Pohjois-karjalassa hyvin monet tietää kenen auto ajoi pihaasi ja paljon paljon muutakin asiotasi jotka eivät heille kuulu. Mutta oikeaa tietoa oikeasti mielenkiintoisista kysymyksistä he tietävät todella vähän. Mielenkiintoista on esim se miksi pulu on niin heikko tekemään pesiä tai kuinka tehokas on koiran hajuaisti.
Tämä maakunta on jonninjoutavan ja tarpeettoman kyyläys ja urkintatiedon pesäke. Tiedon joka ei kehitä ihmistä mitenkään vaan saa näyttämään ihmiset hölmöille ja epärationaalisille.
Jonninjoutavan tiedon lähteillä. Oikeaa tietoa on vähänlaisesti
Anonyymi-ap
3
140
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Voiko kiimaan kuolla?
- Anonyymi00002
Oikean tiedon kysymys: koska narsistivinkuja katoaa palstalta tekemästä typeriä avauksiaan?
- Anonyymi00003
Pulut ovat haittaeläimiä, joten niiden hävitys olisi hyvästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494