Se mikä kaikkien

Anonyymi-ap

pitää ymmärtää on se, etten ole koskaan halunnut uutta parisuhdetta, enkä ole koskaan halunnut edes uutta ystävää! Ja kaiken tuon tiedon olisin voinut kertoa jo ennen projektin aloitusta, mutta koska en ymmärtänyt mitään siitä mikä projektin tarkoitus oli, en tiennyt mitä sanoa! Tykkään liikkua yksin ja tykkään olla omassa rauhassa itsekseni, ihan samoin kuin lapseni jolla ei ole yhtään ystävää, eikä hän niitä kaipaakaan! Myös vanhempi siskoni on samanlainen! Meitä yhdistää se, että olemme kaikki tietyllä tavalla erityispiirteisiä! Ja jos erityispiirteistä ihmistä yritetään pakottaa samaan muottiin kuin eierityispiirteiset, se aiheuttaa valtavaa stressiä ja ahdistusta, koska meidän ei ole mahdollista muuttua toisenlaisiksi! Siksi olisi ollut välttämätäntä haastatella minua ja kysyä minulta kymmeniä kysymyksiä, jolloin muut olisivat ymmärtäneet, että minä todella pidän yksin olemisesta! Kun ihminen viihtyy hyvin yksin, ei hän haaveile ystävyydestä tai suhteesta kenenkään kanssa! Ainoa asia mistä minä olen haaveilin oli se, että olisin saanut vakituisen työpaikan itselleni elämäni rakkaimmasta työpaikasta! Se on ainoa asia, mistä olen haaveillut aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Yksikään mies ei ole koskaan kiinnostanut minua niinä vuosina niin paljon, että olisin halunnut tutustua häneen edes ystävänä! Minulla ei ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa! Se eilinen ahdistuskohtaus, kun tuntui etten pysty lähtemään ovesta ulos, kertoi paljon siitä kuinka huonosti voin, koska minua yritetty muuttaa jo aivan liian monen vuoden ajan olemaan toisenlainen kuin olen! Se on mitä suurimmasa määrin sellaista toimintaa, jota en todellakaan voi ymmärtää! Miksi en saa olla oma itseni, miksi olette aiheuttaneet minulle valtavaa vuosien ajan kestävää stressiä ja ahdistusta! Se kaikki on aina tuntunut pelkästään kiusaamiselta! Lopettakaa se välittömästi!

2

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On tuntunut siltä, että olen elänyt painajaisessa jo kymmenen vuoden ajan!

• Anonyymi00002

Otat sen väärällä tavalla. Käännä se asia päinvastaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2543
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      191
      930
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      733
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      662
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      13
      492
    7. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      477
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      445
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      440
    Aihe