Mitä siellä odottaisi

Anonyymi-ap

Jos minä tulisin sinun jälkeesi töistä kotiin, niin mitä minua olisi vastassa?
N->M

34

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Sua odottais lämmin ruoka🤗

    • Anonyymi00002

      Iso lapsikatras, kultainen noutaja ja mimä.

      M>N

      • Anonyymi00019

        Kenen lapsia? Sinun lapsia, 7 eri naisen kanssa?


    • Anonyymi00004

      järjiltään menny isäntä

      • Anonyymi00026

        tämä on se minkä minä suuresti epäilen olevan totuuden.. ja välillä hän aina raivoaa., sellaisen ihmisen kanssa en voi koskaan olla tekemisissä, koska en voi sietää raivoaavia ihmisiä, paitsi jos kyseessää on oma biologinen lapseni


    • Anonyymi00005

      🤠🍺
      👘🤌
      🩲
      🦶🦶

      • Anonyymi00007

        🍆 Unohtu. Mieles teki kuitenkin laittaa.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        🍆 Unohtu. Mieles teki kuitenkin laittaa.

        🤏älä nyt liioittele. Taidat olla suuruudenhullu.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        🤏älä nyt liioittele. Taidat olla suuruudenhullu.

        Ei löynyt keskikoosta pienempää, niin menin tolla 😁


    • Anonyymi00006

      Pikaisen mietinnän tulos on, että odottaisi ateria ja isäntä. Mahdollisesti sauna lämpiämässä tervatuoksulla houkuttelemassa, lämmin syli ja rakkauden täyttämä koti. Leppoisa koti-ilta. Jutustelua, päivän kuulumiset, rentoutuminen.

      • Anonyymi00011

        Liian hyvää ollakseen totta tuollainen!


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Liian hyvää ollakseen totta tuollainen!

        Ei vaan ihan tavallista mun huushollissa. Jos muutenkin on noin, niin kyllähän se sitä olisi kahdestaankin ja oikeastaan silloin enemmänkin kuin ittekseen.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ei vaan ihan tavallista mun huushollissa. Jos muutenkin on noin, niin kyllähän se sitä olisi kahdestaankin ja oikeastaan silloin enemmänkin kuin ittekseen.

        Et taida ymmärtää sitä, etten minä koskaan halua asua yhdenkään minulle vieraan ihmisen kanssa!


    • Anonyymi00009

      Kirves 🪓

    • Anonyymi00013

      Rakastava mies.

      • Anonyymi00014

        Rakastaako sen verran, että laittaisi ruoan tulille ettei myöhemmin kotiutuvan naisen tarvi heti ruveta taas töihin?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Rakastaako sen verran, että laittaisi ruoan tulille ettei myöhemmin kotiutuvan naisen tarvi heti ruveta taas töihin?

        Itsestäänselvyys, jos noin olisi.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Itsestäänselvyys, jos noin olisi.

        Varmaan itkisin, jos joku olisi noin hyvä minulle joskus. Taitaa olla turha toivo.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Varmaan itkisin, jos joku olisi noin hyvä minulle joskus. Taitaa olla turha toivo.

        Tämä siis sivusta, en ole ap.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Varmaan itkisin, jos joku olisi noin hyvä minulle joskus. Taitaa olla turha toivo.

        Minä en halua laittaa ruokaa kenellekään muulle kuin omalle lapselleni, enkä siivoa kenenkään muun, kuin minun lapseni ja minun yhteistä asuntoa!


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Minä en halua laittaa ruokaa kenellekään muulle kuin omalle lapselleni, enkä siivoa kenenkään muun, kuin minun lapseni ja minun yhteistä asuntoa!

        Ja se tulee aina olemaan niin! En jousta yhtään omista mielipiteistäni koskaan!


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Minä en halua laittaa ruokaa kenellekään muulle kuin omalle lapselleni, enkä siivoa kenenkään muun, kuin minun lapseni ja minun yhteistä asuntoa!

        Ei kukaan täällä sulle sellaisia ehdotelekaan. Mene jollekin muulle palstalle, kun et kerran ikävöi ketään.


    • Anonyymi00016

      Minä olisin ikionnellinen kun saisin sen naisen ottaa vastaan kotiomme. Olisin aivan onnessani kun hänellä olisi kaikki hyvin ja saisin olla hänen kanssaan. Mieheltä.

      • Anonyymi00030

        Olet todella ahdistava ihminen, kun et millään suostu ymmärtämään sitä, etten halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Olet todella ahdistava ihminen, kun et millään suostu ymmärtämään sitä, etten halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!

        Itse olet ahdistava. En kirjoita millekään eronneelle mummolle!


    • Anonyymi00018

      Varmaan tyhjä koti kun täällä joudut kysymään

    • Anonyymi00021

      Stondis.

      • Anonyymi00035

        iskihän se kusihätä jälleen kerran päällensä niin. kyllä mä tiiän älä esitä enää tai hakkaan sut


    • Anonyymi00033

      Sellaista päivää ette tule näkemään, että minä asuisin minulle lähes tuntemattoman miehen kanssa samassa asunnossa! Lopettakaa se tyrkyttäminen se vain lisää inhoa tiettyä henkilöä kohtaan! Palkkä ystävyys riittää ikäiseni miehen kanssa, emmekä koskaan asuisi yhdessä!

    • Anonyymi00036

      Naisen tehtävät. Ei ne siirry miehelle tuloaikojen perusteella.

      • Anonyymi00037

        Asia on juurikin noin.


      • Anonyymi00038

        Eli ihonhoito ja muu hemmottelu.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe