Yhä enemmän

Anonyymi-ap

Ajattelen että tykkäät vain stalkata ja ihailla tai mitä se nyt onkaan kaukaa koska et halunnut irl yhtään mitään!

43

329

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No eikö tämä sinun erotomaanisen palstaäijän naisena esiintymisperformanssit sekä psykedeelisten analyysien ja elämäntarinoiden selostelu naisväestä ole just vähän tätä näin? Sivusta naiselta jännyyttä nääs aamuun

• Anonyymi00002

Kamalaa kun kirjoittelen päivittäin tänne palstalle luonneanalyyseja muista, vaikka esim tosta apäijästä. Se on peräti rikos ihmisyyttä vastaan ilmeisesti

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kamalaa kun kirjoittelen päivittäin tänne palstalle luonneanalyyseja muista, vaikka esim tosta apäijästä. Se on peräti rikos ihmisyyttä vastaan ilmeisesti

Ja mitä tulee näihin surrealistisiin analyyseihin anonyymin palstan, eli kenen tahansa tekstien pohjalta niin kudos to you

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ja mitä tulee näihin surrealistisiin analyyseihin anonyymin palstan, eli kenen tahansa tekstien pohjalta niin kudos to you

Toisekseen näillä Amerikan mallin sötkötyksillä ei kukaan relevantti ainakaan tee hevon humppaa, mut se tekemisen meininki

• Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Me palstäijän paatuneimmat fanit luemme dramaattisia analyysejäsi silmät pyörien aamukahvia juoden.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Me palstäijän paatuneimmat fanit luemme dramaattisia analyysejäsi silmät pyörien aamukahvia juoden.

Taitaa palstaäijää seuraavat olla jotain aivan muita kun faneja, tosin itsehän sä tuon kirjoititkin. Aloituksista muutenkin voisi päätellä että uit aika syvissä vesissä eikä apua ole tulossa päinvastoin..

• Anonyymi00023
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Okei eli jotain vikaa kuupassa teilläkin. Ei vaa

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Taitaa palstaäijää seuraavat olla jotain aivan muita kun faneja, tosin itsehän sä tuon kirjoititkin. Aloituksista muutenkin voisi päätellä että uit aika syvissä vesissä eikä apua ole tulossa päinvastoin..

Mää ymmärsin tämän kommentin sarkasmina tiettyihin populisteihin päin heitellen voin olla väärässäkin, mutta en taida olla

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mää ymmärsin tämän kommentin sarkasmina tiettyihin populisteihin päin heitellen voin olla väärässäkin, mutta en taida olla

Kun muutenhan tilanne olisi käytännössä katsoen se, että yksi yksinäinen draamasetä vetää vaivaannuttavia draamoja, mut ketään ei kiinnosta. Se on mun aim, että näitähän kiinnostaa väännellä ja vääristellä sen tekstejä toisiin päin ja se on haitallinen lieveilmiö

• Anonyymi00036
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kun muutenhan tilanne olisi käytännössä katsoen se, että yksi yksinäinen draamasetä vetää vaivaannuttavia draamoja, mut ketään ei kiinnosta. Se on mun aim, että näitähän kiinnostaa väännellä ja vääristellä sen tekstejä toisiin päin ja se on haitallinen lieveilmiö

No meikäläisen aim on sitten jotain muuta. Mutta päätellen sanojen syönnistä ja yleisestä hihittelystä, tais nakki napsahtaa vihdoin ja mielenkiinnolla odotan mitä draamantynkää vielä tulee eteen..

Ja ei, urkkijat, asia ei huuhtoudu hanhen selästä itkulla.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

No meikäläisen aim on sitten jotain muuta. Mutta päätellen sanojen syönnistä ja yleisestä hihittelystä, tais nakki napsahtaa vihdoin ja mielenkiinnolla odotan mitä draamantynkää vielä tulee eteen..

Ja ei, urkkijat, asia ei huuhtoudu hanhen selästä itkulla.

Hyvä että joku täällä tajuaa jostakin jotakin. Kiinnitin loppukaneettiisi huomiota josta on syytä olettaa, että jotain resistenssiä on ollut sielläkin suunnalla urp..ulkopuolisten toimesta. On se jännä kun pitää joko sekaantua tai gummata eli lievästi ilmaistuna kyseenalaistaa aiheiden olemassaoloa. En siis tokikaan tiedä mistä kyse, mutta ei puhtaat jauhot pussissa kaikilla sielläkään suunnalla näköjään

• Anonyymi00006

Mitä muuta luulit sen olevan?

• Anonyymi00009

Osoitit kyllä IRL muutakin mut en vaan tajua. Vittu nämä kaikki vuodet ja sulle tää on vaan hauskaa ajanvietettä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Osoitit kyllä IRL muutakin mut en vaan tajua. Vittu nämä kaikki vuodet ja sulle tää on vaan hauskaa ajanvietettä

Tämä on mulle viihdettä. Osuit naulan kantaan kuomaseni.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kaikki järjen riemuvoitot ei sitä nk ätmihunter eli palstaäijän ja aapeen rienaaja ymmärrä. Lukevat kuuppavikaisina vähän värittyneesti tätä saagaa yhy yhy kuuluu tänne asti taas

• Anonyymi00033

Kun vastailet näinkin kummalliseen sävyyn provosedälle kuin sen väite olisi jotenkin luonnollinen niin miten sinuun pitäisi suhtautua ns? Et käy täysillä. T

• Anonyymi00037
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin ajattelinkin ja olen yrittänyt olla viihdyttävä viihdyke niin kauan kuin olin vielä jotenkin herkillä asian kanssa. Nyt ei enää tunnu muuta kuin ahdistusta eikä mitään tutustumisen halua ole, niin pystyy sanoittamaan selvemmin, että kusippi mikä kusippi. Ei tämä ole itsestäni kiinni vaikka aina syytän kaikesta itseäni, en ole ansainnut tätä, etkä taatusti ap sinäkään.

• Anonyymi00008

En voi sairauksien ja paskan talouden
      Ja pitkän välimatka vuoksi lähestyä irl.
      Jos eläisin samanmoista helppoa miljonääri elämää jossa ei oo muita vaikeuksia
      Kun jatkuvasti pahantuulinen. Ja itsestään ongelman tekevä tinttaikeva mies
      Niin olisin jo elämässäsi
      Mutta mulla on muitakin ongelmia
      Virtaa kun sun elämä on niin helppoa
      Ettei siinä oo muuta vikaa kun joku seksin puute!!!!

• Anonyymi00010

Älä ihmettele ettei halua irl mitään. Itse aiheutat tekemisilläsi.

• Anonyymi00013

Ai minun vika vielä

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ai minun vika vielä

Sinun vika. Mitä puhut niin outoja.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sinun vika. Mitä puhut niin outoja.

Ooksää se outo joka tulkuttaa tälle aloittajaäijälle ja vähän kaikille ja kuvittelee vuorovaikuttavansa jonkun tietyn kanssa? Sille vasta löytyiski diagnostiikkaa

• Anonyymi00029

Mitä palstaorientoituneessa todellisuudessa tämä mainitsemasi ei-irl merkitsee sinulle- näitä guben eli aapeen töherryksiäkö ihan vai? T naiselta

• Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Mitä palstaorientoituneessa todellisuudessa tämä mainitsemasi ei-irl merkitsee sinulle- näitä guben eli aapeen töherryksiäkö ihan vai? T naiselta

Ja edelleen miettisin myös guben aloitusta sisällön kannalta mutta ei oo kaikille kauhalla annettu. T

• Anonyymi00012

Kirjotan mies sinulle tänne joka päivä jos et ole jo tähän mennessä ymmärtänyt
      Näillä näkyykirkoitn sinulle ainakin 2080-luvullw mutta ikinä en halua kanssasi mitään irl koala siitö ei irl tulisi yhtään mitään
      Koska sinä et ymmärrä naisväen päälle. Sinua onnvain mukava seurata etäältä

• Anonyymi00015

Kyllä tunnen aidosti ja haaveilen susta. Olen kertonut sulle tunteeni ja kirjoittanut tänne. En pysty unohtamaan sua ja mitä tunsin. Sinä odoitit

• Anonyymi00016

Lähti kesken.. sinä osoitti julkisesti ettet halua mua. Silti kaikki nämä vuodet minä olen lähestynyt sua ja viime ajat vain kiertänyt, koska mun on nähtävä sua. Olet sanonut ei, välttänyt mua ja kieltänyt käymästä niin mun oli pakko opettaa itseni oleen katsomatta sua, etten meidän katseiden kohdatessa sen vahvan yhteyden jälkeen kuvittele taas että sinäkin välität. Ei mun sydän olisi kestänyt enää sitä, että uskon että rakastat ja sitten taas tajuan todellisuuden ja särjen itseni. Sinä olet sanonut ei ja kieltänyt käymästä, miten voisin lähestyä sua, minä en ole saanut sulta mitään muuta viestiä tai sanomista!!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Lähti kesken.. sinä osoitti julkisesti ettet halua mua. Silti kaikki nämä vuodet minä olen lähestynyt sua ja viime ajat vain kiertänyt, koska mun on nähtävä sua. Olet sanonut ei, välttänyt mua ja kieltänyt käymästä niin mun oli pakko opettaa itseni oleen katsomatta sua, etten meidän katseiden kohdatessa sen vahvan yhteyden jälkeen kuvittele taas että sinäkin välität. Ei mun sydän olisi kestänyt enää sitä, että uskon että rakastat ja sitten taas tajuan todellisuuden ja särjen itseni. Sinä olet sanonut ei ja kieltänyt käymästä, miten voisin lähestyä sua, minä en ole saanut sulta mitään muuta viestiä tai sanomista!!

Ja nyt taas tajuan ei tää voinut olla mulle Ed

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ed kaulaton kuuma mies

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mistä niin päättelit? Ehkäolet vain kiinnostunut vähän villimmän puoleisista naisista.

T. *Ögälekirjoittja? 😏

• Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Heitähän aloittajaäijä tämä määkiminen jo hevon just sinne. T

• Anonyymi00031
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jäikö jälki housuun?

• Anonyymi00040

Alkaa nimittäin nämä ponnettomat esineellistäminen keinot käydä siinä määrin vanhaksi, et yhtä räävitöntä bäkkiin

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Alkaa nimittäin nämä ponnettomat esineellistäminen keinot käydä siinä määrin vanhaksi, et yhtä räävitöntä bäkkiin

Ja iha myös Vanhaks kyl

• Anonyymi00042
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ed kaulaton kuuma mies

Oi oi ICE

• Anonyymi00017

En lähtenyt mutta bögäleeni veivät minut toilettiin. Olen palstan bögälehäirikkö hauska tutustua

• Anonyymi00022

ajatus suhteesta saa mut itseasiassa voimaan pahoin

• Anonyymi00030

Mikä sinua vaivaa? Ögäleet kuuluu suhteeseen

• Anonyymi00035

En ehtinyt edes nähdä mihin katosit sen jälkeen. Yritin kuhnailla että näkisin vielä, mutta varmaan olit jo jossain nurkan takana pussailemassa jonkun kans, lol.

• Anonyymi00043

Menikö naiselle vain miehelle tämä?

• Anonyymi00045

Et oo palstaa kahdeksi sukupuoleksi ja henkilöksi splittaava tosissas enää, ethän

• Anonyymi00044

Näin kieltämättä ajattelen minäkin miehestä. Itse olen sentään IRL lähestynyt konkreettisesti. Mies ei koskaan. Eiköhän tämä palsta ole hänelle huvittelupaikka, jos täällä joskus on. Sellaisena itsekin tätä nykyään pidän.
      Naiselta

• Anonyymi00046

No onko sinulla naisia pitkät päivät esittävä palstasetä sitten hubaa täällä sinun omassa pikku huvittelukeskuksessa? Ei taida olla aivan näinkään mm tämän aamun hakkaussaagasta päätellen. Kireä on tunnelma he he

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe