Miksi halutaan varattuja?
Oisko kivaa, jos teidän oma kultaa tultaisiin iskemään ja tyrkyttämään?
Miksi halutaan varattuja?
44
527
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sitä sun ukkoa kukaan ota. Älä pelkää. Sua varsinkaan. Ole rauhassa.
- Anonyymi00004
Kenelle kuvittelit puhuvasi?
- Anonyymi00006
Jos se vanha tulee aina takas ni ei ole kelvannit kellekkään
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kenelle kuvittelit puhuvasi?
Sulla menny populista aamuyön päivystys hukkaan mm siinä mielessä, että palstaäijä kuvittelee puhuvansa palstaäijlle, eli SE yksinpuhelee. Aihe josta innostuit tai hermostuit ym kertoo sinun pään päättymättömästä kehästä. T
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sulla menny populista aamuyön päivystys hukkaan mm siinä mielessä, että palstaäijä kuvittelee puhuvansa palstaäijlle, eli SE yksinpuhelee. Aihe josta innostuit tai hermostuit ym kertoo sinun pään päättymättömästä kehästä. T
En hevin hermostu tosta molotuksesta. Joten miksi sinä hermostut?
- Anonyymi00002
Ymmärtäisin jos joku rakastuisi puolisooni samalla tavalla kuin minä toiseen. Once in a lifetime.
- Anonyymi00014
Ymmärtäisitkö jos puolisosi rakastuisi toiseen. Et arvaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä ymmärtäisin. Eihän sille voi mitään, jos yhtäkkiä joku tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta ja laittaa koko maailmasi uusiksi. Sellaiset tunteet pitää käsitellä avoimesti ja rehellisesti.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä ymmärtäisin. Eihän sille voi mitään, jos yhtäkkiä joku tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta ja laittaa koko maailmasi uusiksi. Sellaiset tunteet pitää käsitellä avoimesti ja rehellisesti.
Oletko käsitellyt, oletko eronnut.?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oletko käsitellyt, oletko eronnut.?
Minä ja puolisoni emme halua erota toisistamme. Pitkässä suhteessa voi rakastumisia tulla. Meillä niistä puhutaan avoimesti.
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tää on vähän olematonta juttua. Jos kaksi vanhempaa ihmistä on kymmeniä vuosia voinut olla rauhassa, miten yhtäkkiä vuoden sisällä kaikki rakastuu?
Jotain terapiaa vailla.
- Anonyymi00003
Kyllä sitä yritetään viekotella ja lupaamalla kaikkea kivaa mitä voisi saada. Paremman elämän ja statuksen ja pääsis ihmisten suosioon jne. Saisi myös uusia kavereita ja pääsisi uralla eteenpäin.
- Anonyymi00005
On sinulla oudot kokemukset. Omani ei mennyt noin. En ole kiinnostunut etenemään elämässä toisen kautta tuossa mielessä. Minä rakastuin kirjaimellisesti ensisilmäyksellä.
- Anonyymi00007
Hyvä että veri vaihtuu,syntyy terveenpää sukupolvea.
Suomalaisten pitää saada ainakin kolme kumppania. - Anonyymi00008
No mitä siitä sitten? Enemmän olisin huolissani jos se oma kulta vastaa niihin "tyrkytyksiin".
- Anonyymi00009
Koska rakastan. Ja jos hän rakastaa, kuulumme toisillemme. Piste.
- Anonyymi00010
Seksikkäitä naisia miehet ihailee aina, riippumatta yhtään mistään maallisista sopimuksista. Jos seksikäs nainen on halukas jotakin ihailijaa kohtaan, sitten kirmaistaan yhdessä hetekanjousia vinguttamaan.
- Anonyymi00011
Seksikkäitä naisia >>> Seksikkäitä nuoria ja hoikkia naisia
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
Seksikkyys on jokaisen silmässä
- Anonyymi00029
Olen ilmeisesti seksikäs nainen ainakin jatkuvan palautteen perusteella, mutta ei se asia minua sytytä. Todella harva mies sytyttää siinä mielessä. Mistä se miesten ajatus kumpuaa, että seksikäs nainen olisi muka helppo? Ei se miten muut minut näkevät vaikuta siihen kenet itse koen haluttavaksi.
- Anonyymi00039
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei pelkästään hoikat ole seksikkäitä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00029 kirjoitti:
Olen ilmeisesti seksikäs nainen ainakin jatkuvan palautteen perusteella, mutta ei se asia minua sytytä. Todella harva mies sytyttää siinä mielessä. Mistä se miesten ajatus kumpuaa, että seksikäs nainen olisi muka helppo? Ei se miten muut minut näkevät vaikuta siihen kenet itse koen haluttavaksi.
Niin just näin. Tai siis en ole seksikäs, mutta myös vähemmän seksikkäitä naisia sytyttää todella harva mies. Sivusta
- Anonyymi00012
Kyllä häntä varmasti tullaankin. Hän osaa ihan itse kieltäytyä kohteliaasti tarjouksesta. Oma hyvä puolensa siinäkin, että hän on kaavoista ja rutiineista pitävä ja muutoksia välttelevä.
- Anonyymi00015
Älä ole sellaisen kanssa jonka kanssa pitää pelätä tuollaista. Se kertoo kaiken olennaisen. Kyse ei nimittäin ole niistä muista vaan siitä omasta kumppanista.
- Anonyymi00019
Nuorena pidin linjan että varattuihin en koske. Aivan tekopyhää ja varmasti jäi paljon kokematta. Ei täällä kukaan ketään omista. Tuttujen ja kavereiden puolisot on tietysti asia erikseen ja niihin ei sekaannuta.
- Anonyymi00021
Kaikkien kinkkujen kanssa saa peuhata jotka sitä haluaa. Ja peuhataan. Kukaan ei omista ketään.
Kinkut jotka ovat täysin tyytyväisiä omaan mieheensä eivät ole seksuaalisesti uteliaita.
Miehet jotka ovat täysin tyytyväisiä omaan naiseensa eivät ole seksuaalisesti uteliaita. - Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kaikkien kinkkujen kanssa saa peuhata jotka sitä haluaa. Ja peuhataan. Kukaan ei omista ketään.
Kinkut jotka ovat täysin tyytyväisiä omaan mieheensä eivät ole seksuaalisesti uteliaita.
Miehet jotka ovat täysin tyytyväisiä omaan naiseensa eivät ole seksuaalisesti uteliaita.Voihan ne olla seksuaalisesti uteliaita sen puolison kanssa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Voihan ne olla seksuaalisesti uteliaita sen puolison kanssa.
Silloin ei voi kun vaimo on alkanut pihtaamaan.
- Anonyymi00020
En halua varattuja. Pari kertaa elämässä olen ihastunut varattuun, mutta saman tien kun sain tietää että hänellä oli jo kumppani, tunteet kuolivat siihen paikkaan. Jos mies vaikuttaa flirttailevan takaisin ja paljastuu että on suhteessa, en pysty kunnioittamaan häntä enää. Ja jos en pysty kunnioittamaan, en pysty myöskään ylläpitämään ihastusta.
- Anonyymi00043
Minä taas ihmettelen, miten suurin osa pystyy helpommin kunnioittamaan niitä miehiä, jotka ostavat seksiä, eli miehiä, joille suostumuksella ei ole niin väliä ( itsensä myyminen olisi kaikille viimeinen vaihtoehto) , kuin ihmisiä, jotka ovat polyamorisia (onko tällaista?) ja eivät usko siihen, että ihmiset ovat omaisuutta ja uskonto on ihmisten keksintö.
Minä kyllä kunnioitan enemmän miehiä, jotka rakastelevat mieluummin halukkaiden naisten kanssa kuin huumattujen tai raiskaavat eli ostaessaan seksiä käyttää hyväkseen todennäköisesti vaikeaa tilannetta tai tukee ihmiskauppaa.
- Anonyymi00025
Entäs jos jonkun oma kulta tyrkyttää itseään?
Olkoonkin, että vanhalle suhteelleen, niin tuntuu tosi tympeältä jollei aikuinen ihminen pysty hoitamaan omia valintojaan. Jos valinta onkin mennyt pieleen, ei sitä vanhan suhteen avulla pidä pitkittää, on vain tyydyttävä siihen mitä on itse tilannut.- Anonyymi00030
Harvemmin siinä on vaihtamisen halua. Ennemminkin halutaan kokeilla välillä muuta ja jatkaa sitten sen alkuperäisen kanssa.
- Anonyymi00026
Ihminen on itsekäs. Omat tunteet ja halut menee kaiken edelle. Jumalan edessä on lopulta kaikki selittelemässä eikä kukaan pääse pakoon tuomiota. Vain usko Jeesukseen pelastaa ja hänestä tuleva mielenmuutos.
- Anonyymi00027
Enemmän olen nähnyt kun varatut tyrkyttää itseään. Sääliksi käy puolisot.
- Anonyymi00028
Täytyy valita jatkossa paremmin tyrkytyskohteet 🥲
- Anonyymi00032
Niin eihän kukaan varattuja hae. Miehet kusettaa kyllä ummet ja lammet pillyn takia
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Niin eihän kukaan varattuja hae. Miehet kusettaa kyllä ummet ja lammet pillyn takia
Kyllä varatut haluaa varattuja. Puolin ja toisin. Ei tule jälkipuheita ja roikkumisia.
- Anonyymi00033
Jos rakastuu minkäs sille voi. Menköön ketään väkisin ruveta pitämään.
- Anonyymi00036
Se on sallittua, mutta on outoa jos on suhteessa, viekoittelee toisen, mutta ei voi silti erota ensin materialistisista syistä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Se on sallittua, mutta on outoa jos on suhteessa, viekoittelee toisen, mutta ei voi silti erota ensin materialistisista syistä.
Mikä on sallittua. Rakastuminen no eikait siihen nyt oikein voi vaikkuttaa. Ketään ei viekoitella ihmisellä oma tahto. No jos jollain noin niin olkoot. Mitä se ulkopuolisille kuuluu.
- Anonyymi00038
Ite en heitä yritä vaan he yrittää mua. Pidä parempaa huolta ukkos puuhista.
- Anonyymi00040
Mitä sillä on merkitystä etkö luota kultaasi
- Anonyymi00041
Tietenkään en ehdoin tahdoin halua varattua. Heidän kanssaan saa ainoastaan satunnaisia hetkiä.
Yleensä varatut ovat lähestyneet ensin eikä toisinpäin.
Naapurin ukko käy kuikuilemassa parvekkeellaan. Ei oikein vetoa varatut miehet vaimolla ja teini-ikäisillä lapsilla. josei ole omia lapsiani niin miksipä pitäisi huolia miestä, jolla on teinejä? Tai muutoinkaan hengailla pariskuntien kanssa? - Anonyymi00044
Varattuna tietää kuinka ikävää on kun ulkopuolinen tunkee parisuhteeseen. Se on niin paha ja rikkova juttu, et ei sellaista voisi itse tehdä pahimmalle vihamiehellekään.
Elämä on elämisen arvoista jos voi tehdä loukkaamatta puolisoaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637