Voin vannoa ettei pidetty, ei ensimmäistäkään. Puhuttelijoinakin saattoi olla pedofiileja.
Olen seurannut läheltä rauhanyhdistysten toimintaavuosikymmenten ajalta!
Oikeasti hoitokokoukset olivat rikoksia!
Pidettiinkö PEDOFILIASTA koskaan HOITOKOKOUKSIA!!!!????
10
212
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei koskaan, pedofiliaa yritetään piilotella kaikin keinoin.
- Anonyymi00002
Leimallista on, ettei oikeista synneistä nuhdeltu. Yleensä pedofiilit on vl-eliittiä, rikkaita. Heillä on ollut asemansa vuoksi täysi immuniteetti joutua "hoidetuksi".
Hoitokokousten tarkoituskaan ei ole oikeasti mihinkään hyvään pyrkiminen. Sana "hoito", antaa rajattomat valtuudet kiusaamiseen ja nöyryyttämiseen. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Leimallista on, ettei oikeista synneistä nuhdeltu. Yleensä pedofiilit on vl-eliittiä, rikkaita. Heillä on ollut asemansa vuoksi täysi immuniteetti joutua "hoidetuksi".
Hoitokokousten tarkoituskaan ei ole oikeasti mihinkään hyvään pyrkiminen. Sana "hoito", antaa rajattomat valtuudet kiusaamiseen ja nöyryyttämiseen.Hoitokokouksia järjestivät henkilöt, jotka itse elivät miten elivät, minkä riettauden peitoksi he tehtailivat hoitoja muille.
- Anonyymi00004
Enpä tiedä alistuneimpia ihmisiä, kuin vl-ihmiset, heidät alistettiin hoitokokouksissa pitämään SRK:ta auktoriteettinaan.
- Anonyymi00005
samaa olen ihmetellyt, he menivät hoitokokouksiin alistuneina, kuin valittu kansa kaasukammioon!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
samaa olen ihmetellyt, he menivät hoitokokouksiin alistuneina, kuin valittu kansa kaasukammioon!
Heidät alistettiin, he alistuivat ja ovat edelleen alistuneita.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Heidät alistettiin, he alistuivat ja ovat edelleen alistuneita.
Vl-usko on sellainen, että omat ajatukset ja mietinnät on syntiä, jos ne ei ole samassa linjassa vl-uskon kanssa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vl-usko on sellainen, että omat ajatukset ja mietinnät on syntiä, jos ne ei ole samassa linjassa vl-uskon kanssa.
Myös Raamatun sisällöstä kertominen on kielletty, kun se ei ole linjassa vl-uskomuksen kanssa.
Raamatun oikea sisältö on heille demonista. Tai vieläkin pahempaa:"saalemia"
- Anonyymi00008
Eihän siitä isoo haloa oo nostettu. Omiaa ainaki nassineet mut et ihan vieraissaki nassineet nii eip ole ääntä pitäneet.
- Anonyymi00009
"Jumalan valtakunnassa" nassitaan lapsia. Tuollainen on Jumalan pilkkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3163735Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1081407- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041146- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103959Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.70860