Porin taksit jossa on tummemman puoleisia kuljettajia, jotka ei anna kuittia ja jotka ottavat jo valmiiksi maksetuista matkoista ns. tuplahinnan, (ainakin yrittävät) Lauantain yksi asiakas joutui turvautumaan tillin portsarin apuun, koska kuski hipelöi naista, eli tuli poliisit paikalle!
Taksit ja kuitit
29
491
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä, nuo kaikki pitää paljastaa. Oikein toimittu kun pyysivät poliisin. Suomalaisia ei Suomessa kiusata huijata tai ahdistella. Näin se kuuluu olla ja mennä. Tekijät ilman lomarahaa takasin kotimaahansa. Niillä oli mahdollisuus mutta pilasivat itse sen.
- Anonyymi00002
Kun nykyään voi vaatia naistaksarin kuskiksi, miksi ei näin tehdä? Varmasti voi vaatia kantis Suomalaisenkin kuskiksi, koska muuten olisi syrjintää joten tuumasta toimeen. Tummien ajot loppuu kun kukaan ei tule kyytiin. Mikään valtion toimi ei tätä tule estämään joten kansan on itse otettava vastuu asiasta.
- Anonyymi00003
Olen pyytänyt menevän taksi keskuksesta autoa tilatessa että kuljettajan on oltava Suomalainen ja puhuttava selvää suomenkieltä. Niin sanoivat että eivät voi ottaa pyyntöö vastaan koska se on syrjintää. Voitte itse kysyä Menevältä asiaa jos ette usko.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen pyytänyt menevän taksi keskuksesta autoa tilatessa että kuljettajan on oltava Suomalainen ja puhuttava selvää suomenkieltä. Niin sanoivat että eivät voi ottaa pyyntöö vastaan koska se on syrjintää. Voitte itse kysyä Menevältä asiaa jos ette usko.
Mutta ei ole syrjintää vaatia tietyn sukupuolen omaavaa kuskia??
Kaksinaismoralismia. Jos voi vaatia naiskuskin, voi vaatia myös valkoihoisen,rillipäisen,polkkatukkaisen,vasenkätisen pokemon go peleistä pitävän vegetaristin joka osaa soittaa balalaikkaa ja kertoa ranskaksi vitsejä. Jos voi vaatia yhtä, lista on loputon.Ei ole mitään välimuotoja. Joko jokin asia on syrjintää, tai sitten ei.
Pullista poimitaan rusinat.On tehtävä selvä laki joka joko vapauttaa aivan kaiken vaatimisen, tai sitten kieltää ne. - Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
voi pyytää taksikuskin oman numeron ja soittaa siihen kun tarvii taksia
- Anonyymi00024
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta ei ole syrjintää vaatia tietyn sukupuolen omaavaa kuskia??
Kaksinaismoralismia. Jos voi vaatia naiskuskin, voi vaatia myös valkoihoisen,rillipäisen,polkkatukkaisen,vasenkätisen pokemon go peleistä pitävän vegetaristin joka osaa soittaa balalaikkaa ja kertoa ranskaksi vitsejä. Jos voi vaatia yhtä, lista on loputon.Ei ole mitään välimuotoja. Joko jokin asia on syrjintää, tai sitten ei.
Pullista poimitaan rusinat.On tehtävä selvä laki joka joko vapauttaa aivan kaiken vaatimisen, tai sitten kieltää ne.Miksi ei saa valita kuljettajaa, saahan lääkärinkin valita ja myös parturikampaajan, kun käyttää nettiajanvarausta.
- Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
voi pyytää taksikuskin oman numeron ja soittaa siihen kun tarvii taksia
Olen pyytänyt, se sano että tsot tsot poika, olen naimisissa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Miksi ei saa valita kuljettajaa, saahan lääkärinkin valita ja myös parturikampaajan, kun käyttää nettiajanvarausta.
Asiakas ja taksi kuski voi valita asakkaan ja toisn päin . Näin sanoo Taksi laki, Eikä tarvo ottaa ekaa autoa esim torin tolpalta!!!!
- Anonyymi00031
Anonyymi00024 kirjoitti:
Miksi ei saa valita kuljettajaa, saahan lääkärinkin valita ja myös parturikampaajan, kun käyttää nettiajanvarausta.
SAA kyllä. Ps taksimies
- Anonyymi00004
Hylkeet oikein jonottaa mokkamasterin kyytiin baariehtoon päätteeksi, että jos vielä kumminkin sais tänään.
- Anonyymi00006
Voiko taksia tilattaessa valita joko mies tai naiskuljettajan? En ihan usko. Mutta olisihan tuo myyntivaltti, kunpa olisi vielä netissä katalogi josta voisi valita haluamansa.
- Anonyymi00007
Helsingissä koittivat naistaksia. Tasa-arvovaltuutettu alustavasti hyväksyi. Älytöntä, luultavasti kaatuu oikeusasteissa jos joku valveutunut tajuaa viedä.
Samalla logiikalla pitäisi olla oikeus valita suomipoika taksi. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Helsingissä koittivat naistaksia. Tasa-arvovaltuutettu alustavasti hyväksyi. Älytöntä, luultavasti kaatuu oikeusasteissa jos joku valveutunut tajuaa viedä.
Samalla logiikalla pitäisi olla oikeus valita suomipoika taksi.Mutta onneksi on oikeus kieltäytyä taksista, ja se kannattaa sanoa myös ääneen sinne keskukseen, että minä maksan ja siis määrään, enkä edesauta taksiraiskaajien työllistymistä maassamme.
Tämä lakupepehomma on lähtenyt niin lapasesta että naurattaa meidän lainsäätäjät, onko siellä yhtään yli 14 vuotiasta?
- Anonyymi00009
Taas täällä suomi24 Änkyrä persut vauhdissa.
Käyttäkää sovellusta kun tilaatte taksin.
Tiedätte aina summan etukäteen ja saatte kuitin.
Aivan sama käytättekö Uberia (halvin) vai aitotaksia tms- Anonyymi00010
Ei käytetä. Sovellukset on perseestä, eikä myö tiietä mikä on uber. California uber alles sen mie tiijän.
- Anonyymi00011
Taas joku viherdemari vauhdissa joka ei ymmärtänyt koko asiaa. Naisille autokoulu viisvuotiseksi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei käytetä. Sovellukset on perseestä, eikä myö tiietä mikä on uber. California uber alles sen mie tiijän.
Mutta jos et tiedä mikä on uuberi, ja et saa kuittia aitotaksista?
Vai mistä tilaat taksisi?
Sekavaa. Kaliaa jo aamusta? - Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mutta jos et tiedä mikä on uuberi, ja et saa kuittia aitotaksista?
Vai mistä tilaat taksisi?
Sekavaa. Kaliaa jo aamusta?Kaliaa aamuun asti ja lisää kun k kauppa aukee.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kaliaa aamuun asti ja lisää kun k kauppa aukee.
Kookaupassa on väljähtynyttä kaliaa, niingu vähän kaikki. Hinnat on gyl piukeet.
- Anonyymi00012
Asiakas peräsimentietä kotiin se maksoi noin 17€ kaikki ok, mutta asiaks ihmetteli kyin se oli noin halpa kun aamulla sama matka maksii 50€ ja tumman puoleinen ns. Taksikuski!!! Luvat vekeen!!!
- Anonyymi00016
Tilaa sillä sovelluksella!
Sitten olisi maksanut vain 9e
- Anonyymi00018
Nyt on kunnon taksimeininkiä.
Ota sinäkin uber ja saat vielä sivullisena pataan kaupan päälle.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011954343.html- Anonyymi00019
itsekin valitsen aina tuollaisen mma-taksin, saa katsoa matsin samaan hintaan
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
itsekin valitsen aina tuollaisen mma-taksin, saa katsoa matsin samaan hintaan
Vähän liikaa jännitystä omaan makuun. Meen polkupyörällä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vähän liikaa jännitystä omaan makuun. Meen polkupyörällä.
Vähän liikaa hommaa. En mene millään mihinkään. Pysyn soffalla ja pierin.
- Anonyymi00027
Komiaa menoo.
Valitetaan ja kun kerrotaan ratkaisu, minä mitään appeja käytä tai halua katsoa mihin taksiin menen.
Pakko olla niin kännissä aina ettei kumpikaan onnistu?- Anonyymi00028
😊😊😊🤣
- Anonyymi00029
Joo parempi ottaa teltta mukaan niin voi nukkua baarin edustalla
- Anonyymi00032
Persut tykkää tummista. Oikein EU-tasollakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä272289Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri291632Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241413- 891412
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082- 1211034
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa237877kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!14747- 10730