"Kuten joku viisas nainen sen sanoi, ihminen määritellään sen mukaan, miten hän kohtelee lapsia, eläimiä ja vieraita ihmisiä."
- Maya Angelou ?
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Kyllähän sinun Senssu / Numba kannattaisi nyt pyytää anteeksi Kympiltä.... ja jos ei, niin perustele.
Kellä mukavaa missäkin
28
362
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaa että minun pitäisi pyytää 2010 anteeksi, hänen paljasti nimeni täällä, kun mielikuvitus hahmo antoi siihen hänelle luvan, ei koskaan.
- Anonyymi00002
Mutta sinähän olet sitä mieltä että Senssu on todellinen ja tehän olette tiimi jossa hän avustaa ja puolustaa sinua, järjestää treffejä yms niin tottakai hän on oikeutettu myös antamaan luvan nimesi julkistukseen, ja se nimi on kaiketi ihan oma nimesi ja et ole lentokapteeni etkä koelentäjä oikeasti, niin kunniaakaan ei ole loukattu. Totuus ei ole kunnianloukkaus.
Mainehaitan tuottaminen rangaistavana tekona toimii vain silloin kun toisen tuottama mainehaitta perustuu valheisiin. Muutenhan sanomalehdet ja uutiset olisivat jatkuvasti raastuvassa, koska he kertovat totuuksia ihmisistä. Selkeät huumorikuvat eivät ole koskaan johtaneet tuomioihin, koska ne ymmärretään huumorina. Pääministereitä ja pressoja myöten kaikista tehdään pilakuvia. Presidentti Trump tekee itsestään kuvia joissa hän on Vapahtajaan verrattavissa oleva hahmo. Ne on noloja kuvia joissa on ylitetty kaikki rajat ja hyvä maku.
Voin kertoa sinulle että kukaan ei ajattele että sinä oikeasti kuljet tuolla kattila päässä.
Sen sijaan noloa on kuvata itseään onnettomuuspaikalla. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta sinähän olet sitä mieltä että Senssu on todellinen ja tehän olette tiimi jossa hän avustaa ja puolustaa sinua, järjestää treffejä yms niin tottakai hän on oikeutettu myös antamaan luvan nimesi julkistukseen, ja se nimi on kaiketi ihan oma nimesi ja et ole lentokapteeni etkä koelentäjä oikeasti, niin kunniaakaan ei ole loukattu. Totuus ei ole kunnianloukkaus.
Mainehaitan tuottaminen rangaistavana tekona toimii vain silloin kun toisen tuottama mainehaitta perustuu valheisiin. Muutenhan sanomalehdet ja uutiset olisivat jatkuvasti raastuvassa, koska he kertovat totuuksia ihmisistä. Selkeät huumorikuvat eivät ole koskaan johtaneet tuomioihin, koska ne ymmärretään huumorina. Pääministereitä ja pressoja myöten kaikista tehdään pilakuvia. Presidentti Trump tekee itsestään kuvia joissa hän on Vapahtajaan verrattavissa oleva hahmo. Ne on noloja kuvia joissa on ylitetty kaikki rajat ja hyvä maku.
Voin kertoa sinulle että kukaan ei ajattele että sinä oikeasti kuljet tuolla kattila päässä.
Sen sijaan noloa on kuvata itseään onnettomuuspaikalla.Lordi oli aikoinaan pirun vihainen, kun hänen todellinen henkilöllisyys paljastui Seiskan toimesta.
Ajankohta: Toukokuu 2006, pian Euroviisuvoiton jälkeen.
Toiminta: Seiska julkaisi kannessaan ja sisäsivuillaan kuvia, joissa yhtyeen jäsenet esiintyivät ilman heille tavaramerkiksi muodostuneita hirviömaskeja.
Reaktiot: Kuvien julkaisu raivostutti suomalaiset, sillä yhtye oli nimenomaisesti toivonut, ettei heidän kasvojaan paljastettaisi. Myös saksalainen Bild-lehti oli julkaissut kuvat samoihin aikoihin.
Seuraukset: Seiska- ja Katso-lehdet pyysivät myöhemmin anteeksi kuvien julkaisusta aiheutunutta mielipahaa.
Mystisyys oli Lordin menestyksen salaisuus ja Seiska pilasi sen ja vielä pahimmassa mahdollisessa kohdassa. Se olisi ollut rangaistavaa, mutta eipä edennyt minnekään. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lordi oli aikoinaan pirun vihainen, kun hänen todellinen henkilöllisyys paljastui Seiskan toimesta.
Ajankohta: Toukokuu 2006, pian Euroviisuvoiton jälkeen.
Toiminta: Seiska julkaisi kannessaan ja sisäsivuillaan kuvia, joissa yhtyeen jäsenet esiintyivät ilman heille tavaramerkiksi muodostuneita hirviömaskeja.
Reaktiot: Kuvien julkaisu raivostutti suomalaiset, sillä yhtye oli nimenomaisesti toivonut, ettei heidän kasvojaan paljastettaisi. Myös saksalainen Bild-lehti oli julkaissut kuvat samoihin aikoihin.
Seuraukset: Seiska- ja Katso-lehdet pyysivät myöhemmin anteeksi kuvien julkaisusta aiheutunutta mielipahaa.
Mystisyys oli Lordin menestyksen salaisuus ja Seiska pilasi sen ja vielä pahimmassa mahdollisessa kohdassa. Se olisi ollut rangaistavaa, mutta eipä edennyt minnekään.Laitetaan seiskaan juttua tästä 2010 kertomasta HD-miehille mitä hän heistä ajattelee.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Laitetaan seiskaan juttua tästä 2010 kertomasta HD-miehille mitä hän heistä ajattelee.
Tyhmyytesi nousee ylimaallisesti stratosfääriin saakka ja olet mahdollisesti ensimmäinen ihminen maailmanhistoriassa joka sinne saakka sen saa ulotettua. Scifi punkero!
Kyse ei ole siitä että minuun vaikuttaisi "HD- miesten" elämä tai ajatukset millään tavalla, vaan se että haastat riitaa minun nimissäni ja kuvan kera toisilla palstoilla. Se on rikos ja tekijä on jo tiedossa ja tulet siitä kuulemaan.
Annan sinulle vihjeen että tekijä ei ole "Senssu".
Minä hoidan omat riidanhaastamiseni itse ja käytän teksteissäni usein ja paljon sarkasmia, joka ei tietenkään heikkolahjaisimmille aukea.
Ihailet selkeästi noita "HD- miehiä" ja suhtaudut "liivijengiläisiin" pelonsekaisella kunnioituksella. Minä puolestani nauran kaikille isottelijoille, jotka kuvittelee liivin tekevän heistä kovia jätkiä. Olen niitä pellejä myös ojentanut tarpeen mukaan.
Kaikki "HD- miehet" eivät ole pellejä eikä kaikki liivijengiläiset isottele. Suurin osa heistä on ihan tavallisia hyviä tyyppejä ja tunnen varsinkin kasiykkösiä useita, joihin myös "Hulk" lukeutuu.
He tekee bisnestä ja ottavat isoja riskejä, varsinkin Thaimaassa jossa tuomiot on kovia. Se on heidän asiansa ja minun tehtäväni ei ole heitä tuomita ammatistaan. Olen sitä mieltä että hallinto ja virkamiehet ovat suurimpia rikollisia kaikkialla maailmassa.
Mutta sitten on ne tissiposket jotka hommaa HD:n vain siksi, että vaikuttaisivat kovilta jätkiltä. Heille nauran päin naamaa. Henkisesti pieniä ihmisiä ja yli-ikäisiä mopopoikia.
On olemassa myös oikeasti kovia jätkiä, joilla on HD. Rispektit heille. Miehiä joille perääntyminen ei ole vaihtoehto. Vaarallisin on se mies jolla ei ole mitään menetettävää ja taistelee loppuunsa saakka.
Ei kukaan fiksu perheenisä hommaa itseään hengiltä tai vankilaan, koska meillä on vastuu muustakin kuin itsestämme ja minä olen päälle seiskakymppinen mies ennenkuin se vastuu alkaa hellittää otettaan. Siksi en esim kaahaa liikenteessä.
Tämän enempää en kuluta nyt aikaani jonninjoutavaan mentaalipotilaan valistamiseen, vaan siirryn ulkohommiin, lämpöä 40 astetta. Kuulin eräältä ajattelijalta jutun että ihminen ei tarvitse enää lihaksia, koska meillä on kaivinkoneet https://ibb.co/C3rPp7tv
(Pikku apulaisen ottama kuva)
2010 - Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sen sijaan noloa on kuvata itseään onnettomuuspaikalla.Minun ei tarvitse olla mitään mieltä ja kommentoida sinun harhojasi, valokuvan ottaja omistaa itse kuvansa tekijänoikeudet, toisten ottamien kuvien käyttö ilman lupaa on laitonta, ja rikkoo tekijänoikeuslakia, jos ja kun saan tietää ketkä varastavat kuviani tulen kirjoittamaan asiasta laskun, kuva maksaa 150 euroa, modifoitu 600 euroa alv 0%, jos et maksa laskua vien sen perintätoimistolle, ja oikeudelliseen perintään. Varastaminen on varastamista, tapahtuu se miten tahansa, selitykset asiaan auta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minun ei tarvitse olla mitään mieltä ja kommentoida sinun harhojasi, valokuvan ottaja omistaa itse kuvansa tekijänoikeudet, toisten ottamien kuvien käyttö ilman lupaa on laitonta, ja rikkoo tekijänoikeuslakia, jos ja kun saan tietää ketkä varastavat kuviani tulen kirjoittamaan asiasta laskun, kuva maksaa 150 euroa, modifoitu 600 euroa alv 0%, jos et maksa laskua vien sen perintätoimistolle, ja oikeudelliseen perintään. Varastaminen on varastamista, tapahtuu se miten tahansa, selitykset asiaan auta.
Onko koodarin työt otaniemessä unohtunut tänäänkin kun yäällä roikut??
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minun ei tarvitse olla mitään mieltä ja kommentoida sinun harhojasi, valokuvan ottaja omistaa itse kuvansa tekijänoikeudet, toisten ottamien kuvien käyttö ilman lupaa on laitonta, ja rikkoo tekijänoikeuslakia, jos ja kun saan tietää ketkä varastavat kuviani tulen kirjoittamaan asiasta laskun, kuva maksaa 150 euroa, modifoitu 600 euroa alv 0%, jos et maksa laskua vien sen perintätoimistolle, ja oikeudelliseen perintään. Varastaminen on varastamista, tapahtuu se miten tahansa, selitykset asiaan auta.
yksi julkinen ja yleisessä tiedossa oleva kuva, Paavo Väyrysestä joka kuikuilee hississä on suomen varastetuin kuva, kuvan omistaa mediatalo joka on vaatinut kuvan laittomasta käytöstä tuhansien eurojen tekijänoikeuslain rikkomisesta, ja saanut joka euron, aggressiivisen perintänsä takia.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tyhmyytesi nousee ylimaallisesti stratosfääriin saakka ja olet mahdollisesti ensimmäinen ihminen maailmanhistoriassa joka sinne saakka sen saa ulotettua. Scifi punkero!
Kyse ei ole siitä että minuun vaikuttaisi "HD- miesten" elämä tai ajatukset millään tavalla, vaan se että haastat riitaa minun nimissäni ja kuvan kera toisilla palstoilla. Se on rikos ja tekijä on jo tiedossa ja tulet siitä kuulemaan.
Minä hoidan omat riidanhaastamiseni itse ja käytän teksteissäni usein ja paljon sarkasmia, joka ei tietenkään heikkolahjaisimmille aukea.
Ihailet selkeästi noita "HD- miehiä" ja suhtaudut "liivijengiläisiin" pelonsekaisella kunnioituksella. Minä puolestani nauran kaikille isottelijoille, jotka kuvittelee liivin tekevän heistä kovia jätkiä. Olen niitä pellejä myös ojentanut tarpeen mukaan.
Kaikki "HD- miehet" eivät ole pellejä eikä kaikki liivijengiläiset isottele. Suurin osa heistä on ihan tavallisia hyviä tyyppejä ja tunnen varsinkin kasiykkösiä useita, joihin myös "Hulk" lukeutuu.
He tekee bisnestä ja ottavat isoja riskejä, varsinkin Thaimaassa jossa tuomiot on kovia. Se on heidän asiansa ja minun tehtäväni ei ole heitä tuomita ammatistaan. Olen sitä mieltä että hallinto ja virkamiehet ovat suurimpia rikollisia kaikkialla maailmassa.
Mutta sitten on ne tissiposket jotka hommaa HD:n vain siksi, että vaikuttaisivat kovilta jätkiltä. Heille nauran päin naamaa. Henkisesti pieniä ihmisiä ja yli-ikäisiä mopopoikia.
On olemassa myös oikeasti kovia jätkiä, joilla on HD. Rispektit heille. Miehiä joille perääntyminen ei ole vaihtoehto. Vaarallisin on se mies jolla ei ole mitään menetettävää ja taistelee loppuunsa saakka.
Ei kukaan fiksu perheenisä hommaa itseään hengiltä tai vankilaan, koska meillä on vastuu muustakin kuin itsestämme ja minä olen päälle seiskakymppinen mies ennenkuin se vastuu alkaa hellittää otettaan. Siksi en esim kaahaa liikenteessä.
Tämän enempää en kuluta nyt aikaani jonninjoutavaan mentaalipotilaan valistamiseen, vaan siirryn ulkohommiin, lämpöä 40 astetta. Kuulin eräältä ajattelijalta jutun että ihminen ei tarvitse enää lihaksia, koska meillä on kaivinkoneet https://ibb.co/C3rPp7tv
2010Olen varoittanut 2010.
Yksikin lisäkestotilaus suoraan minulle henkilökohtaisesti, niin teen siirron numero 2.
Sinä olet arvostellut Kitaranmuotoista ja minua joka olen HD-mies, tee se vielä kerran niin näet mitä tapahtuu.
Harkitse tarkkaan, ajattele, ajattele vielä toinenkin kerta ennen kuin päätät kirjoittaa.
>§< - Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko koodarin työt otaniemessä unohtunut tänäänkin kun yäällä roikut??
EI minulla on vapaa päivä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
2010Hienoa että selvität kuka ottamiasi kuvia käyttää väärin se en ole minä, uskot tai et... sinun ongelma.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen varoittanut 2010.
Yksikin lisäkestotilaus suoraan minulle henkilökohtaisesti, niin teen siirron numero 2.
Sinä olet arvostellut Kitaranmuotoista ja minua joka olen HD-mies, tee se vielä kerran niin näet mitä tapahtuu.
Harkitse tarkkaan, ajattele, ajattele vielä toinenkin kerta ennen kuin päätät kirjoittaa.
>§<"Sinä olet arvostellut Kitaranmuotoista ja minua joka olen HD-mies, tee se vielä kerran niin näet mitä tapahtuu."
Vai että olet oikein HD mies. Hahahaaahaahhaaaaa
Ja lumppunen tarakalla Suomi24 chiang maissa. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hienoa että selvität kuka ottamiasi kuvia käyttää väärin se en ole minä, uskot tai et... sinun ongelma.
"Senssuhan" sen jo tunnusti, joka tulee palstalle aina samaan aikaan kanssasi ja sitten juttelette vain minuuttien välein vuorotahtiin. Ei ole kovin vaikeaa päätellä kuka on Senssu.
Menee vakavasti komiikan puolelle kun sairaseläkeläinen paksukainen ei uskalla pysyä kirjoituksiensa takana vaan syyttelee olematonta kaveriaan jonka on ihan itse keksinyt.
Sinun olisi kannattanut hommata VPN, sillä jos sinulla ei sitä ole, saat varmuudella sakkotuomion identiteettivarkaudesta ja kunnianloukkausesta. Ilman kuvaa se ei johtaisi minnekään.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19360404/pattayan-matkailupalstalla-voin-kertoa-lisaa-
Et ole poistanut viestiä, et ole pyytänyt anteeksi vaan sen sijaan uhkailet lisää.
Tuollaisen jäynän kun tekee siten että kaikki tietää kuka sen teki, niin kyseessä on megaluokan typerys. Itsetuhoinen sellainen. Etsisit jännitystä elämään hengailemalla Myrtsin ostarilla kaljakassin kanssa iltaisin. Paljon jännempää kuin nettihärnääminen. - Anonyymi00016
Sitähän sinä itse idioottimaisella käytöksellä ja törkykirjoituksillasi kerjäsit.
- Anonyymi00018
Anonyymi00004 kirjoitti:
Laitetaan seiskaan juttua tästä 2010 kertomasta HD-miehille mitä hän heistä ajattelee.
Laita vaan Numba, laita, LAITA !!!
>§< - Anonyymi00019
Anonyymi00005 kirjoitti:
2010Tekijän_oikeus kuuluu pikkuapulaiselle.
Onhan sinulla lupa kuvan julkaisuun?
Pitää olla lupa, kysy vaikka Numbalta.
Muuten tulee kusiset paikat.
>§<
- Anonyymi00011
Ei ihmistä määritellä niin se on se mitä ihminen on kuinka hän kohtelee muita silloin kun ei ole tarvetta esittää parempaa kuin mitä on (silloin kun on kaltaistensa seurassa) kaltaistensa hyväksyntää ei saa jos ei ole samanlainen kuin he tai h elvetin hyvä näyttelijä mulla ole ollu kuin äitini hyväksyntä nuorena oli haasteita edes vahingossa tavata kaltaisiani piti opetella jonkun rikkomasta pystynkö niin saamaan kaltaiseni kaverin luotettavan kaverin helposti luonne vastaavuuden opin helpoiten löytämään jopa niistä jokka on henkirikoksesta tuomittu "hetken mielijohteesta) ei päässy tai kerenny syystä tai toisesta poistumaan paikalta ajoissa (ennen kuin pinna katkesi päre paloi tai käpy paloi) suuttumuksen kolme eri vaihetta mulla kaikki kolme yksi ja sama kun keittää yli ilman mulle luotettavaa kaveria jos en ajoissa pääse poistumaan paikalta on seuraava osoite mitä todennäköisemmin raastuvan kautta vankila vinkkinä pienin mistä mä lähen istumaan on tappo saa istua vähintäänkin sen aikaa että saa valtion piikkiin korkeakoulu tutkinnon
- Anonyymi00021
Oikea muoto on korkeakoulututkinnon – yhdyssanana.
Suomen kielen sääntöjen mukaan tällaiset ilmaukset kirjoitetaan yhteen, kun ensimmäinen osa määrittää jälkimmäistä ja muodostaa vakiintuneen käsitteen.
- Anonyymi00017
Jos tässä tilanteessa olisi Majuri Possozone, niin miten hän reagoisi todellisuudessa?
Todennäköisesti kuvaisi uhria ja itseään odotellen junaa. Radalle menoon ja auttamiseen tarvitaan luontoa ja voimaa ja Pasasella ei ole kumpaakaan. Jälkikäteen toteaisi että resuperse jäi junan alla ja ansaitsi sen.
https://www.youtube.com/shorts/oABjETdyvNg- Anonyymi00020
Oltiin Lahden keskustan Sokoksen kemikaalio-osastolla hankkimassa vaimolle jotakin keskellä kaunista lauantaipäivää. Kemppari sijaitsi katutasossa ja isot ikkunat lattiasta kattoon kadulle.
Ikkunan takana alkanut hässäkkä kiinnitti huomion ja ihmiset alkoi hokea Herra Jumalaa.
Jalkakäytävällä pilottitakkinen aurinkolasipäinen pitkä kundi hakkasi ja potki maassa makaavaa miestä kuin vierasta sikaa.
Vaimo tiesi mitä tuleman pitää ja tarrasi hihastani kiinni että älä mee... Lähdin juosten siitä ja ulko-ovi oli aika lähellä, samaa juoksuvauhtia potkaisin päällä istuvan pilottitakkimiehen kanveesiin ja hän kierähti kadulle kyljelleen, ponnahti ylös ja lähti karkuun.
Minua raivostutti se että ympärillä oli ainakin tusina ihmisiä, suurin osa nuorehkoja miehiä ja kukaan ei tehnyt mitään muuta kuin olivat innoissaan pahoinpitelystä silmät kiiluen.
Autoin hakatun ylös ja hän oli niin shokissa ettei oikein pystynyt puhumaan. Vieressä oleva innokas yleisön jäsen tuli selostamaan minulle että tämä hakkaaja syytti tätä uhriaan vasikoinnista ja taputteli minua selkään.
Sanoin että nyt kun lähdette kaikki vi...uun tästä niin ehditte vielä. Kaikki lähti. Uhri lähti omin jaloin ja näytti vaan peukkua minulle naama veressä.
Exäni oli niin arka ja herkkä ihminen että nyyhki kalpeana kaupan nurkalla. Myöhemmin sain häneltä tunnustusta siitä että hän tunsi olonsa turvalliseksi seurassani.
Treenasin säkin kanssa niin vaimo tuli aivan kuumana ja sanoi ettei haluaisi olla se joka meille murtautuisi. Lapset eivät olleet kotona ja vaimo piti kellistää heti.
Kerran kun hän oli katsomassa Muay Thai- treenejämme, niin hän kysyi treenien jälkeen että miksi kun uut lyö pistehanskoihin niin kuuluu vain "tuftuf", mutta kun sinä ja Vappula lyötte, niin kuuluu "PAMPAM".
Vastaus oli varsin helppo. Tarinan opetus on että lyömisen lahja ja väkivalta ovat tuoneet vain hyvää elämääni. Naiset, kaverit ja lapset ovat olleet onnellisia siitä että on joku joka varmasti puolustaa, ja pystyy siihen ilman epäröintiä.
En olisi minä jos lähtisin karkuun tai en menisi väliin. En uhoa, isottele, uhkaile, räksytä, lässytä, töni enkä heiluttele keskareita. Kun raja on ylitetty niin teot korvaa puheet. Pahin virhe on alkaa selittelemään öykkärille, se tulkitaan heikkoudeksi ja yllätysmomentti on menetetty.
2010 - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Oltiin Lahden keskustan Sokoksen kemikaalio-osastolla hankkimassa vaimolle jotakin keskellä kaunista lauantaipäivää. Kemppari sijaitsi katutasossa ja isot ikkunat lattiasta kattoon kadulle.
Ikkunan takana alkanut hässäkkä kiinnitti huomion ja ihmiset alkoi hokea Herra Jumalaa.
Jalkakäytävällä pilottitakkinen aurinkolasipäinen pitkä kundi hakkasi ja potki maassa makaavaa miestä kuin vierasta sikaa.
Vaimo tiesi mitä tuleman pitää ja tarrasi hihastani kiinni että älä mee... Lähdin juosten siitä ja ulko-ovi oli aika lähellä, samaa juoksuvauhtia potkaisin päällä istuvan pilottitakkimiehen kanveesiin ja hän kierähti kadulle kyljelleen, ponnahti ylös ja lähti karkuun.
Minua raivostutti se että ympärillä oli ainakin tusina ihmisiä, suurin osa nuorehkoja miehiä ja kukaan ei tehnyt mitään muuta kuin olivat innoissaan pahoinpitelystä silmät kiiluen.
Autoin hakatun ylös ja hän oli niin shokissa ettei oikein pystynyt puhumaan. Vieressä oleva innokas yleisön jäsen tuli selostamaan minulle että tämä hakkaaja syytti tätä uhriaan vasikoinnista ja taputteli minua selkään.
Sanoin että nyt kun lähdette kaikki vi...uun tästä niin ehditte vielä. Kaikki lähti. Uhri lähti omin jaloin ja näytti vaan peukkua minulle naama veressä.
Exäni oli niin arka ja herkkä ihminen että nyyhki kalpeana kaupan nurkalla. Myöhemmin sain häneltä tunnustusta siitä että hän tunsi olonsa turvalliseksi seurassani.
Treenasin säkin kanssa niin vaimo tuli aivan kuumana ja sanoi ettei haluaisi olla se joka meille murtautuisi. Lapset eivät olleet kotona ja vaimo piti kellistää heti.
Kerran kun hän oli katsomassa Muay Thai- treenejämme, niin hän kysyi treenien jälkeen että miksi kun uut lyö pistehanskoihin niin kuuluu vain "tuftuf", mutta kun sinä ja Vappula lyötte, niin kuuluu "PAMPAM".
Vastaus oli varsin helppo. Tarinan opetus on että lyömisen lahja ja väkivalta ovat tuoneet vain hyvää elämääni. Naiset, kaverit ja lapset ovat olleet onnellisia siitä että on joku joka varmasti puolustaa, ja pystyy siihen ilman epäröintiä.
En olisi minä jos lähtisin karkuun tai en menisi väliin. En uhoa, isottele, uhkaile, räksytä, lässytä, töni enkä heiluttele keskareita. Kun raja on ylitetty niin teot korvaa puheet. Pahin virhe on alkaa selittelemään öykkärille, se tulkitaan heikkoudeksi ja yllätysmomentti on menetetty.
2010Hieman ihmettelen miksi olen päässyt 65 vuotiaaksi, ilman että olen kertaakaan saanut ns. nokkaani, jos ei jotain pentujen kärhämiä oteta huomioon, olen kuitenkin toiminut nuorisotyössä vuosia, ollut valvojana, kerran heitin nuorisotalolla yhden 16 vuotiaan pennun niskaperseotteella ulos, herra ei pahastunut vaan tuli jutuille seuraavassa nuorisotapahtumassa, muutaman päivän kuluttua,
Minulla oli nokian nuorisoohjaaja toimistossa mutta en käyttänyt sitä koskaan, tappeluita näin useita, niihin puututtiin poikkeuksetta, ne lopetettiin... siihen aikaan ei ollut kuin keskikalja tai kevyet alkoholijuomat suosittuja pentujen keskuudessa, itse hain 16 vuotiaalle sen aikaiselle tyttöystävälle omppuviiniä, sitä helmeilevää ja minttusuklaata, itse join whiskiä mutta rajallisesti.. aina. Minä en noihin omenaviineihin ja minttusuklaaseen koskenut mistään hinnasta. Minä olin 19 vuotias.
Sain aika paljon koulutusta miten kohtaat ongelmatilanteet, tuollainen asioiden väliinmeneminen voi johtaa että pääset syytettyjen penkille, eikä nuo juttusi muutenkaan ole terveen pitkälti yli 50 vuotiaan ajatusmaailmassa ihan normikamaa, oletko käynyt jo
selvittämässä miksi vanhenet nopeasti, eturauhasongelmiako ? - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
2010Hieman ihmettelen miksi olen päässyt 65 vuotiaaksi, ilman että olen kertaakaan saanut ns. nokkaani, jos ei jotain pentujen kärhämiä oteta huomioon, olen kuitenkin toiminut nuorisotyössä vuosia, ollut valvojana, kerran heitin nuorisotalolla yhden 16 vuotiaan pennun niskaperseotteella ulos, herra ei pahastunut vaan tuli jutuille seuraavassa nuorisotapahtumassa, muutaman päivän kuluttua,
Minulla oli nokian nuorisoohjaaja toimistossa mutta en käyttänyt sitä koskaan, tappeluita näin useita, niihin puututtiin poikkeuksetta, ne lopetettiin... siihen aikaan ei ollut kuin keskikalja tai kevyet alkoholijuomat suosittuja pentujen keskuudessa, itse hain 16 vuotiaalle sen aikaiselle tyttöystävälle omppuviiniä, sitä helmeilevää ja minttusuklaata, itse join whiskiä mutta rajallisesti.. aina. Minä en noihin omenaviineihin ja minttusuklaaseen koskenut mistään hinnasta. Minä olin 19 vuotias.
Sain aika paljon koulutusta miten kohtaat ongelmatilanteet, tuollainen asioiden väliinmeneminen voi johtaa että pääset syytettyjen penkille, eikä nuo juttusi muutenkaan ole terveen pitkälti yli 50 vuotiaan ajatusmaailmassa ihan normikamaa, oletko käynyt jo
selvittämässä miksi vanhenet nopeasti, eturauhasongelmiako ? - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hieman ihmettelen miksi olen päässyt 65 vuotiaaksi, ilman että olen kertaakaan saanut ns. nokkaani, jos ei jotain pentujen kärhämiä oteta huomioon, olen kuitenkin toiminut nuorisotyössä vuosia, ollut valvojana, kerran heitin nuorisotalolla yhden 16 vuotiaan pennun niskaperseotteella ulos, herra ei pahastunut vaan tuli jutuille seuraavassa nuorisotapahtumassa, muutaman päivän kuluttua,
selvittämässä miksi vanhenet nopeasti, eturauhasongelmiako ?Tuollainen 2010 kertoma asioihin puuttuminen ei ole ensimmäinen kerta kun löytää itsensä syytettyjen penkiltä, pahimmassa tapauksessa pitkäksi aikaa, ei ole ensimmäinen päähän potku ja tappaa, kaikkien isojen markettien lähistöllä on kamerat, missään virallisessa
ohjeessa ei suosita väliinmenoa väkivallalla, vaan rauhallisesti, tosin riskinä on se että saat molemmat riitäpukarit kimppuusi, samanaikaisesti.
Enpä ole elämässäni montaakaan tuontasoisista väkivaltaa päässyt todistamaan, hieman 2010 kirjoituksesta saa sen käsityksen että hän etsii elämäänsä ongelmia, ja niitähän tuolla asenteella on tullut roppakaupalla, ja valitettavasti se näkyy...
Jo vuosia sitten tällä palstalla totesin että 2010 on aika ajanut ohi, joskus kun fyysisestä
voimasta oli hyötyä, tuolla asenteella pärjäsi, kun riidat ratkaistiin seipäillä tai keihäillä, mutta nykyään noilla taidoilla ei tee mitään, muutakuin saattaa itsensä vaikeuksiin.
Lähden töihin. - Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hieman ihmettelen miksi olen päässyt 65 vuotiaaksi, ilman että olen kertaakaan saanut ns. nokkaani, jos ei jotain pentujen kärhämiä oteta huomioon, olen kuitenkin toiminut nuorisotyössä vuosia, ollut valvojana, kerran heitin nuorisotalolla yhden 16 vuotiaan pennun niskaperseotteella ulos, herra ei pahastunut vaan tuli jutuille seuraavassa nuorisotapahtumassa, muutaman päivän kuluttua,
selvittämässä miksi vanhenet nopeasti, eturauhasongelmiako ?Suomen laissa suojaikäraja on pääsääntöisesti 16 vuotta.
Sen tarkoituksena on suojella lapsia ja nuoria heitä selkeästi vanhempien henkilöiden suorittamalta seksuaaliselta hyväksikäytöltä. Laki perustuu ajatukseen, että alle 16-vuotias ei ole vielä psyykkisesti tai fyysisesti tarpeeksi kypsä antamaan pätevää suostumusta seksuaaliseen kanssakäymiseen aikuisen tai huomattavasti vanhemman nuoren kanssa. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Suomen laissa suojaikäraja on pääsääntöisesti 16 vuotta.
Sen tarkoituksena on suojella lapsia ja nuoria heitä selkeästi vanhempien henkilöiden suorittamalta seksuaaliselta hyväksikäytöltä. Laki perustuu ajatukseen, että alle 16-vuotias ei ole vielä psyykkisesti tai fyysisesti tarpeeksi kypsä antamaan pätevää suostumusta seksuaaliseen kanssakäymiseen aikuisen tai huomattavasti vanhemman nuoren kanssa.Miten liittyy keskustelun aiheeseen muutakuin pattayan rakkaalla..
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miten liittyy keskustelun aiheeseen muutakuin pattayan rakkaalla..
"Hieman ihmettelen miksi olen päässyt 65 vuotiaaksi, ilman että olen kertaakaan saanut ns. nokkaani"
-Olet luikkinut karkuun taikka et ole uskaltanut puuttua tilanteisiin.
"Olen kuitenkin toiminut nuorisotyössä vuosia"
-Paskanmarjat.
"Kerran heitin nuorisotalolla yhden 16 vuotiaan pennun niskaperseotteella ulos"
-Siihen tarvitaan lihaksia joita ei sinulla ole koskaan ollut.
Olit jossakin vapaaehtoisessa nuorisokokeilussa jossa partioitte kavereiden kanssa ettei lapset sammu lumihankeen. Se ei ollut todellinen työpaikka. Nuorisotoimi oli täysin olematonta vuosina 1978-1982 jolloin olit jossakin kohtaa kokeilussa mukana.
2010 - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
"Hieman ihmettelen miksi olen päässyt 65 vuotiaaksi, ilman että olen kertaakaan saanut ns. nokkaani"
-Olet luikkinut karkuun taikka et ole uskaltanut puuttua tilanteisiin.
"Olen kuitenkin toiminut nuorisotyössä vuosia"
-Paskanmarjat.
"Kerran heitin nuorisotalolla yhden 16 vuotiaan pennun niskaperseotteella ulos"
-Siihen tarvitaan lihaksia joita ei sinulla ole koskaan ollut.
Olit jossakin vapaaehtoisessa nuorisokokeilussa jossa partioitte kavereiden kanssa ettei lapset sammu lumihankeen. Se ei ollut todellinen työpaikka. Nuorisotoimi oli täysin olematonta vuosina 1978-1982 jolloin olit jossakin kohtaa kokeilussa mukana.
2010Pysyisit nyt vaan siellä ryytimaalla ja anna faniesi oireilla.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Pysyisit nyt vaan siellä ryytimaalla ja anna faniesi oireilla.
Onx sul Posso vapaa_päivä?
>§<
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648