Jos minä tulisin sinun jälkeesi töistä kotiin, niin mitä minua olisi vastassa?
N->M
Mitä siellä odottaisi
34
518
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sua odottais lämmin ruoka🤗
- Anonyymi00002
Iso lapsikatras, kultainen noutaja ja mimä.
M>N- Anonyymi00019
Kenen lapsia? Sinun lapsia, 7 eri naisen kanssa?
- Anonyymi00004
järjiltään menny isäntä
- Anonyymi00026
tämä on se minkä minä suuresti epäilen olevan totuuden.. ja välillä hän aina raivoaa., sellaisen ihmisen kanssa en voi koskaan olla tekemisissä, koska en voi sietää raivoaavia ihmisiä, paitsi jos kyseessää on oma biologinen lapseni
- Anonyymi00005
🤠🍺
👘🤌
🩲
🦶🦶- Anonyymi00007
🍆 Unohtu. Mieles teki kuitenkin laittaa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
🍆 Unohtu. Mieles teki kuitenkin laittaa.
🤏älä nyt liioittele. Taidat olla suuruudenhullu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
🤏älä nyt liioittele. Taidat olla suuruudenhullu.
Ei löynyt keskikoosta pienempää, niin menin tolla 😁
- Anonyymi00006
Pikaisen mietinnän tulos on, että odottaisi ateria ja isäntä. Mahdollisesti sauna lämpiämässä tervatuoksulla houkuttelemassa, lämmin syli ja rakkauden täyttämä koti. Leppoisa koti-ilta. Jutustelua, päivän kuulumiset, rentoutuminen.
- Anonyymi00011
Liian hyvää ollakseen totta tuollainen!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Liian hyvää ollakseen totta tuollainen!
Ei vaan ihan tavallista mun huushollissa. Jos muutenkin on noin, niin kyllähän se sitä olisi kahdestaankin ja oikeastaan silloin enemmänkin kuin ittekseen.
- Anonyymi00027
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei vaan ihan tavallista mun huushollissa. Jos muutenkin on noin, niin kyllähän se sitä olisi kahdestaankin ja oikeastaan silloin enemmänkin kuin ittekseen.
Et taida ymmärtää sitä, etten minä koskaan halua asua yhdenkään minulle vieraan ihmisen kanssa!
- Anonyymi00009
Kirves 🪓
- Anonyymi00013
Rakastava mies.
- Anonyymi00014
Rakastaako sen verran, että laittaisi ruoan tulille ettei myöhemmin kotiutuvan naisen tarvi heti ruveta taas töihin?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Rakastaako sen verran, että laittaisi ruoan tulille ettei myöhemmin kotiutuvan naisen tarvi heti ruveta taas töihin?
Itsestäänselvyys, jos noin olisi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
Itsestäänselvyys, jos noin olisi.
Varmaan itkisin, jos joku olisi noin hyvä minulle joskus. Taitaa olla turha toivo.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Varmaan itkisin, jos joku olisi noin hyvä minulle joskus. Taitaa olla turha toivo.
Tämä siis sivusta, en ole ap.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minä en halua laittaa ruokaa kenellekään muulle kuin omalle lapselleni, enkä siivoa kenenkään muun, kuin minun lapseni ja minun yhteistä asuntoa!
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Minä en halua laittaa ruokaa kenellekään muulle kuin omalle lapselleni, enkä siivoa kenenkään muun, kuin minun lapseni ja minun yhteistä asuntoa!
Ja se tulee aina olemaan niin! En jousta yhtään omista mielipiteistäni koskaan!
- Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei kukaan täällä sulle sellaisia ehdotelekaan. Mene jollekin muulle palstalle, kun et kerran ikävöi ketään.
- Anonyymi00016
Minä olisin ikionnellinen kun saisin sen naisen ottaa vastaan kotiomme. Olisin aivan onnessani kun hänellä olisi kaikki hyvin ja saisin olla hänen kanssaan. Mieheltä.
- Anonyymi00030
Olet todella ahdistava ihminen, kun et millään suostu ymmärtämään sitä, etten halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olet todella ahdistava ihminen, kun et millään suostu ymmärtämään sitä, etten halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!
Itse olet ahdistava. En kirjoita millekään eronneelle mummolle!
- Anonyymi00018
Varmaan tyhjä koti kun täällä joudut kysymään
- Anonyymi00021
Stondis.
- Anonyymi00035
iskihän se kusihätä jälleen kerran päällensä niin. kyllä mä tiiän älä esitä enää tai hakkaan sut
- Anonyymi00033
Sellaista päivää ette tule näkemään, että minä asuisin minulle lähes tuntemattoman miehen kanssa samassa asunnossa! Lopettakaa se tyrkyttäminen se vain lisää inhoa tiettyä henkilöä kohtaan! Palkkä ystävyys riittää ikäiseni miehen kanssa, emmekä koskaan asuisi yhdessä!
- Anonyymi00036
Naisen tehtävät. Ei ne siirry miehelle tuloaikojen perusteella.
- Anonyymi00037
Asia on juurikin noin.
- Anonyymi00038
Eli ihonhoito ja muu hemmottelu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1852719- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182227Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073