Anteeksi mutta

Anonyymi-ap

se ei ole enää ok mulle, että et sanaakaan ole valmis vaihtamaan kanssani oikean elämän puolella.

17

447

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

OMPAS!!!

• Anonyymi00002

Kuka sitten olet?

• Anonyymi00003

Oisit miettinyt sitä ennenkuin aloit täällä pskaa suoltaa. Mitään sanottavaa enää ole.

• Anonyymi00005

Ei hän täällä ole. Täälä ei oo muitakun trolleja, jotka uskottelee sinulle, että hän on täällä ja yksinäisiä kaipaajia.

• Anonyymi00006

naapurin akka kyttää ja esiintyy mun exänä nähty jo sivusy

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

naapurin akka kyttää ja esiintyy mun exänä nähty jo sivusy

Ettei ois toisinpäin.

• Anonyymi00008

Ei varmaan mulle. Juteltiin kyllä, kun viimeksi nähtiin.
      Naiselta

• Anonyymi00012

Tai sinä juttelit ja minä kuuntelin. Itse et taida juuri kuunnella?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tai sinä juttelit ja minä kuuntelin. Itse et taida juuri kuunnella?

Ohi. Oli enemmän toisinpäin 🤭

• Anonyymi00009

Aivan, olen samaa mieltä.

• Anonyymi00010

Sä voit tulla mulle juttelee....

• Anonyymi00011

Mä olen halunnut koko aika puhua vaan oikeassa elämässä enkä täällä.

• Anonyymi00013

Vaikka mies ei viestiäni ole vielä lukenut, oletan että hän vielä siihen vastaa kun ei välillämme ole draamaa ollut. Palstakirjoituksia en usko. Toki se viiveellä vastaaminen tuntuu silti ikävältä ja haluaisin jutella siitä irl. Onneksi on paljon muutakin puuhaa nyt elämässä. Niin ja trolleille tiedoksi, että turha vaivautua. En usko mitään muuta kuin mitä tapahtuu irl.
      Sn-45

• Anonyymi00015

Saat anteeksi! *taputus pään päälle*

• Anonyymi00016

Hei meidän juttu on jo game over et sinä tule muuttumaan olet aina vain ilkeä minua kohtaan en enää halua olla missään tekemisissä kanssasi eikä mulla enää ole mitään tunteitakaan sua kohtaan

• Anonyymi00017

Menemme vielä naimisiin.

• Anonyymi00018

En tiedä kuka olet, mutta hän voi aina tulla juttelemaan mulle. Mieluumin palstan ulkopuolella kuin palstalla ❤️ palstalle en edes itse kirjoittele.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      297
      3608
    2. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      47
      2581
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      91
      2201
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      109
      2003
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      48
      1914
    6. Särkyneelle sydämelle

Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂
      Suhteet
      31
      1687
    7. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      131
      1554
    8. Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.

Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi
      Savonlinna
      22
      1273
    9. Nainen sä olet

Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest
      Ikävä
      66
      1212
    10. Oho! Martina Aitolehti uhoaa ex-mies Esko Eerikäiselle: "Sata tonnii, niin..."

Martina Aitolehti pitää ex-miehensä Esko Eerikäisen kanssa Martina & Esko podcastia. Pariskunta on ollut naimisissa ja h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1191
    Aihe