Onko joku käynyt tuolla jo, millaista siellä on?
Toivon että kirppis lähtee hyvin käyntiin, koska paikan parannuksiin on selvästi nähty paljon vaivaa, ja keskustaan tarvitaan tuollainen isompi kirppis. Mutta kirppiksen markkinointi on kyllä ihan ulalla. Kirppistä ei ole mainostettu missään, en edes tiennyt sen olevan avattu ennen kuin somesta katsoin onko se jo tuloillaan. Avajaistarjous kesti vain yhden päivän?? Sen pitäisi kestää ainakin kuukauden, jotta sana ehtii levitä paikallisten kirppistelyharrastajien piirissä.
Googlessakin tietona näkyy virheellisesti "permanently closed". Päivittäkää nyt edes Googleen oikeat aukioloajat, niin ihmiset osaavat tulla paikalle. Ja laittakaa katutason oviin jotain näkyvämpää mainostusta - eihän tuosta osaa ohikulkijat päätellä, että siellä edes on kirpputori.
Uusi Kekokirppis
29
1140
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kannata paljoa mainostella vielä, kun huomenna voi olla jo ovet kiinni.
- Anonyymi00003
Kuinka niin?
- Anonyymi00004
Miksi kekokirppis oli sääntöjen vastainen viesti?
- Anonyymi00026
Viestisi ei sisältänyt yksityisten ihmisten yhteistietoja, rasistisia ilmaisuja eikä uhkailuja, joten epäpätevä palstasitruuna poisti viestisi.
- Anonyymi00005
Kai kiparinpitäjät ovat kartalla eikä ota maahanmuuttajien vaatteita myyntiin ollenkaan. Finnair ilmoitti vuodenvaihteen aikaan että lentokoneiden matkustamoissa on löytynyt luteita, ja istuinten päänojan kankaissa täitä. Kouluissa on ollut täihavaintoja koko globalisaation ajan. Lutikan siemenet pesii matkalaukkujen vuorissa. Varovainen pitää olla, kaikkea kulkeutuu maailmalta. Minulla kirvelee meisseli.
Tawjalle terveisiä, tieteilijät ovat yhtä mieltä nyt siitä että globalisaatio tuhoaa maailman, ja se on jo edennyt pitkälle. Sodat on pitkälti globalisaation syy, terrorismi samoin. Muistan jo kaukaa tapauksen Intian lennolla, kun päästiin ilmaan niin lentoemot sumutti matkustamon hyönteismyrkyllä. Sanoivat vaan että peittäkää hengitystiet jollain pariksi kolmeksi minuutiksi. Ei kovin terveelliseltä kuulostanut. Minä panin muovipussin päähän liian pitkäksi aikaa. Hautajaisissa tarjottiin makkaraperunia.- Anonyymi00006
No kaikki kirppisvaatteet kannattaa laittaa ostaessa tiukasti muovipussiin ja sitten viikoksi pakastimeen, ellei niitä pysty pesemään 60+ asteessa. Olen harrastanut tätä jo kauan ennen ludebuumia, koska en halua sen enempää koita enkä muitakaan ötököitä.
Sovittanut en ole pitkään aikaan, en vaatekaupoissakaan, koska en halua syyhyä.
Luteita on muuten maailmalla löytynyt verkkokauppojen varastoistakin. Lienee vain ajan kysymys, että täälläkin. Kirppistavaroiden kanssa on sentään helppo olla varovainen ja hygieeninen. Mutta mitä jos upouuden sohvan mukana tulee joskus salamatkustaja?
P.S. Meillä oli koulussa täiepidemia jo 90-luvulla, vaikka globalisaatio ei kyllä meidän porilaisella ala-asteella näkynyt mitenkään. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No kaikki kirppisvaatteet kannattaa laittaa ostaessa tiukasti muovipussiin ja sitten viikoksi pakastimeen, ellei niitä pysty pesemään 60 asteessa. Olen harrastanut tätä jo kauan ennen ludebuumia, koska en halua sen enempää koita enkä muitakaan ötököitä.
Sovittanut en ole pitkään aikaan, en vaatekaupoissakaan, koska en halua syyhyä.
Luteita on muuten maailmalla löytynyt verkkokauppojen varastoistakin. Lienee vain ajan kysymys, että täälläkin. Kirppistavaroiden kanssa on sentään helppo olla varovainen ja hygieeninen. Mutta mitä jos upouuden sohvan mukana tulee joskus salamatkustaja?
P.S. Meillä oli koulussa täiepidemia jo 90-luvulla, vaikka globalisaatio ei kyllä meidän porilaisella ala-asteella näkynyt mitenkään.Guugereita oli silloinkin. Eräs intiasta alunperin kotoisin oleva seurue aiheutti täi "kivaa" silloin lapsille kouluissa.Meillä esimerkiksi oli eräs erittäin pieniaivoinen oppilas jonka korvavaikku oli nähtävissä vieressä kävelyllä ja täit oli kaikki häneltä.Ei paljon vanhempansa välittäneet hänen touhuista.Hyhhyh.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Guugereita oli silloinkin. Eräs intiasta alunperin kotoisin oleva seurue aiheutti täi "kivaa" silloin lapsille kouluissa.Meillä esimerkiksi oli eräs erittäin pieniaivoinen oppilas jonka korvavaikku oli nähtävissä vieressä kävelyllä ja täit oli kaikki häneltä.Ei paljon vanhempansa välittäneet hänen touhuista.Hyhhyh.
Yrittäjä on täysin uusi alalla, joten antakaa vähän armoa. Kyllä se siitä lähtee. Ihmisiä on ollut ihan hyvin liikkeellä ja kauppa käy hyvin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Guugereita oli silloinkin. Eräs intiasta alunperin kotoisin oleva seurue aiheutti täi "kivaa" silloin lapsille kouluissa.Meillä esimerkiksi oli eräs erittäin pieniaivoinen oppilas jonka korvavaikku oli nähtävissä vieressä kävelyllä ja täit oli kaikki häneltä.Ei paljon vanhempansa välittäneet hänen touhuista.Hyhhyh.
Yrittäjä on täysin uusi alalla, joten antakaa vähän armoa. Kyllä se siitä lähtee. Ihmisiä on ollut ihan hyvin liikkeellä ja kauppa käy hyvin.
- Anonyymi00011
Perunia on hyvä ruoka, ei saa valittaa
- Anonyymi00010
Tila on homeessa eli homeen takia tosi vaikea mennä, ei vieläkään korjattu tuota hometta vain maalattu
- Anonyymi00012
Ei homeita kuulu maalilla lumota
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei homeita kuulu maalilla lumota
Näin se kuitenkin tehdään vuokra kiinteistöissä.
- Anonyymi00013
Kaikenmaailman kirppikset ovat taantuman ja lopunajan merkkejä.
- Anonyymi00015
Kuuleman mukaan tilitysten kanssa on ollut ongelmia, monet (entiset) asiakkaat näin kertoneet. Kirpparin puolelta viestintä on ollut välillä todella töykeätä vaikka heitä kohtaan olisikin ollut asiallinen, ei anna hyvää kuvaa heidän yrityksestään.
- Anonyymi00016
Saako siellä varmasti jonottaa kunnolla kuten kellarikirppiksellä?
- Anonyymi00017
Tilitykset ovat tulleet sovitusti ja myynti on ollut yllättävän hyvää.
Ei minulla ainakaan mitään valittamista.
Ja löytöjäkin tekee, kun ei ole trokariarmeijaa päivystämässä. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tilitykset ovat tulleet sovitusti ja myynti on ollut yllättävän hyvää.
Ei minulla ainakaan mitään valittamista.
Ja löytöjäkin tekee, kun ei ole trokariarmeijaa päivystämässä.Kuinka hyvää on yllättävän hyvää?
Ostajan näkökulmasta kaikki näyttää hyvältä, kirppiksestä on tehty valoisa ja tilava verrattuna entiseen. Jono liikkui vähän hitaasti kun kävin, mutta kassa oli miellyttävä ja avulias.
Ajattelin itsekin viedä tavaraa sinne, mutta on vaikea arvioida, kuinka hyvin siellä käy kauppa. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kuinka hyvää on yllättävän hyvää?
Ostajan näkökulmasta kaikki näyttää hyvältä, kirppiksestä on tehty valoisa ja tilava verrattuna entiseen. Jono liikkui vähän hitaasti kun kävin, mutta kassa oli miellyttävä ja avulias.
Ajattelin itsekin viedä tavaraa sinne, mutta on vaikea arvioida, kuinka hyvin siellä käy kauppa.Paremmin käy kauppa, kuin Kellarissa. Siellä tuntuu ihmiset vain kiertelevän ostamatta mitään.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Paremmin käy kauppa, kuin Kellarissa. Siellä tuntuu ihmiset vain kiertelevän ostamatta mitään.
Meillä on pöytä kellarissa ja myynnit kyllä huippuluokkaa kokoajan. Keskimääräinen päivämyynti yli 30€. Kaverilla myynti kahden viikon aikana kekokirppiksellä tasan 6€ ja monta tuotetta oli hävinnyt pöydästä. No hänkin on nykyään jonossa jotta saisi pöydän kellarista.
- Anonyymi00021
Toi Kekokirppis on ihan täysi vitsi. Eipä tarvitse toiste raahautua.
- Anonyymi00023
Aika hyvin vitsillä kauppa käy, eipä tarvi Kellariin jonotella.
- Anonyymi00024
Kellarissa saa aina jonotella!
- Anonyymi00025
Kekokirppiksestä ei tarvii kauan täällä väitellä ei oo meinaa kauan pystyssä
- Anonyymi00027
Kierrettiin alkuviikosta nämä kaikki Porin alueen kirpputorit ja kyllä tämä Kekokirppis oli kyllä selkeästi heikoin. Surkeaa tavaraa eikä ristin sielua missään. Kellari tosi laadukas paikka mutta tämä kyllä tiedettiin kun meiltä Riihimäeltäkin semmonen löytyy. Patakirppis ja Mikkolan Prisman vieressä oleva kirppis myös aika heikkoja.
- Anonyymi00028
Kerro lisää Mikkolan Prisman vieressä olevasta kirppiksestä. En ole moisesta kuullutkaan. Minkäniminen?
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kerro lisää Mikkolan Prisman vieressä olevasta kirppiksestä. En ole moisesta kuullutkaan. Minkäniminen?
Taisi varmaan tarkoittaa harmaalinnan kirpparia?!?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Taisi varmaan tarkoittaa harmaalinnan kirpparia?!?
Siellä on vanhaa romua erityisen korkeaan hintaan.Vaikuttaa sille, ettei kukaan edes oikeasti halua myydä romuja vaan paikka toimii mummojen juorupaikkana.
Miten toiminta kannattaa jos mitään tavaraa ei oikeasti myydä?Tunkkainen hajukin vielä. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Siellä on vanhaa romua erityisen korkeaan hintaan.Vaikuttaa sille, ettei kukaan edes oikeasti halua myydä romuja vaan paikka toimii mummojen juorupaikkana.
Miten toiminta kannattaa jos mitään tavaraa ei oikeasti myydä?Tunkkainen hajukin vielä.Saako siellä puristella mummojen ylihintaisia tomaatteja?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416