Voin vannoa ettei pidetty, ei ensimmäistäkään. Puhuttelijoinakin saattoi olla pedofiileja.
Olen seurannut läheltä rauhanyhdistysten toimintaavuosikymmenten ajalta!
Oikeasti hoitokokoukset olivat rikoksia!
Pidettiinkö PEDOFILIASTA koskaan HOITOKOKOUKSIA!!!!????
10
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei koskaan, pedofiliaa yritetään piilotella kaikin keinoin.
- Anonyymi00002
Leimallista on, ettei oikeista synneistä nuhdeltu. Yleensä pedofiilit on vl-eliittiä, rikkaita. Heillä on ollut asemansa vuoksi täysi immuniteetti joutua "hoidetuksi".
Hoitokokousten tarkoituskaan ei ole oikeasti mihinkään hyvään pyrkiminen. Sana "hoito", antaa rajattomat valtuudet kiusaamiseen ja nöyryyttämiseen. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Leimallista on, ettei oikeista synneistä nuhdeltu. Yleensä pedofiilit on vl-eliittiä, rikkaita. Heillä on ollut asemansa vuoksi täysi immuniteetti joutua "hoidetuksi".
Hoitokokousten tarkoituskaan ei ole oikeasti mihinkään hyvään pyrkiminen. Sana "hoito", antaa rajattomat valtuudet kiusaamiseen ja nöyryyttämiseen.Hoitokokouksia järjestivät henkilöt, jotka itse elivät miten elivät, minkä riettauden peitoksi he tehtailivat hoitoja muille.
- Anonyymi00004
Enpä tiedä alistuneimpia ihmisiä, kuin vl-ihmiset, heidät alistettiin hoitokokouksissa pitämään SRK:ta auktoriteettinaan.
- Anonyymi00005
samaa olen ihmetellyt, he menivät hoitokokouksiin alistuneina, kuin valittu kansa kaasukammioon!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
samaa olen ihmetellyt, he menivät hoitokokouksiin alistuneina, kuin valittu kansa kaasukammioon!
Heidät alistettiin, he alistuivat ja ovat edelleen alistuneita.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Heidät alistettiin, he alistuivat ja ovat edelleen alistuneita.
Vl-usko on sellainen, että omat ajatukset ja mietinnät on syntiä, jos ne ei ole samassa linjassa vl-uskon kanssa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vl-usko on sellainen, että omat ajatukset ja mietinnät on syntiä, jos ne ei ole samassa linjassa vl-uskon kanssa.
Myös Raamatun sisällöstä kertominen on kielletty, kun se ei ole linjassa vl-uskomuksen kanssa.
Raamatun oikea sisältö on heille demonista. Tai vieläkin pahempaa:"saalemia"
- Anonyymi00008
Eihän siitä isoo haloa oo nostettu. Omiaa ainaki nassineet mut et ihan vieraissaki nassineet nii eip ole ääntä pitäneet.
- Anonyymi00009
"Jumalan valtakunnassa" nassitaan lapsia. Tuollainen on Jumalan pilkkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800