Punaisen Polon nais kuski...

Musta Mondeo

Punaisen Polon nais kuski otetaanko kruisailu uusiksi lauantaina ,kun jäi niin lyhyen puoleiseksi torstaina..

9

1972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

      ei helve*** jotain torimunkkia keksi parempaa tekemistä

      • Ville

        Kahville oisin kyllä sinut pyytänyt,silloin jo torstaina ,mut et pysähtynyt siihen essolle kun jäin parkkiin.


      • Sakemani
        Ville kirjoitti:

        Kahville oisin kyllä sinut pyytänyt,silloin jo torstaina ,mut et pysähtynyt siihen essolle kun jäin parkkiin.

        On teillä menopelit! Toinen ajelee jollain helvetin teiniritsapillumagneetti Mondeolla, takalasissa lukee varmaan tuning ja etulasissa racing ja toinen perusmallin kansanvaunulla, jolle on varmaan annettu oma nimikin? No, kaipa teillä sitten joskus on varaa mersuunkin...


      • Jamppa
        Sakemani kirjoitti:

        On teillä menopelit! Toinen ajelee jollain helvetin teiniritsapillumagneetti Mondeolla, takalasissa lukee varmaan tuning ja etulasissa racing ja toinen perusmallin kansanvaunulla, jolle on varmaan annettu oma nimikin? No, kaipa teillä sitten joskus on varaa mersuunkin...

        Mersuun varaa heheh ,no jos mersusta joku pitää ni semmosen ostaa,kaikki katos ei ole mitään mersu ihmisiä jos niitä voi semmoseks edes kutsua.....Muistaakseni mitä olen nähnyt sitä mondeoa vilaukselta ni ei se kyl miltään teinirassilta näyttänyt ja oli viel kutos myllyllä, et luulen mersus jäis kakkoseks sen rinnalla.


      • tiedän
        Jamppa kirjoitti:

        Mersuun varaa heheh ,no jos mersusta joku pitää ni semmosen ostaa,kaikki katos ei ole mitään mersu ihmisiä jos niitä voi semmoseks edes kutsua.....Muistaakseni mitä olen nähnyt sitä mondeoa vilaukselta ni ei se kyl miltään teinirassilta näyttänyt ja oli viel kutos myllyllä, et luulen mersus jäis kakkoseks sen rinnalla.

        Se on just niitä autoja jonka perässä ajaessa joutuu laittaan sisäilman kierrätyksen päälle...


      • Sakemani kirjoitti:

        On teillä menopelit! Toinen ajelee jollain helvetin teiniritsapillumagneetti Mondeolla, takalasissa lukee varmaan tuning ja etulasissa racing ja toinen perusmallin kansanvaunulla, jolle on varmaan annettu oma nimikin? No, kaipa teillä sitten joskus on varaa mersuunkin...

        Oisko MB CLK mittää?


      • juss1
        enoc kirjoitti:

        Oisko MB CLK mittää?

        hei oikeesti hankkikaa elämä jooko vittu teidän perässä joutuu körötellä jotain 10 km/h ku itellä on kiire. ja ihan muuten mersu on munanjatke kuten myös bemarit, isin autolla kaahataa miljoonaa ja ollaa niin ylpeinä liikenteessä....


      • juss1 kirjoitti:

        hei oikeesti hankkikaa elämä jooko vittu teidän perässä joutuu körötellä jotain 10 km/h ku itellä on kiire. ja ihan muuten mersu on munanjatke kuten myös bemarit, isin autolla kaahataa miljoonaa ja ollaa niin ylpeinä liikenteessä....

        isi mennyt pois jo yli 50v sitten.
        kaahaikua en harrasta...


    • ex-essosti

      Vieläkö ne jaksaa siel Essol pyärii?

      Terkkuja vaa teille

      t. ex-essolainen ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe