Kaikki naiset haluaa aina sen kenestä minä tykkään.
Miksi kaikki muutkin haluaa minun rakastuksen?
26
354
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuskinpa haluavat
- Anonyymi00002
Haluavathan. Et sinä ole se.
- Anonyymi00003
Olet kyllä palstan harhaisin kirjoittelija...
- Anonyymi00004
Sinä olet ihan yhtä harhainen. Olen vain enemmän äänessä. Ei täällä käy kuin harhaiset.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinä olet ihan yhtä harhainen. Olen vain enemmän äänessä. Ei täällä käy kuin harhaiset.
Mulla on kans cockblokkereita ollut liikaa. Panettaa ja vituttaa. Elämässä on näitä kummallisia kauniit ja rohkeat dynaameja kun kaikki tuijottaa aivot nollilla paskaa niin se tekee siitä jo uskonnon ja se mallintuu arkipäivään. Ihme pelleilyä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mulla on kans cockblokkereita ollut liikaa. Panettaa ja vituttaa. Elämässä on näitä kummallisia kauniit ja rohkeat dynaameja kun kaikki tuijottaa aivot nollilla paskaa niin se tekee siitä jo uskonnon ja se mallintuu arkipäivään. Ihme pelleilyä.
Melaa mekkoon niin vaikeeta ole naama kiinni niin jaksatkin. Lässyn-lässyn itkuitku.... >:/
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Melaa mekkoon niin vaikeeta ole naama kiinni niin jaksatkin. Lässyn-lässyn itkuitku.... >:/
Sotrikollisen paljon kaiken lisäksi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Poltteena nahoissaan..
- Anonyymi00021
Palstasedän aloituksissa spinnaamisesi vaikuttaa jo hieman lannistuneelta? Tee itelles vaikka pirtelöö. T naiselta Ps määki äänestän välillä omia kommentteja
- Anonyymi00022
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vai niin elämänkoululaisille naista esittävä spede. T naiselta henkistä väkivaltaa aamuun
- Anonyymi00023
Anonyymi00007 kirjoitti:
But mate- you are like cooked spagetti over there, APmies man
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
But mate- you are like cooked spagetti over there, APmies man
Eli eikö tämä surrealistinen itsekorostus siihen melko vahvasti viittaa
- Anonyymi00025
Anonyymi00008 kirjoitti:
I knew this foreign league come n bite me in the putt one day
- Anonyymi00005
Onko sillä jotain merkitystä jos hän haluaa sut eikä ketään muuta niin mitä sillä on merkitystä haluaako muut naiset häntä etkö luota häneen muihin naisiin et voi luottaa sen nyt luulis olevan itsestään selvää siinä kohti kun tiedät muiden häntä haluavan
- Anonyymi00017
Miksei varattuja jätetå rauhaan? Miksei kunnioiteta toisten suhteita? Miksi pitää katsoa sillei?
- Anonyymi00009
Naisilla on jo pienestä pitäen kiusaus koetella omaa viehätysvoimaansa kaverin poikaystävään. Ehkä se on oman epävarmuuden nostattamista tai jotain sen tapaista.
https://www.youtube.com/watch?v=bH1CN-ppbiw&list=RDbH1CN-ppbiw&start_radio=1- Anonyymi00012
Tuo on niin totta! Paitsi, että olen poikkeus tuossakin. Ja sama muuten koskee miehiäkin.
- Anonyymi00013
Ei pidä paikkaansa omalla kohdalla.
- Anonyymi00019
Puhu vain omasta puolestasi. En huolisi ketään kavereitteni puolisoista! 😂
- Anonyymi00014
En halua samaa kuin sinä. Meillä on eri maku. Hän josta tykkäät En tykkää yhtään ja enkä ikinä perustaisi perhettä hänen kanssaan. Tykkään mukavasta, joka haluaa välillä lähteä reissuun ja tutustumaan uuteen kaupunkiin yhdessä
- Anonyymi00015
ja hän käy välillä kirkossa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
ja hän käy välillä kirkossa.
Ja eri kaupungin kirkossa käydä ja kulttuuria näkemässä.
- Anonyymi00016
Varattu ei kiinnosta yhtään -en halua olla toinen.
Haluan olla ykkönen ja pettämistä en hyväksy ja se on kerrasta poikki. Enkä salailua siedä, jos haluaa minut ni kertoo sitte että me ollaan yhdessä. - Anonyymi00020
No tottakai naisena esiintyvä mies kaikki haluaa sinut. Itsestään tämä hoopo kirjoittaa🥱
- Anonyymi00026
Ai, täällä se on niin että muiden naisten on edes turha yrittää siinä kohtaa 😉
- Anonyymi00028
Yrittäkööt vaan tulla mun reviirille, lähtö tulee ja pikasesti😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944560
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2261796- 761450
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401150Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3221085Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051070- 501059
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1451014- 111999
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85964