Että olisit auttanut parempaan
Ehkä halusin
26
316
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olisi kiva olla parempi ja auttaa ittensäkin parempaan.
- Anonyymi00002UUSI
No se varmasti edellyttää, että olet yhteydessä ja puhut suoraan.
- Anonyymi00014UUSI
Aina sää vaan jaksat yhtä juhlavasti ja itseriittoisesti tarjota itseäsi ratkaisuna palstasedän ongelmiin. Töhöt
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aina sää vaan jaksat yhtä juhlavasti ja itseriittoisesti tarjota itseäsi ratkaisuna palstasedän ongelmiin. Töhöt
Tarkoitan myös näitä johonkin yksilöön varsin patologisesti suhtautuvia äänestäjiä jotka mälvää tätä nk mielenmaisemaa. T
- Anonyymi00003UUSI
Löydät kyllä ihmisiä, joilla on rahaa.
- Anonyymi00005UUSI
Miksi pitää rikkaita löytää
- Anonyymi00021UUSI
Mihin tällaista mainitsemaasi rahoitusta sitten tarvitsisi mitä jos tulee neuvot kaikki herkut ihan ho pro bonona
- Anonyymi00004UUSI
Se oli ainoa, mitä minusta halusit?
- Anonyymi00006UUSI
Ei toki, mutta ulos huonosta kohtelusta
- Anonyymi00016UUSI
Millaista vipuapua koet voivasi tarjota tälle palstaäijälle sitten?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Millaista vipuapua koet voivasi tarjota tälle palstaäijälle sitten?
Kuvia hienosta elämästä. Uudet tissit koska olen nuori. Rahaa ja mammonaa. Autoja ja timantteja. Vanha kuolee nopeammin. Minun elämä jatkuu.
- Anonyymi00007UUSI
Tutustumisvaiheessa ei pitäisi koskaan sotkea raha-asioita ja tunteista puhumista yhteen. Vaikka kuinka puhuisi rakkauden ja läheisyyden kaipuusta mutta samalla puhuu rahasta jollakin tasolla, ainoastaan ja vain tulee mieleen että se raha on siinä se tärkein juttu ja jos näin on, samantekevää kuka se mies siinä sitten on, jos tunteet ovat jotenkin riippuvaisia rahasta.
- Anonyymi00017UUSI
En mää aloittajaäijä tuosta parkaisustas sellaista lukenut, mut on se hyvä kun avaat WT:lle
- Anonyymi00008UUSI
Ehkä halusin ehkä halusit ei ole mahdollista kuinka typerä olet.
- Anonyymi00020UUSI
Heti on typerä mies kun ei rahaa tipu hmmm
- Anonyymi00009UUSI
Typeriä ihmisia mahtuu 12 kpl. Tusinaan.
- Anonyymi00018UUSI
Right on baby, even 16.
- Anonyymi00010UUSI
Pelkkä että keskustelu ei riitä
Ja muuhun ei ole resursseja ja mahdollisuuksia !!!?
Toisella osapuolella .
Ei riitä että sulla on
Sinä et halua jaakaa muille
Taibhörjestöönmahdilisuuksia
Olet oppinut että sua varten tehdään
Et tekemään niitä miulle .
Joten hanki ihminen jollla tarvittavat
Resurssit mies ja rakastu vasta sitten !?
Minä olen sen tehnyt mitä aidosti voin
Naiselta- Anonyymi00022UUSI
Ketähää sie sit yrität tolla murteella esittää
- Anonyymi00011UUSI
ei ole ketään ketä syyttää on vaan sarja tapahtumia jotka on mennyt jollain lailla perciilleen vtuiksi
- Anonyymi00012UUSI
Olisit sitten käyttäytynyt sitä haluasi heijastelevasti.
- Anonyymi00013UUSI
Voisitko auttaa itse itseäsi parempaan. Eiköhän oikeat ihmiset pysy rinnalla. Mutta muutos tapahtuu itsessä, oman sisimmän kanssa.
- Anonyymi00023UUSI
Mistä tiedät että mies on rikas?????!!!!!
- Anonyymi00024UUSI
että pilasit mun elämän jotta sait muille.
- Anonyymi00025UUSI
kun yrittävät noista olen hakannut jo jaettavaksi heitä. toivottavasti saavat kaikkea sitä mitä tänne tekivät, estivät ja ottivat ja paljon menetystä huonoa, mieltä ja katsetta ja karseutta.
- Anonyymi00026UUSI
kiva hakata teitä takaisin, se auttaa ja tuo hyvää mieltä. tuommoiset pitäisi hirttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1191613Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361282- 771268
- 511069
- 61812
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten204810Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78762- 29734
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65630