vielä kerran sitä pettämistä, mikä tapahtui kauan aikaa sitten.
Pyydän rakas anteeksi
37
456
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä niistä tarkoitat?
- Anonyymi00002UUSI
Eikö noita nyt ole turha pyydellä anteeksi täällä ainakin ja yleensäkin mitä anteeksi pyydettävää on harkitussa teossa
- Anonyymi00003UUSI
Tilastojen mukaan pettämistä tapahtuu paljon.
- Anonyymi00004UUSI
Saat anteeksi. En ole pitkävihainen. Elämässä sattuu ja tapahtuu kaikkea. Naiselta tää
- Anonyymi00039UUSI
Onkos sulla itsellä nainen puhtaat jauhot? Poski poskia vasten.
- Anonyymi00005UUSI
Eräällä on puolet elämästä mennyt pettämisiin joten eipä ne enää tehoa anteeksipyytämiset!
Nyt sitten jatkakoon valitsemallaan tiellä, ihan sinne loppuun asti.- Anonyymi00007UUSI
Ei todellakaan tehoa, mutta en ole koskaan halunnutkaan tutustua häirikköön! Lopetin seksin harrastamisen jo 13 vuotta sitten! Ällöttää jo pelkästään hänen naamansa näkeminen!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei todellakaan tehoa, mutta en ole koskaan halunnutkaan tutustua häirikköön! Lopetin seksin harrastamisen jo 13 vuotta sitten! Ällöttää jo pelkästään hänen naamansa näkeminen!
Ja on ällöttänyt siitä lähtien kun muutin tähän asuntoon asumaan! Ja minulle on täysin mahdoton ajatus olla koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan. Muut eivät ymmärtäneet sitä, että vaikka kirjoitin hänestä, se ei todellakaan tarkoittanut sitä, että olisin halunnut olla tekemisissä hänen kanssaan!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja on ällöttänyt siitä lähtien kun muutin tähän asuntoon asumaan! Ja minulle on täysin mahdoton ajatus olla koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan. Muut eivät ymmärtäneet sitä, että vaikka kirjoitin hänestä, se ei todellakaan tarkoittanut sitä, että olisin halunnut olla tekemisissä hänen kanssaan!
Ne ovat kaksi täysin eri asiaa! Voin rehellisesti kertoa, että joka kerta kun näin hänen naamansa, minun teki mieli lyödä häntä turpaan!
- Anonyymi00006UUSI
En kyllä uskoisi sekuntiakaan mitään rakas-sönkötyksiä, jos on pettänyt. Jos aidosti rakastaa, ei petä.
- Anonyymi00009UUSI
Ei näin 😮💨
- Anonyymi00011UUSI
Totuuden aistii vaikkei sitä sanoittaisikaan.
- Anonyymi00013UUSI
Mitä tarkoitat?
Sivusta - Anonyymi00014UUSI
Juuri noin se on! Ja minä olen perinyt isäni äidiltä nähdä asioita joita muut eivät näe. Unet jotka ovat kertoneet minulle jo kauan sitten missä mennään! En ols koskaan kaivannut häntä ja hänen "rumaa naamaansa"! Silloin kun ihminen tekee sellaisia tekoja, kuten stalkkaaminen, hänestä tulee todella ruma!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
SivustaJätin koska petti
- Anonyymi00012UUSI
Kauanko siitä on aikaa?Minä olen antanut miehelle anteeksi jo kauan sitten ja hän kyllä tietää sen.
- Anonyymi00015UUSI
Eise mitää..
eikä tee mieli siivota vessaa sun naamalla. - Anonyymi00016UUSI
Palstalla pyytää anteeksi pettämistä. Ainahan joku antaa toiselle tuntemattomalle anteeksi, kun itsekin on pettänyt. Surkea yritys.
- Anonyymi00018UUSI
Joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ihan miten vaan mutta nyt saat etsiä jonkun muun
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Täältä pesee kiviä. En nimittäin koskaan ole pettänyt, enkä petä.
- Anonyymi00020UUSI
Esitit toista mitä et sitten ollutkaan, vedätit ja vetäisit maton alta. Petit ja anteeksi vielä kerran.
- Anonyymi00021UUSI
Ei haittaa kulta, ajan luoksesi lenkin kautta. Pitää antaa Matillekkin välissä.
- Anonyymi00022UUSI
Ja itseasiassa. Aika usein olen tullut munan päältä luoksesi. Mutta onneksi et ole huomannut mitään😇
- Anonyymi00023UUSI
Mitä itse sait vastavuoroisesti.
Sylin täydeltä rakkautta ja laatikko tolkulla soitettuja levyjä, runoja, tsemppaamista ja uskoa hyvään elämään. - Anonyymi00024UUSI
Ap. On pentu mikä pentu klovnin vaatteissa
- Anonyymi00029UUSI
usko uniisi
- Anonyymi00027UUSI
Täältä poistetaan aina positiiviset viestit.Jokaisella on oikeus OMAAN mielipiteeseensä
eikä jonkun katkeron tule poistaa muiden viestejä.!!!! - Anonyymi00028UUSI
Oletan että teet sitä koko ajan.
Naiselta - Anonyymi00030UUSI
J Järvenpäästä ?
- Anonyymi00031UUSI
Ajatus on kaukaa haettu tähän iltaan.
Ihmettelen. - Anonyymi00032UUSI
Ihminen on luotu moniavioiseksi, jotkut saattavat hakea jännitystä siitä, jäävätkö kiinni.
- Anonyymi00034UUSI
Kiinni täällä vai kotona kiinni palstailusta ?
- Anonyymi00038UUSI
Tuo on yksilön ongelma, ei ihmisen ongelma lajina. Kaikki ei tarvi adrenaliinipiikkejä tunteakseen olevansa elossa.
- Anonyymi00033UUSI
Kuunnellaanko yhdessä Juicea vai raindrops
- Anonyymi00035UUSI
Ei se sitä luottamusta palauta, koskaan.
- Anonyymi00036UUSI
Ei tarvitse niin yhtään mitään pyytää anteeksi taas raivoat jossain kohtaa ei hyvä ollenkaan olet surkea ihminen onneksi ei ole mitään tunteita sä ne kadotit hyvä niin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o41841Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.871801"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää1401674Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol161331Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine2621158Lieksa tukee kuntoutumista reilusti
Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito65933Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78882- 98841
Nato on käytännössä kuollut!
Puolustusliitto Nato on toki natissut liitoksistaan ennenkin, mutta koskaan aiemmin sen vahvin maa Yhdysvallat ei ole uh271825Oot mun sielunpuolikas
Nainen. Harmi vaan että tavattiin väärään aikaan ja synnyttiin tälle planeetalle eri aikaan. 👩❤️👩❤️39724