Taksit ja kuitit

Anonyymi-ap

Porin taksit jossa on tummemman puoleisia kuljettajia, jotka ei anna kuittia ja jotka ottavat jo valmiiksi maksetuista matkoista ns. tuplahinnan, (ainakin yrittävät) Lauantain yksi asiakas joutui turvautumaan tillin portsarin apuun, koska kuski hipelöi naista, eli tuli poliisit paikalle!

29

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hyvä, nuo kaikki pitää paljastaa. Oikein toimittu kun pyysivät poliisin. Suomalaisia ei Suomessa kiusata huijata tai ahdistella. Näin se kuuluu olla ja mennä. Tekijät ilman lomarahaa takasin kotimaahansa. Niillä oli mahdollisuus mutta pilasivat itse sen.

    • Anonyymi00002

      Kun nykyään voi vaatia naistaksarin kuskiksi, miksi ei näin tehdä? Varmasti voi vaatia kantis Suomalaisenkin kuskiksi, koska muuten olisi syrjintää joten tuumasta toimeen. Tummien ajot loppuu kun kukaan ei tule kyytiin. Mikään valtion toimi ei tätä tule estämään joten kansan on itse otettava vastuu asiasta.

      • Anonyymi00003

        Olen pyytänyt menevän taksi keskuksesta autoa tilatessa että kuljettajan on oltava Suomalainen ja puhuttava selvää suomenkieltä. Niin sanoivat että eivät voi ottaa pyyntöö vastaan koska se on syrjintää. Voitte itse kysyä Menevältä asiaa jos ette usko.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Olen pyytänyt menevän taksi keskuksesta autoa tilatessa että kuljettajan on oltava Suomalainen ja puhuttava selvää suomenkieltä. Niin sanoivat että eivät voi ottaa pyyntöö vastaan koska se on syrjintää. Voitte itse kysyä Menevältä asiaa jos ette usko.

        Mutta ei ole syrjintää vaatia tietyn sukupuolen omaavaa kuskia??

        Kaksinaismoralismia. Jos voi vaatia naiskuskin, voi vaatia myös valkoihoisen,rillipäisen,polkkatukkaisen,vasenkätisen pokemon go peleistä pitävän vegetaristin joka osaa soittaa balalaikkaa ja kertoa ranskaksi vitsejä. Jos voi vaatia yhtä, lista on loputon.Ei ole mitään välimuotoja. Joko jokin asia on syrjintää, tai sitten ei.

        Pullista poimitaan rusinat.On tehtävä selvä laki joka joko vapauttaa aivan kaiken vaatimisen, tai sitten kieltää ne.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Olen pyytänyt menevän taksi keskuksesta autoa tilatessa että kuljettajan on oltava Suomalainen ja puhuttava selvää suomenkieltä. Niin sanoivat että eivät voi ottaa pyyntöö vastaan koska se on syrjintää. Voitte itse kysyä Menevältä asiaa jos ette usko.

        voi pyytää taksikuskin oman numeron ja soittaa siihen kun tarvii taksia


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Mutta ei ole syrjintää vaatia tietyn sukupuolen omaavaa kuskia??

        Kaksinaismoralismia. Jos voi vaatia naiskuskin, voi vaatia myös valkoihoisen,rillipäisen,polkkatukkaisen,vasenkätisen pokemon go peleistä pitävän vegetaristin joka osaa soittaa balalaikkaa ja kertoa ranskaksi vitsejä. Jos voi vaatia yhtä, lista on loputon.Ei ole mitään välimuotoja. Joko jokin asia on syrjintää, tai sitten ei.

        Pullista poimitaan rusinat.On tehtävä selvä laki joka joko vapauttaa aivan kaiken vaatimisen, tai sitten kieltää ne.

        Miksi ei saa valita kuljettajaa, saahan lääkärinkin valita ja myös parturikampaajan, kun käyttää nettiajanvarausta.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        voi pyytää taksikuskin oman numeron ja soittaa siihen kun tarvii taksia

        Olen pyytänyt, se sano että tsot tsot poika, olen naimisissa.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Miksi ei saa valita kuljettajaa, saahan lääkärinkin valita ja myös parturikampaajan, kun käyttää nettiajanvarausta.

        Asiakas ja taksi kuski voi valita asakkaan ja toisn päin . Näin sanoo Taksi laki, Eikä tarvo ottaa ekaa autoa esim torin tolpalta!!!!


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Miksi ei saa valita kuljettajaa, saahan lääkärinkin valita ja myös parturikampaajan, kun käyttää nettiajanvarausta.

        SAA kyllä. Ps taksimies


    • Anonyymi00004

      Hylkeet oikein jonottaa mokkamasterin kyytiin baariehtoon päätteeksi, että jos vielä kumminkin sais tänään.

    • Anonyymi00006

      Voiko taksia tilattaessa valita joko mies tai naiskuljettajan? En ihan usko. Mutta olisihan tuo myyntivaltti, kunpa olisi vielä netissä katalogi josta voisi valita haluamansa.

      • Anonyymi00007

        Helsingissä koittivat naistaksia. Tasa-arvovaltuutettu alustavasti hyväksyi. Älytöntä, luultavasti kaatuu oikeusasteissa jos joku valveutunut tajuaa viedä.
        Samalla logiikalla pitäisi olla oikeus valita suomipoika taksi.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Helsingissä koittivat naistaksia. Tasa-arvovaltuutettu alustavasti hyväksyi. Älytöntä, luultavasti kaatuu oikeusasteissa jos joku valveutunut tajuaa viedä.
        Samalla logiikalla pitäisi olla oikeus valita suomipoika taksi.

        Mutta onneksi on oikeus kieltäytyä taksista, ja se kannattaa sanoa myös ääneen sinne keskukseen, että minä maksan ja siis määrään, enkä edesauta taksiraiskaajien työllistymistä maassamme.
        Tämä lakupepehomma on lähtenyt niin lapasesta että naurattaa meidän lainsäätäjät, onko siellä yhtään yli 14 vuotiasta?


    • Anonyymi00009

      Taas täällä suomi24 Änkyrä persut vauhdissa.
      Käyttäkää sovellusta kun tilaatte taksin.
      Tiedätte aina summan etukäteen ja saatte kuitin.
      Aivan sama käytättekö Uberia (halvin) vai aitotaksia tms

      • Anonyymi00010

        Ei käytetä. Sovellukset on perseestä, eikä myö tiietä mikä on uber. California uber alles sen mie tiijän.


      • Anonyymi00011

        Taas joku viherdemari vauhdissa joka ei ymmärtänyt koko asiaa. Naisille autokoulu viisvuotiseksi.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ei käytetä. Sovellukset on perseestä, eikä myö tiietä mikä on uber. California uber alles sen mie tiijän.

        Mutta jos et tiedä mikä on uuberi, ja et saa kuittia aitotaksista?
        Vai mistä tilaat taksisi?
        Sekavaa. Kaliaa jo aamusta?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Mutta jos et tiedä mikä on uuberi, ja et saa kuittia aitotaksista?
        Vai mistä tilaat taksisi?
        Sekavaa. Kaliaa jo aamusta?

        Kaliaa aamuun asti ja lisää kun k kauppa aukee.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Kaliaa aamuun asti ja lisää kun k kauppa aukee.

        Kookaupassa on väljähtynyttä kaliaa, niingu vähän kaikki. Hinnat on gyl piukeet.


    • Anonyymi00012

      Asiakas peräsimentietä kotiin se maksoi noin 17€ kaikki ok, mutta asiaks ihmetteli kyin se oli noin halpa kun aamulla sama matka maksii 50€ ja tumman puoleinen ns. Taksikuski!!! Luvat vekeen!!!

      • Anonyymi00016

        Tilaa sillä sovelluksella!
        Sitten olisi maksanut vain 9e


    • Anonyymi00018
      • Anonyymi00019

        itsekin valitsen aina tuollaisen mma-taksin, saa katsoa matsin samaan hintaan


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        itsekin valitsen aina tuollaisen mma-taksin, saa katsoa matsin samaan hintaan

        Vähän liikaa jännitystä omaan makuun. Meen polkupyörällä.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Vähän liikaa jännitystä omaan makuun. Meen polkupyörällä.

        Vähän liikaa hommaa. En mene millään mihinkään. Pysyn soffalla ja pierin.


    • Anonyymi00027

      Komiaa menoo.
      Valitetaan ja kun kerrotaan ratkaisu, minä mitään appeja käytä tai halua katsoa mihin taksiin menen.
      Pakko olla niin kännissä aina ettei kumpikaan onnistu?

      • Anonyymi00028

        😊😊😊🤣


      • Anonyymi00029

        Joo parempi ottaa teltta mukaan niin voi nukkua baarin edustalla


    • Anonyymi00032

      Persut tykkää tummista. Oikein EU-tasollakin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe