Perussuomalaisten kansanedustaja Joakim Vigelius tykittää Suomen Uutiset julkaisun uudessa haastattelussa ettei suomeen kaivata ulkomailta työttömiä tai rikollisia.
"näyttää siltä, että seuraavalla hallituskaudella ehkä sitten perutaan näitä perussuomalaisten aikaansaamia maahanmuuton tiukennuksia ja toivotetaan maailma kylään jälleen" - Joakim Vigelius
Vigelius - Ei työttömiä eikä rikollisia suomeen
12
198
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei enää " Elättejä " -niitä jo tarpeeksi - !
SDP ja Vasemmistoliitto ja Vihreät -HAALAA- kyllä lisää -Jos ei kukaan Vastusta - !Eläteistä puhuttaessa on Vigelius sieltä turhimmasta päästä ensimmäinen. Menisi töihin ressukka.
- Anonyymi00002
Persuissa on paljon työttömiä rikollisia muutenkin
- Anonyymi00006
Ukrainalaiset pakolaiset käyttävät Kelan tukia eniten. Jopa nuoret miehet, joita paheksuttiin silloin, kun he tulivat Lähi-ldän maista. Eikö ukrainalaisten pitäisi olla todella puolustamassa maata, jos johdonmukaisesti ajatellaan.
- Anonyymi00007
EK orpopurran suosiollisella avustuksella haluaa niitä n. 40 000 vuosittain, muuten iskee työvoimapula, nythän on vasta n. 350 000 "reservi" odottamassa työpaikkoja!!!, "SAATANAN TUNARIT"!💩💩
- Anonyymi00003
Onko Vigeliuksen puolisolla töitä?
- Anonyymi00005
Kannattaisi Vigeliuksenkin enempi keskittyä siihen, miten persuhallitus saa käsiin räjäyttämänsä työttömyyden taas laskuun. Hän on hallituspuolue en lainsäätäjä äänestäjäkunnan heikomman aineksen armosta.
- Anonyymi00008
Ei enää kannata, antaa seuraavan hallituksen hoitaa, nyt keskitytään "ilmaisen" rahan valtion kassasta kuppaamiseen omaan taskuun, oppositiosta 2027 niin ei voi ENÄÄ TEHDÄ!!!🐷🐷🐷
Vigeliuksella, kuten muillakin persuilla, näyttää olevan aika vähän asiaa. Heidän kanta tiedetään jo, joten voisikohan saada jotain uutta kerrottavaa? Kukaan ei halua rikollisia Suomeen. Eikä työttömiä, joten itsestäänselvyyksien laukominen on kuin tekisi omia maaleja.
- Anonyymi00009
Aktiivisesti näyttävät Suomen uutisissa näitä ulostuloja nyt julkaista.
Nyt mm. Vilhelm Junnila :
"Kysymys on siitä, että työllä pitää tulla toimeen eikä suomalainen veronmaksaja voi ottaa kantaakseen ihan mitä tahansa identiteettipoliittista tuubaa ja vieraskoreutta.
Yhteiskunnan tulee huolehtia heikossa asemassa olevista ihmisistä, ei kahmia kaikkea veronmaksajan taskusta ja toimia tulonsiirtoautomaattina äänekkäimmälle eturyhmälle." - Vilhelm Junnila
Eikö kuulostakin metkalta?
- Anonyymi00010
Vigelius haluaa siis vain rusinat pullasta, eli työllisiä homoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483