se ei ole enää ok mulle, että et sanaakaan ole valmis vaihtamaan kanssani oikean elämän puolella.
Anteeksi mutta
17
447
Vastaukset
- Anonyymi00001
OMPAS!!!
- Anonyymi00002
Kuka sitten olet?
- Anonyymi00003
Oisit miettinyt sitä ennenkuin aloit täällä pskaa suoltaa. Mitään sanottavaa enää ole.
- Anonyymi00005
Ei hän täällä ole. Täälä ei oo muitakun trolleja, jotka uskottelee sinulle, että hän on täällä ja yksinäisiä kaipaajia.
- Anonyymi00006
naapurin akka kyttää ja esiintyy mun exänä nähty jo sivusy
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
naapurin akka kyttää ja esiintyy mun exänä nähty jo sivusy
Ettei ois toisinpäin.
- Anonyymi00008
Ei varmaan mulle. Juteltiin kyllä, kun viimeksi nähtiin.
Naiselta- Anonyymi00012
Tai sinä juttelit ja minä kuuntelin. Itse et taida juuri kuunnella?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tai sinä juttelit ja minä kuuntelin. Itse et taida juuri kuunnella?
Ohi. Oli enemmän toisinpäin 🤭
- Anonyymi00009
Aivan, olen samaa mieltä.
- Anonyymi00010
Sä voit tulla mulle juttelee....
- Anonyymi00011
Mä olen halunnut koko aika puhua vaan oikeassa elämässä enkä täällä.
- Anonyymi00013
Vaikka mies ei viestiäni ole vielä lukenut, oletan että hän vielä siihen vastaa kun ei välillämme ole draamaa ollut. Palstakirjoituksia en usko. Toki se viiveellä vastaaminen tuntuu silti ikävältä ja haluaisin jutella siitä irl. Onneksi on paljon muutakin puuhaa nyt elämässä. Niin ja trolleille tiedoksi, että turha vaivautua. En usko mitään muuta kuin mitä tapahtuu irl.
Sn-45 - Anonyymi00015
Saat anteeksi! *taputus pään päälle*
- Anonyymi00016
Hei meidän juttu on jo game over et sinä tule muuttumaan olet aina vain ilkeä minua kohtaan en enää halua olla missään tekemisissä kanssasi eikä mulla enää ole mitään tunteitakaan sua kohtaan
- Anonyymi00017
Menemme vielä naimisiin.
- Anonyymi00018
En tiedä kuka olet, mutta hän voi aina tulla juttelemaan mulle. Mieluumin palstan ulkopuolella kuin palstalla ❤️ palstalle en edes itse kirjoittele.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2973608Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard472581SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän912201Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1092003Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --481914Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂311687Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1311554Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi221273Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest661212Oho! Martina Aitolehti uhoaa ex-mies Esko Eerikäiselle: "Sata tonnii, niin..."
Martina Aitolehti pitää ex-miehensä Esko Eerikäisen kanssa Martina & Esko podcastia. Pariskunta on ollut naimisissa ja h1221191