Joko tänä kesänä saadaan nakuranta takaisin että voidaan olla rannalla kuten muuallakin Euroopassa vai vieläkö tätä kommunistien nillitystä ja jeesustelua pitää jatkaa.
Nakuranta
9
142
Vastaukset
- Anonyymi00001
Odotan innolla, että pääsen veiviäni heiluttelemaan nakurannalle. On nimittäin pituutta.
- Anonyymi00002
nakurannan pituus oli tuommoiset 50 - 100 m !
- Anonyymi00003
Samaa mieltä. Homojunat hiekalle!
- Anonyymi00004
Mikä siinä nakurannassa on niin vaarallista täällä Suomessa kun niitä kuitenkin on kaikissa muissa maissa ?
- Anonyymi00005UUSI
Jokainen neljän seinän sisällä ei julkisuudessa.Kuvaajat pitää netin kuvissa.
- Anonyymi00006UUSI
Ihmiset ei osaa käyttäytyä. Siellä sikailtiin ja rikottiin käyttäyttymissääntöjä toistuvasti. Siksi se suljettiin.
- Anonyymi00007UUSI
Joo joo. Et ole koskaan ollut, etkä kehtaisi edes mennä. Siitä tiedän, kun ne on aikuisia jotka käyttää sellaista palvelua, eikä aikuiset kirjoittele tänne että koska aukeaa. Ne soittaa ja kysyy kaupungilta suoraan, jos tarvitsevat tietoa asiasta.
Niin aikuiset tekee.- Anonyymi00008UUSI
Mun on vaikea nähdä aikuisia hillumassa pimppa paljaana hiekalla. Tiedän että niin tehdään ja jotkut pitää siitä mutta jotenkin se aikuinen ei oikein sovi omaan maailmankuvaan.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mun on vaikea nähdä aikuisia hillumassa pimppa paljaana hiekalla. Tiedän että niin tehdään ja jotkut pitää siitä mutta jotenkin se aikuinen ei oikein sovi omaan maailmankuvaan.
Nuoria naisiahan siellä ei koskaan ollut, muutama mummo kyllä.Mummot olivat vaareja katsomassa mutta ne vaarit olivat kulkeneet alueelta pois esittelemään nakkejaan nuorille naisille.Siinä syy alueen sulkemiseen.
Aidattu,suljettu alue voisi toimia näille.Tosin silloin siellä olisivat vain muutama pappa ja 2 x mummoa joita kukaan ei halua katsella :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536475Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava11336Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard31102- 971035
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,140862- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827