Olisit minulle mies pako arjesta

Anonyymi-ap

..vaikka se sotiikin kaikkia periaatteitani vastaan. Ehkä tätä arkea jaksaisi paremmin kun eläisi kaksoiselämää ja pääsisi oman elämän asioita ja arkea välillä karkuun. Ehkä sinä silloin aikoinaan haitkin minusta juuri tuollaista lohtua, mutta minä en silloin ollut siihen valmis. En kyllä tiedä uskaltaisinko vieläkään. Mutta silti lähtemättömän jäljen minuun jätit, hyvän sellaisen. Kosketit jotain niin syvällä minussa, siinä oli jotain taikaa.. Ehkä me taas tapaamme, viime kerrasta onkin jo aikaa.

En tiedä oletko sinäkään enää palstalla. Minä en ole täällä ollut moneen viikkoon, kun olen keskittynyt muihin asioihin.

21

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mies itselleen. Kohta tulee vastaus toisesta prepaidista🤭

• Anonyymi00002

Näetkö numerokoodia edessäsi niin kuin matrixin Neo, kun tämän tiedät?🤣

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Näetkö numerokoodia edessäsi niin kuin matrixin Neo, kun tämän tiedät?🤣

Mun ei tarvitse kertoa sinulle yhtään mitään. Olet surkea siinä mitä teet.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mun ei tarvitse kertoa sinulle yhtään mitään. Olet surkea siinä mitä teet.

Juu juu totta kai. Varohan ettei maailmasi pääse taas romahtamaan😉

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Juu juu totta kai. Varohan ettei maailmasi pääse taas romahtamaan😉

Sulla taitaa olla enemmän menetettävää😉 mutta ei se meitä haittaa voidaan tulla teillekkin kylää

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sulla taitaa olla enemmän menetettävää😉 mutta ei se meitä haittaa voidaan tulla teillekkin kylää

Ketkä te?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00003

Kenelle kirjoitat? Keneltä? Kerron sitten.

• Anonyymi00017

J-miehelle minä kirjoitan

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

J-miehelle minä kirjoitan

Kerrotko emojisetä, eli aapee mahdollisimman pieteetillä miten tarkemmin olette tätä arkea yhdessä paenneet ja kuinka usein

• Anonyymi00004

En käy enää tällä palstalla. Etsi ihan oikeat yhteystiedot.

• Anonyymi00012

Meillä on ne jo😉😉😉

• Anonyymi00006

Tervettä elämää nähdä muutakin kuin omat työt ja niin edelleen.

• Anonyymi00007

Nähdä uusin silmin...

• Anonyymi00008

Milloin vain olet valmis niin tervetuloa. Minulta saat aina piristystä kun haluat.

• Anonyymi00013

Kyllä me tullaan poikain kanssa sua morjenstaan. Jätät meidän lapset rauhaan. Metsästäs ei haluta enää löytää yhtään kettää

• Anonyymi00009

Suomi filmin

• Anonyymi00014

M-nainen voisi tulla minun luo hemmoteltavaksi. Kuulemma hänellä oli jotain selkäkipuja. Voisimme jatkaa hieronta kertoja. Viime kerrasta onkin jo aikaa.

• Anonyymi00016

No sullahan on siitä jo kokemustakin, että anna palaa!

• Anonyymi00018

Olkapäät niska yleensä kipeet ristiselkä niks si,💫✨⚡kipu pois

• Anonyymi00019

En etsi satunnaista tapailusuhdetta. Sen joudut etsimään muualta.

• Anonyymi00021

Näinkö sinä vakavamielinen palstasedän uutisten lukija tulkitsit tämän härön historiikin tmv, minkä tämä keke äijä kirjaili

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      165
      2581
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe