Muaå kiihottaaa kovasti vanhempien miesten hikiset ja haisevat työvaatteet. Se ukon miehinen haju keltaiisessa työpaidassa ja työkengissä saa mun kullin kivikovaks. Olisko täälllä ketää joka lähettäis mulle hikisen paidam, sukat kalsarit tms. Oon 39v duunari ja voin lähettää omia vaihdossa. Laita viestiä kik joukou12
Vanhemman yli 50v ukon hikiset työvaatteet kiihottaa!
8
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mee hevon vittuun vajakki
- Anonyymi00002
Mitäs olet miksi et ole jo mennyt. Tuohon ajatukseen heräsit klo 02:00 Buaahaa spede buaahaa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitäs olet miksi et ole jo mennyt. Tuohon ajatukseen heräsit klo 02:00 Buaahaa spede buaahaa.
Edelleen kiitos ku annatte näkyvyyttä
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Edelleen kiitos ku annatte näkyvyyttä
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Mitäs pieret. Painu pelle sirkukseen hähähää!
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Hakkaako ja sen jälkee raiskaako sun isäs sua edelleen..me puhuttiin että suomi24 ei oo ookee paikka. Mä tiiön että tuntuu pahalta ku iskä raiskaa ja äiti myy itteensä et saa peukkua. Mutta vaikka on traumoja ja oot henkisesti jäljeenjääny, ni tää ei oo oikee paikka purkaa
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitäs pieret. Painu pelle sirkukseen hähähää!
Tuu Rasmus kotiin..äiti antaa piparia
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuu Rasmus kotiin..äiti antaa piparia
Älä unta nää. Työnnä se löykauhas takas sinne turskaas. Mitäs olet kaikkien mätisäkkien äiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911607
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191472Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301222
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181040Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46968- 21940
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753