En vain luovuta, jos jotain haluan paljon.
Minä en luovuta koskaan
27
482
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ai nyt sinä olet tuolla tuulella? Huomenna minö olen tuulen viemää.
- Anonyymi00009
Ehkä sinun kannattaa kyseenalaistaa tätä elämäntyyliäsi elää palstaäijän tunnepulssien mukaan kaveri
- Anonyymi00002
Kuulostaa pelottavalta.
- Anonyymi00004
Mahtavaa spinnailua palstasedän avauksesta jotain väkinäistä poisonia pusertaen😆
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mahtavaa spinnailua palstasedän avauksesta jotain väkinäistä poisonia pusertaen😆
Palstasedän avaukset ovat välillä tosi hyviä. Aivan mielellään näihin vastaillaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Palstasedän avaukset ovat välillä tosi hyviä. Aivan mielellään näihin vastaillaan.
Understood. Mutta yleisellä tasolla kaikkea on kokeiltu hekottelua, ridigulaatiota, lempeää otetta kaikkea en minä vttu jaksa enääN. Sarkasmia
- Anonyymi00024
Anonyymi00011 kirjoitti:
Understood. Mutta yleisellä tasolla kaikkea on kokeiltu hekottelua, ridigulaatiota, lempeää otetta kaikkea en minä vttu jaksa enääN. Sarkasmia
Mutta mitä helvatin järkeä. Jos puheet ja varsinkin teot eivät ole millään tavalla positiivisia a eteenpäinvieviä, miksi pitää koko maailmalle paljastaa "oma sairaskertomus" ja ennenkaikkea istuttaa se täysin tuntemattoman ihmisen kontolle ikäänkuin hän olisi tehnyt niitä asioita, sitä ei ihmisen järki pysty tajuamaan. Onko kyseessä joku pahasti vinksahtanut jumal-käsitys itsestään: "Jumala on saanut minut tekemään tämän ja tämä kaikki tulee hänestä". Ihan oikeasti, jos henkilö ei pysty enää vastaamaan omasta mielenterveydestään, toivon todellakin et hänen läheiset huomaa hänen tilansa ja yrittää pelastaa hänet häneltä itseltään.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mutta mitä helvatin järkeä. Jos puheet ja varsinkin teot eivät ole millään tavalla positiivisia a eteenpäinvieviä, miksi pitää koko maailmalle paljastaa "oma sairaskertomus" ja ennenkaikkea istuttaa se täysin tuntemattoman ihmisen kontolle ikäänkuin hän olisi tehnyt niitä asioita, sitä ei ihmisen järki pysty tajuamaan. Onko kyseessä joku pahasti vinksahtanut jumal-käsitys itsestään: "Jumala on saanut minut tekemään tämän ja tämä kaikki tulee hänestä". Ihan oikeasti, jos henkilö ei pysty enää vastaamaan omasta mielenterveydestään, toivon todellakin et hänen läheiset huomaa hänen tilansa ja yrittää pelastaa hänet häneltä itseltään.
En ymmärtänyt tästä vuodatuksesta mitähän
- Anonyymi00003
Et vaan laita itseäsi likoon että oikeasti kohtaisit realismin. Sairastahan tuo on ja pitkään jo jatkunut.
- Anonyymi00006
Et tiedä mistään mitään joten älä puutu vieraiden ihmisten asioihin. Ap
- Anonyymi00007
Kerrotko palstaäijän aloituksissa nutaava vähän sekavan oloinen lisää tästä…ajatusapparaatista. Hyvältä näyttää njet. T
- Anonyymi00005
Se on oikea asenne 💪
- Anonyymi00008
Ei tarvitsekaan luovuttaa
- Anonyymi00012
Pidä huolta et sinulla on jotain annettavaa toiselle, muuten halusi ei ole oikeutettu.
- Anonyymi00016
Tietyllä oman lapseni ikäisellä en ole kokenut koskaan olevan mitään annettevaa minulle! Muut eivät ymmärtäneet sitä, että täällä kirjoittaminen ei tarkoittanut sitä, että olisin halunnut tutustua häneen! Aivan samoin kuin oli jo aikaisemmassa stalkkaamistapauksessa! Kuka nyt haluaisi olla missään tekemisissä stalkkaajan kanssa koskaan! Eikä hän ihmisenä kiinnosta minua millään tavalla, vaan päinvastoin!
- Anonyymi00013
Et varmaan. Kunpa en olisi koskaan laittanut lusikkaani soppaan. Jättäny välistä ja silleen.
- Anonyymi00014
Pakko sinun on luovuttaa, koska etä voi määrätä ketään pitämään sinusta! Se on mitä suurinta henkistä väkivaltaa!
- Anonyymi00017
En minäkään, koska rakastan. Se ei ole halusta tai ei halusta kiinni. Se vaan vie eteenpäin ja uskoo siihen että kaikki menee hyvin.
- Anonyymi00019
Se on harhaa jos ajattelet noin! Et voi koskaan pakottaa ketään välittämään sinusta! Et ole henkisesti terve, jos et pysty ymmärtämään ettei sinulla ole minkäänlaisia oikeuksia haluta mitään keneltäkään!
- Anonyymi00018
Onko joku pakottanu luovuttamaan en mäkään ole luovuttanu jos olen jotain päättäny en muista vaan koska olisin jotain uutta päättäny ja mun päätökset harvemmin koskee muuta kuin minua miksi muiden päätöksiin vaikuttaminenkin on mielestäni väärin mahdollisen päätöksen seurauksista varoittaminen taas mitä väärää siinä on jos toinen ei ole ollut edes rehellinen se täytyy vaan muistaa että edes tavoitteensa saavuttaakseen on tehtävä töitä saatika päätöksensä si koski päätös mitä tahansa
- Anonyymi00020
Päästä irti, en pidä sinusta millään tavalla! Entiset työkaverit tietävät sinusta ja siitä kaikesta mitä olet aiheuttanut itseäsi paljon vanhemmalle henkilölle!
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Päästä irti, en pidä sinusta millään tavalla! Entiset työkaverit tietävät sinusta ja siitä kaikesta mitä olet aiheuttanut itseäsi paljon vanhemmalle henkilölle!
Kieltämättä tuo ajattelu kuullostaa vaaralliselta ja tuo ylläoleva kirjoittaja on helppo tunnistaa. Kun oman pään logiikka on kaukana reilusta ja oikeudenmukaisesta logiikasta ja tehdään voimakastahtoisesti oman pään mukaan, niin voidaan saada aikaan ihan päättömän epäreiluja tekoja toisille ihmisille.
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kieltämättä tuo ajattelu kuullostaa vaaralliselta ja tuo ylläoleva kirjoittaja on helppo tunnistaa. Kun oman pään logiikka on kaukana reilusta ja oikeudenmukaisesta logiikasta ja tehdään voimakastahtoisesti oman pään mukaan, niin voidaan saada aikaan ihan päättömän epäreiluja tekoja toisille ihmisille.
Syitä miksi mä olen erityisesti painottanu että kannattaa tarkkaan harkita haluaako mua elämäänsä vai ei mä olen eläny oman elämäni omalla tavallani ja tulen elämään oman elämäni omalla tavallani MINUN ELÄMÄNI ON MINUN ELÄMÄNI pitäkää ihan vaan huoli omista elämistänne jokainen kun on ihan itse vastuussa oman elämänsä pilaamisesta siihen riittää yksi väärä valinta lyhyen tai pitkän elämän aikana (ihmisen joko hyväksyy rinnalleen sellaisena kuin tämä on tai on vääränlainen ihminen kyseisen ihmisen elämään) onko kuinka vaikea ymmärtää
- Anonyymi00029
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vielä kun kerrot tuon kasvotusten hänelle joka on niin idiootti ettei osaa laskea irti edellytyksenä että olet tehnyt hänelle itse selväksi ettei hänellä ole mahdollisuuksia sinuun toiset ei ymmärrä vaikka päin naamaa sanoisit siksi itse jopa nolaisi julkisesti jos on muuten mahdotonta tajuta toiset saattaa toki suuttua siitäkin dementikko taas on jo niin palikka ettei nolostu tai edes häpeä hetkellisesti ehkä nolostuu mu jo kohta unohtaa dementtian tuomia onneja haaste vaan dementikolla saada rahat mitenkään riittämään
- Anonyymi00025
Sit sä et luovuta lienee sinun ongelmasi jos olet niin idiootti ettet tajua haluavasi jotain mitä et voi saada varoituksen sanana haluat väärän miehen omaa jota et voi tämän vapaastatahdosta saada luultavasti sattuu toiset on mustasukkaisia jopa pettävistä puolisoistaan että
- Anonyymi00026
Toivottavasti tämä on häneltä ja uskoo vielä meihin. 😊
- Anonyymi00030
Kyllä merkin kannattais jo luovuttaa kun et tule saamaan mitään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648