Rakkaus tuntuu upealta varsinkin kun tapaamme tällä palstalla kirjoittelun merkeissä. Edellisestä kirjoituksesta onkin jo aikaa, ja olen ehtinyt korvata sinua. T. *ögäletöhrö
Rakkaus
10
173
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Herkkää
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä on palstaäijllä niin selkeä tematiikka tänään ja se on pökäle ilmeisesti. Onko työmaalle lähtö heiluttamaan häntää tai poskia clout chaser?
- Anonyymi00002UUSI
Mies tahtoo mut tosiaan mitä rävittömämpää menoa
- Anonyymi00004UUSI
Jaa niinkö on, eikö jo kyljellään ole ku aivan uus konsepti apäijä?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jaa niinkö on, eikö jo kyljellään ole ku aivan uus konsepti apäijä?
Tällainenkin jälki ilmeisesti päättymättömään historiaan
- Anonyymi00006UUSI
Herkkää on vessan seinien suojissa
- Anonyymi00007UUSI
Joo nämä on tällaisia moderneja karjalaisia kansanlauluja ämmän vttua huudetaan kuin ennen vanhaan hyvää suojaa tuomaan
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joo nämä on tällaisia moderneja karjalaisia kansanlauluja ämmän vttua huudetaan kuin ennen vanhaan hyvää suojaa tuomaan
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Rehveroi mulle, kun pelkään niitä roijalaisia
- Anonyymi00009UUSI
Ögäletöhry chases clout you assholes
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1611952Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o511517"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää1211509Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.711409- 771388
Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol121242- 661237
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten2201032- 711029
Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine195896