Naiselle ihanalle
Mitä mieltä sun kaveri oli minusta?
13
343
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä kaveri?
- Anonyymi00002
Erittäin hyvin sanottu. Sulla varmaan on kavereita, mutta hyvin sanottu, koska mulla ei pahemmin ole. Varmasti olisi muuten kovasti kehunut.
- Anonyymi00003
Pelkäsi sinua. 👀
- Anonyymi00004
Jopa sinänsä ja tavallaan harmiton palstaäijä hakee nyt kovasti tunnelmaa, jossa saa kiksejä ajatuksesta, että naiset pelkää. Samaistuuko joku palstan tod ”terve kaveri” häneen? Tee
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jopa sinänsä ja tavallaan harmiton palstaäijä hakee nyt kovasti tunnelmaa, jossa saa kiksejä ajatuksesta, että naiset pelkää. Samaistuuko joku palstan tod ”terve kaveri” häneen? Tee
Tai kulmien kuningas oppop pop paa
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minun kaveri kyllä pelästyi häntä oikeasti. 🤷🏻♀️
- Anonyymi00006
Ai se M nainen? Tuskin sä mulle kirjoitat?
- Anonyymi00008
Ei sanonut mitään, ei se ruukaa ottaa kantaa tuollaisiin asioihin
- Anonyymi00009
Ei se sanonut mitään. Tietää että jos se sanoo jotain negatiivista niin mä sanon heti vastaan sille. Kerran jo joutunut oikomaan sen väittämää juttua koskien jotain sulle kuuluvaa..
Se on vähän fanaattinen kaiken suhteen mutta ihan harmiton tapaus kuitenkin.
On vaikea löytää sellaista kaveria joka olisi samalla aaltopituudella melkeinpä kaiken suhteen.
Niin että voisi istua vierekkäin vaikka tuntikausia puhumatta paljon mitään mutta kumpikin kumminkin ymmärtäisi toista, tietäisi missä mennään ajatusten suhteen jne ..
Intuitiivinen ihminen on se jota minä etsin elämääni, samanlaista vaikka kuitenkin erilaista sillä täysin samanlaistahan ei todellakaan ole olemassa.
Kävin tänään siellä sinun lähistölläsi katselemassa vanhoja paikkoja, muistelemassa asioita.. sinne liittyy niin paljon kaikkea, hyvää sekä pahaa.
Ei kai se muuten jäisikään mieleen jos se olisi yhdentekevää. Voi olla että tulen vielä joku päivä uudestaan.. siinähän tuo menee kävelylenkin ohessa.
Ehkä nähdään tai sitten ei.
Mutta toivossa on joskus hyvä elää 🙂 varmaan nähdään kuitenkin ennen sitä vielä tässä minun lähelläni.. 🙋🏼 - Anonyymi00010
Halusi, että jaetaan sut, että kaikilla olisi kivaa ;-)
- Anonyymi00011
Nyt pitäisi tietää, kuka kaveri. Siis sellainen, joka tuntee sut? Ei me olla kyllä keskusteltu kenenkään kanssa sinusta pitkään aikaan.
- Anonyymi00012
Aa ei siis kertonut mitään huh huh.AP
- Anonyymi00013
Sanoi, että ihranen mielistelijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648