Haluan että mua pidetään hyvänä
Haluan hellyyttä
17
275
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
🫂💕
- Anonyymi00002UUSI
Miestä voin, kunhan vain ottaa halaukseen kun nähdään.
- Anonyymi00005UUSI
Mulla on halipula🫂
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mulla on halipula🫂
Samoin. -k
- Anonyymi00003UUSI
Tyrkkyhän pitää sua
- Anonyymi00007UUSI
🤗
🫠 - Anonyymi00008UUSI
Kuka on muka tyrkky?
- Anonyymi00004UUSI
Joo.
- Anonyymi00009UUSI
Jos nainen sanoo haluavansa hellyyttä, niin tarkoittaako se sitä, että hän haluaa jonkun nai van häntä rauhallisesti, pitkin tasaisin vedoin, ei siis mitään tappotahtista rynkytystä?
- Anonyymi00010UUSI
Jaa, jos hellyys sitten tarkoittaa tuotakin, ni joo, rauhallisesti kuulostaa hyvältä, paremmalta kuin rynkyttäminen 😊
- Anonyymi00011UUSI
Hellyys ei ole pelkkää penetraatiota.
- Anonyymi00012UUSI
Asiantuntija eunukki
- Anonyymi00015UUSI
Tajuatko että hellyys on muutakin kuin panemista??? - en ap
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hellyys ei ole pelkkää penetraatiota.
No voi hyvää päivää, vittuile nyt huolella sitten. Ehkä onkin parempi, jos pysyt ihan vaikka siellä missä oot ja näin. Koska nyt alkaa suututtaa! Seksi ei ole hellyyttä, tai voi olla. Ja koskaan en ole kuullut että munan lykkiminen sinne olis hellyyttä!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
No voi hyvää päivää, vittuile nyt huolella sitten. Ehkä onkin parempi, jos pysyt ihan vaikka siellä missä oot ja näin. Koska nyt alkaa suututtaa! Seksi ei ole hellyyttä, tai voi olla. Ja koskaan en ole kuullut että munan lykkiminen sinne olis hellyyttä!
Puupää! Asiat ei ole niinku ennen.Todellakaan.
- Anonyymi00013UUSI
Näitä riittää
- Anonyymi00014UUSI
Huonossa valossa olevia riittää, vähemmän kynnollusia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351257- 501056
- 61792
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199760Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole73737- 29714
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620