Miksi kaikki muutkin haluaa minun rakastuksen?

Anonyymi-ap

Kaikki naiset haluaa aina sen kenestä minä tykkään.

26

354

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuskinpa haluavat

• Anonyymi00002

Haluavathan. Et sinä ole se.

• Anonyymi00003

Olet kyllä palstan harhaisin kirjoittelija...

• Anonyymi00004

Sinä olet ihan yhtä harhainen. Olen vain enemmän äänessä. Ei täällä käy kuin harhaiset.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinä olet ihan yhtä harhainen. Olen vain enemmän äänessä. Ei täällä käy kuin harhaiset.

Mulla on kans cockblokkereita ollut liikaa. Panettaa ja vituttaa. Elämässä on näitä kummallisia kauniit ja rohkeat dynaameja kun kaikki tuijottaa aivot nollilla paskaa niin se tekee siitä jo uskonnon ja se mallintuu arkipäivään. Ihme pelleilyä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mulla on kans cockblokkereita ollut liikaa. Panettaa ja vituttaa. Elämässä on näitä kummallisia kauniit ja rohkeat dynaameja kun kaikki tuijottaa aivot nollilla paskaa niin se tekee siitä jo uskonnon ja se mallintuu arkipäivään. Ihme pelleilyä.

Melaa mekkoon niin vaikeeta ole naama kiinni niin jaksatkin. Lässyn-lässyn itkuitku.... >:/

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Melaa mekkoon niin vaikeeta ole naama kiinni niin jaksatkin. Lässyn-lässyn itkuitku.... >:/

Sotrikollisen paljon kaiken lisäksi.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Poltteena nahoissaan..

• Anonyymi00021

Palstasedän aloituksissa spinnaamisesi vaikuttaa jo hieman lannistuneelta? Tee itelles vaikka pirtelöö. T naiselta Ps määki äänestän välillä omia kommentteja

• Anonyymi00022
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vai niin elämänkoululaisille naista esittävä spede. T naiselta henkistä väkivaltaa aamuun

• Anonyymi00023
        Anonyymi00007 kirjoitti:

But mate- you are like cooked spagetti over there, APmies man

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

But mate- you are like cooked spagetti over there, APmies man

Eli eikö tämä surrealistinen itsekorostus siihen melko vahvasti viittaa

• Anonyymi00025
        Anonyymi00008 kirjoitti:

I knew this foreign league come n bite me in the putt one day

• Anonyymi00005

Onko sillä jotain merkitystä jos hän haluaa sut eikä ketään muuta niin mitä sillä on merkitystä haluaako muut naiset häntä etkö luota häneen muihin naisiin et voi luottaa sen nyt luulis olevan itsestään selvää siinä kohti kun tiedät muiden häntä haluavan

• Anonyymi00017

Miksei varattuja jätetå rauhaan? Miksei kunnioiteta toisten suhteita? Miksi pitää katsoa sillei?

• Anonyymi00009
      • Anonyymi00012

Tuo on niin totta! Paitsi, että olen poikkeus tuossakin. Ja sama muuten koskee miehiäkin.

• Anonyymi00013

Ei pidä paikkaansa omalla kohdalla.

• Anonyymi00019

Puhu vain omasta puolestasi. En huolisi ketään kavereitteni puolisoista! 😂

• Anonyymi00014

En halua samaa kuin sinä. Meillä on eri maku. Hän josta tykkäät En tykkää yhtään ja enkä ikinä perustaisi perhettä hänen kanssaan. Tykkään mukavasta, joka haluaa välillä lähteä reissuun ja tutustumaan uuteen kaupunkiin yhdessä

• Anonyymi00015

ja hän käy välillä kirkossa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

ja hän käy välillä kirkossa.

Ja eri kaupungin kirkossa käydä ja kulttuuria näkemässä.

• Anonyymi00016

Varattu ei kiinnosta yhtään -en halua olla toinen.

Haluan olla ykkönen ja pettämistä en hyväksy ja se on kerrasta poikki. Enkä salailua siedä, jos haluaa minut ni kertoo sitte että me ollaan yhdessä.

• Anonyymi00020

No tottakai naisena esiintyvä mies kaikki haluaa sinut. Itsestään tämä hoopo kirjoittaa🥱

• Anonyymi00026

Ai, täällä se on niin että muiden naisten on edes turha yrittää siinä kohtaa 😉

• Anonyymi00028

Yrittäkööt vaan tulla mun reviirille, lähtö tulee ja pikasesti😂

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      94
      4560
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      226
      1796
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1450
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1150
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      322
      1085
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1070
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1059
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      145
      1014
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      111
      999
    10. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      964
    Aihe