Mitä ikävä kertoo sinulle?
Minulle se kertoo sen, että joku tai jokin on ollut merkityksellinen.
Kirjoita rakkaallesi viesti 💌hämärtyvään iltaan.
Ikävän iltaketju
47
495
Vastaukset
- Anonyymi00002
Olen väsynyt. Väsynyt kaikkeen.
- Anonyymi00003
Samoin!!
- Anonyymi00004
Ikävästä voi kirjoittaa suoraan sille kohteelle, eikä tänne.
- Anonyymi00006
Tee niinkö sanon ei niinkö teen 😀
- Anonyymi00038
Totta.
- Anonyymi00040
Joko olet guben ketjuissa jaakaava itse kokeillut tätä menetelmää vai patisteletko tätä kautta pakkoajatustesi kohdetta hieman antisociaaliseen tyyliin ku mietit että jos tuleekin tylyt luvut?
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Joko olet guben ketjuissa jaakaava itse kokeillut tätä menetelmää vai patisteletko tätä kautta pakkoajatustesi kohdetta hieman antisociaaliseen tyyliin ku mietit että jos tuleekin tylyt luvut?
Ja muut- onko kommentointi vihapuhetta todella- kuinka koet muiden autonomian?
- Anonyymi00007
en oikeastaan tunne enää paljoa mitään tulee hetkittäisiä huonoja alakuloisia fiiliksiä mutta selviän niistäkin melko nopeasti. kaipaan joskus huoletonta elämää. sitä ehkä enimmäkseen. toivoisin ettei olisi velkaa eikä vastuita saisi vaan töllöttää mutta eihän se ole enään mahdollista. ihmissuhteet tekee elämästä huomattavasti vaikeampaa. en vain yhtään osaa olla kenenkään kanssa olen liian paljon päässäni.
- Anonyymi00008
Pitää mennä sinne missä on se pelko pitää mennä sinne missä on se olo. Muuten et pääse siitä ikinä.
Vain vahvin voittaa menemällä sinne mikä pelottaa eniten. Siellä on voima.
FAKTA TIETO
- Anonyymi00010
Kaikki tulee luonnostaan kun et mieti liikaa. Meillä on kyky selviytyä. Mutta aivot tottuu äkkiä. Anna sille stimulaatiota. Uusia asioita.
- Anonyymi00012
Erilaista liikettä erilaisia kirjallisia tehtäviö. Lue vaikka. Se lepuuttaa aivoja. Ruoka vaikuttaa eniten
- Anonyymi00011
En ole ikävöinyt ketään noin 20 vuoteen! Ja se kertooi kaikille sen missä mennään!
- Anonyymi00014
Minä päätin jo silloin kun erosin etten ota enää koskaan yhtään miestä vaivoikseni! Ja niin se tulee aina olemaan. 'En halua koskaan asua yhdessä yhdenkään miehen kanssa
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä päätin jo silloin kun erosin etten ota enää koskaan yhtään miestä vaivoikseni! Ja niin se tulee aina olemaan. 'En halua koskaan asua yhdessä yhdenkään miehen kanssa
Enkä tee kotitöitä yhdenkään miehen luona, en siivoa, en laita ruokaa, enkä tee muitakaan kotitöitä! Pihatyöt eivät ole minun juttuni ollenkaan!
- Anonyymi00017
Miksi olet ikävä palstalla?
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
koska se on ihan sekaisin. toistanut tuota samaa vuosia täällä
- Anonyymi00042
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eiköhän tämä palstaäijän tökerön ja kulahtaneen performaation perässä ininä ole kans jo nähty? Kertoo sinusta ihmisenä ja miehenä eiku mitä häh, että otat näin tökeröitä trollauksia tosissasi ja toisekseen ikäänkun ohjailet muita oikeaan sävyyn tai vaataavaan. T naiselta. Allekirjoitus lähinnä tätä junnaavaa spinnausta koskien
- Anonyymi00043
Anonyymi00020 kirjoitti:
koska se on ihan sekaisin. toistanut tuota samaa vuosia täällä
Hienoa opportunistinen nk yksinäinen toimija yksäri että sinäkin pääsit taas ääneen palstaäijän hokeman suhteen. T naiselta
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Hienoa opportunistinen nk yksinäinen toimija yksäri että sinäkin pääsit taas ääneen palstaäijän hokeman suhteen. T naiselta
Tässä kans yks katkeruudesta pystyyn kelottunut, jonka stooreille ilmaisu palstasetä on vahingollinen ja siitä on uhriuduttava. Kyllä minä saan tukottaa nettiin siinä missä muutkin, ikävä tuottaa narsistinen nar lanttu pettymys
- Anonyymi00013
Kevät tuli,
lumi suli,
puro sanoi
puli, puli.
Puliskaa, älkää hyytykö 😁- Anonyymi00018
🤣🤣🤣🤣👍❤️
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣👍❤️
❤️🤗❤️
- Anonyymi00016
Ihanaa mennä kohta nukkumaan, koska silloin voi nähdä unta rakkaasta 🥰
- Anonyymi00019
Toivotaan niin!!
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Toivotaan niin!!
Ei, kyllä se menee niin. Heti alkaa uni rakkaasta 😂
- Anonyymi00025
Turhaa kirjoittaa hänelle mitään, palsta on nykyään täynnä pelkkää sekoilua.
- Anonyymi00026
kaipaan lähellesi L, ikävä häntä ja niitä mahtavia pieniä hetkiä... joista muistan ehkä jokaisen...
toivoisin että olisit kohtaloni...
koin/koen olevani kotona sinun likellä
J<3L - Anonyymi00027
Ihastuin häneen ja sen myötä muistin, kuka olen. Hän herätti sen minussa. Oon ikuisessa kiitollisuudenvelassa siitä. Ja tykkään hänestä aina, vaikka nyt on aika laskea irti, jos en halua viettää loppuelämääni yksin katkerana vanhana naisena.
Puff and I'm gone. ❤️- Anonyymi00046
Ketkähän järjen riemuvoitot on tätäkin palstaäijän katkeraa performaatiota äänestäneet ja miksi. Varmaan se itte. Ps- puff? Ihan oikeasti iso mies
- Anonyymi00048
❤️rakkautta kohti vaan!
- Anonyymi00028
Joskus emme huomaa, mitä arvostamme ennen kuin se on poissa. Ikävä tekee sen näkyväksi.
Hyvää yötä - Anonyymi00029
Joskus merkitsi paljonkin.
- Anonyymi00030
Tekoälyn viisauksia iltasella:
Ikävä voi olla yllättävän monikerroksinen tunne. Se ei aina tarkoita vain sitä, että haluaisit jonkun tai jonkin takaisin.
Se voi kertoa keskeneräisyydestä — asioista, joita ei sanottu tai koettu loppuun asti.
Se voi olla myös muisto siitä, millainen itse olit jonkun toisen seurassa, ja kaipaat ehkä sitä versiota itsestäsi.
Joskus ikävä kohdistuu aikaan, ei ihmiseen: hetkiin, jolloin elämä tuntui yksinkertaisemmalta tai kirkkaammalta.
Ikävä voi myös pehmentää asioita. Se suodattaa pois vaikeudet ja jättää jäljelle sen, mikä oli kaunista — siksi se voi tuntua sekä lämpimältä että kipeältä yhtä aikaa.
Ja ehkä tärkeimpänä: ikävä osoittaa, että olet kykenevä kiintymään. Se ei ole heikkous, vaan merkki siitä, että jokin on ollut sinulle oikeasti totta.- Anonyymi00036
Niin helvetin surullista, että ihmiset ulkoistaa perustason ajattelun suurelle kielimallille. Kaiken tuon - ihan kaiken - olisit voinut tavoittaa itse ajattelemalla, pohtimalla ja empatiakykyä käyttämällä.
Aivot vain surkastuu entisestään kun niitä ei käytetä.
- Anonyymi00031
You'll see, ikävä on sitä, että tuntee jonkun ihmisen monien vuosien takaa, lähiajaltakin ja kaipaa hänen lähelleen. Kaipaa hänen olemustaan, katsettaan, hymyään. ääntään. Ikävä on sitä, että kaipaa hänen syliinsä ja kaipaa vieläkin enemmän. Kunpa voisin olla lähelläsi.
- Anonyymi00034
Kuvailit kaunisti.
Kaipaan häntä, hänen katsettaan, hymyään ja koko hänen olemustaan.
Ikävöin häntä joka päivä, se on niin voimakasta, sanoin kuvaamatonta❤️🩹 - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kuvailit kaunisti.
Kaipaan häntä, hänen katsettaan, hymyään ja koko hänen olemustaan.
Ikävöin häntä joka päivä, se on niin voimakasta, sanoin kuvaamatonta❤️🩹Unohtui, tämä oli sivusta
- Anonyymi00032
Ikävä on eräänlainen muoto kaipuusta ei ole rakasta ja vaikka olisi niin etenkään silloin en näkisi siitä olevan mitään hyötyä että tänne kirjoittaa olemattoman pieni todennäköisyys ettäkö täältä löytäisi kyseistä kirjoitusta siksi käytän tätä aikani kuluttamiseen pääasiassa
- Anonyymi00033
Ikävä on tyhjä paikka rinnassa, joka muistuttaa aina siitä, mitä puuttuu.
- Anonyymi00037
Kunnes kohtaa jonkun joka täytää tyhjän tilan heti ja tajuaa, miksi se paikka sydämessä on ollut tyhjillään.
- Anonyymi00049
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kunnes kohtaa jonkun joka täytää tyhjän tilan heti ja tajuaa, miksi se paikka sydämessä on ollut tyhjillään.
<3
- Anonyymi00039
Menköön palstasetä tyyliäsi imitoidakseni kun naisena esiinnyt- rakkaus rakas rakkausmies rakkauteen
- Anonyymi00047
Tai sinulla on hermeettinen, luulen ym upliftaavaa
- Anonyymi00044
Kuka on hän, joka saa sut odottamaan ja pidemmän ajankin jälkeen lämpöisiä ja intohimoisia tunteita aikaan.. Hän on se sydämen valittu, mene sitä kohti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa3413881Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard1262856Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks12447SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän982307Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1122076Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --632027Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂331782Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1311627Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi241449Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest771388