Hieman tuntui ammattitaidottomalta erään naislääkärin vastaanotto. En taida mennä toista kertaa.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Sinä oletkin toivoton tapaus edes konitohtori ei voi auttaa
- Anonyymi00006
Saarijärvellä riittää konitohtori
- Anonyymi00007
Miksi aina pitää vastata loukkaavasti? Onko sulla jotenkin paha olla?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi aina pitää vastata loukkaavasti? Onko sulla jotenkin paha olla?
Joillekin on jäänyt sama pahasti levy pyörimään ja/tai kasetti vuodelta 1978 vouvvaamaan. Ei osata muuta kuin sanoa vastaan jotain typerää. Tämä palsta on ala-arvoinen keskustelemiseen, toisin kuin muiden paikkakunnan omat vastaavat. Harmi, koska paikkakunnan omista asioista olisi hyvä päästä anonyyminä keskustelemaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joillekin on jäänyt sama pahasti levy pyörimään ja/tai kasetti vuodelta 1978 vouvvaamaan. Ei osata muuta kuin sanoa vastaan jotain typerää. Tämä palsta on ala-arvoinen keskustelemiseen, toisin kuin muiden paikkakunnan omat vastaavat. Harmi, koska paikkakunnan omista asioista olisi hyvä päästä anonyyminä keskustelemaan.
Millanen palsta sellanen keskustelu hähähää
- Anonyymi00011
Todennäköisesti huonosti kasvatetut finni naamat haluaa olla esillä jokapaikassa. Sen huomaa yksinkertaisuudesta ja heikosta mielikuvituksesta. Kuvitellaan, että "kylläpä nyt tuli hyvin sanottua", itseasiassa ketään ei kiinnosta moiset tölväisyt. Kunhan kasvavat isommiksi, niin huomaavat typeryytensä, jos huomaavat silloinkaan...
- Anonyymi00012
Someilmiö ja josta on tullut vakiokäytäntö. Aina on joku räkättämässä. Ja näistä kakaroista tulee sitten joskus yhteiskunnan päättäjiä, huhhuh.
- Anonyymi00013
Toimiiko Terveystalossa myös hammaslääkäriasema? Samaa firmaa?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 41617
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552