Pyydän rakas anteeksi

Anonyymi-ap

vielä kerran sitä pettämistä, mikä tapahtui kauan aikaa sitten.

37

456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mitä niistä tarkoitat?

• Anonyymi00002
      UUSI

Eikö noita nyt ole turha pyydellä anteeksi täällä ainakin ja yleensäkin mitä anteeksi pyydettävää on harkitussa teossa

• Anonyymi00003
      UUSI

Tilastojen mukaan pettämistä tapahtuu paljon.

• Anonyymi00004
      UUSI

Saat anteeksi. En ole pitkävihainen. Elämässä sattuu ja tapahtuu kaikkea. Naiselta tää

• Anonyymi00039
        UUSI

Onkos sulla itsellä nainen puhtaat jauhot? Poski poskia vasten.

• Anonyymi00005
      UUSI

Eräällä on puolet elämästä mennyt pettämisiin joten eipä ne enää tehoa anteeksipyytämiset!
      Nyt sitten jatkakoon valitsemallaan tiellä, ihan sinne loppuun asti.

• Anonyymi00007
        UUSI

Ei todellakaan tehoa, mutta en ole koskaan halunnutkaan tutustua häirikköön! Lopetin seksin harrastamisen jo 13 vuotta sitten! Ällöttää jo pelkästään hänen naamansa näkeminen!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei todellakaan tehoa, mutta en ole koskaan halunnutkaan tutustua häirikköön! Lopetin seksin harrastamisen jo 13 vuotta sitten! Ällöttää jo pelkästään hänen naamansa näkeminen!

Ja on ällöttänyt siitä lähtien kun muutin tähän asuntoon asumaan! Ja minulle on täysin mahdoton ajatus olla koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan. Muut eivät ymmärtäneet sitä, että vaikka kirjoitin hänestä, se ei todellakaan tarkoittanut sitä, että olisin halunnut olla tekemisissä hänen kanssaan!

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja on ällöttänyt siitä lähtien kun muutin tähän asuntoon asumaan! Ja minulle on täysin mahdoton ajatus olla koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan. Muut eivät ymmärtäneet sitä, että vaikka kirjoitin hänestä, se ei todellakaan tarkoittanut sitä, että olisin halunnut olla tekemisissä hänen kanssaan!

Ne ovat kaksi täysin eri asiaa! Voin rehellisesti kertoa, että joka kerta kun näin hänen naamansa, minun teki mieli lyödä häntä turpaan!

• Anonyymi00006
      UUSI

En kyllä uskoisi sekuntiakaan mitään rakas-sönkötyksiä, jos on pettänyt. Jos aidosti rakastaa, ei petä.

• Anonyymi00009
      UUSI

Ei näin 😮‍💨

• Anonyymi00011
      UUSI

Totuuden aistii vaikkei sitä sanoittaisikaan.

• Anonyymi00013
        UUSI

Mitä tarkoitat?
        Sivusta

• Anonyymi00014
        UUSI

Juuri noin se on! Ja minä olen perinyt isäni äidiltä nähdä asioita joita muut eivät näe. Unet jotka ovat kertoneet minulle jo kauan sitten missä mennään! En ols koskaan kaivannut häntä ja hänen "rumaa naamaansa"! Silloin kun ihminen tekee sellaisia tekoja, kuten stalkkaaminen, hänestä tulee todella ruma!

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä tarkoitat?
        Sivusta

Jätin koska petti

• Anonyymi00012
      UUSI

Kauanko siitä on aikaa?Minä olen antanut miehelle anteeksi jo kauan sitten ja hän kyllä tietää sen.

• Anonyymi00015
      UUSI

Eise mitää..
      eikä tee mieli siivota vessaa sun naamalla.

• Anonyymi00016
      UUSI

Palstalla pyytää anteeksi pettämistä. Ainahan joku antaa toiselle tuntemattomalle anteeksi, kun itsekin on pettänyt. Surkea yritys.

• Anonyymi00018
        UUSI

Joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ihan miten vaan mutta nyt saat etsiä jonkun muun

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Täältä pesee kiviä. En nimittäin koskaan ole pettänyt, enkä petä.

• Anonyymi00020
      UUSI

Esitit toista mitä et sitten ollutkaan, vedätit ja vetäisit maton alta. Petit ja anteeksi vielä kerran.

• Anonyymi00021
      UUSI

Ei haittaa kulta, ajan luoksesi lenkin kautta. Pitää antaa Matillekkin välissä.

• Anonyymi00022
        UUSI

Ja itseasiassa. Aika usein olen tullut munan päältä luoksesi. Mutta onneksi et ole huomannut mitään😇

• Anonyymi00023
      UUSI

Mitä itse sait vastavuoroisesti.
      Sylin täydeltä rakkautta ja laatikko tolkulla soitettuja levyjä, runoja, tsemppaamista ja uskoa hyvään elämään.

• Anonyymi00024
      UUSI

Ap. On pentu mikä pentu klovnin vaatteissa

• Anonyymi00029
        UUSI

usko uniisi

• Anonyymi00027
      UUSI

Täältä poistetaan aina positiiviset viestit.Jokaisella on oikeus OMAAN mielipiteeseensä
      eikä jonkun katkeron tule poistaa muiden viestejä.!!!!

• Anonyymi00028
      UUSI

Oletan että teet sitä koko ajan.
      Naiselta

• Anonyymi00030
      UUSI

J Järvenpäästä ?

• Anonyymi00031
      UUSI

Ajatus on kaukaa haettu tähän iltaan.
      Ihmettelen.

• Anonyymi00032
      UUSI

Ihminen on luotu moniavioiseksi, jotkut saattavat hakea jännitystä siitä, jäävätkö kiinni.

• Anonyymi00034
        UUSI

Kiinni täällä vai kotona kiinni palstailusta ?

• Anonyymi00038
        UUSI

Tuo on yksilön ongelma, ei ihmisen ongelma lajina. Kaikki ei tarvi adrenaliinipiikkejä tunteakseen olevansa elossa.

• Anonyymi00033
      UUSI

Kuunnellaanko yhdessä Juicea vai raindrops

• Anonyymi00035
      UUSI

Ei se sitä luottamusta palauta, koskaan.

• Anonyymi00036
      UUSI

Ei tarvitse niin yhtään mitään pyytää anteeksi taas raivoat jossain kohtaa ei hyvä ollenkaan olet surkea ihminen onneksi ei ole mitään tunteita sä ne kadotit hyvä niin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      4
      1841
    2. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      87
      1801
    3. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      140
      1674
    4. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      16
      1331
    5. Talousasiantuntija sanoo säästämisestä

" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine
      Sinkut
      262
      1158
    6. Lieksa tukee kuntoutumista reilusti

Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito
      Lieksa
      65
      933
    7. Siinäpä jäät

Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole
      Ikävä
      78
      882
    8. Miltä se nainen tuntuu?

kun kukaan ei oo ylpee susta?
      Ikävä
      98
      841
    9. Nato on käytännössä kuollut!

Puolustusliitto Nato on toki natissut liitoksistaan ennenkin, mutta koskaan aiemmin sen vahvin maa Yhdysvallat ei ole uh
      NATO
      271
      825
    10. Oot mun sielunpuolikas

Nainen. Harmi vaan että tavattiin väärään aikaan ja synnyttiin tälle planeetalle eri aikaan. 👩‍❤️‍👩❤️
      Ikävä
      39
      724
    Aihe