Se on vain hyvätuloisten pappien ja PORVAREIDEN KEKSIMÄ, köyhien pitämiseksi kurissa ja nöyränä rikkaille, perkele.-
Ei ole mitää Jumalaa ole olemassa
17
334
Vastaukset
- Anonyymi00001
Totta!
- Anonyymi00002
Uskot ilmeisesti kuitenkin Paholaiseen, kun mainitsit hänen nimensä tuossa lopussa?
- Anonyymi00003
Sekin . paholainenn- on aivan ihmisien itse kekesimä - varmaan liittyy siihen että saisivat ison kaKAralaumaNSA pidettyä kotipiirissänsä . 1800 luvulla.
- Anonyymi00005
Eli. miassäs se TaIVaaLLINEN USKONTOMME ON, EI SITÄ OLE KUN . SALON SEURAKUNNASSAN VIRASTOSSA.
- Anonyymi00004
SaksikäsiPetturi.. Petosjytky !
- Anonyymi00006
PITÄÄ MUMMOJA HYVÄNÄ - ETTÄ SAAISI TEAS,,,, - KAIKKI KIRKOLLENASA, WITTU
- Anonyymi00007
yDYN TÄYSIN otsikkoon, ei ole kukaa sitä tullu koskaa näyttämään, - sitä jumnalaanne
- Anonyymi00008
IHMETTELEN: KUINKA VAnhoja ihmisiä KIRKKO VOI KÄYTYTÄÄ HYVÄKSEEN - LUPAAMALLA IKUISTA ELÄMÄÄ - JOS TESTAMATTAAT MEILLE?
- Anonyymi00009
KERTOKAA - LAPSUUTENNE RIPPIKOULUISTA - AINA OLI SE iso koko maakunnan pappiprkele, joka tosiasiassa nai pikkutyttöjä
- Anonyymi00010
keksitty, tajusin jo 7 vuotiaana, kun kirkkoon väkisin JOUDUIN....
- Anonyymi00011
sUOMUSJÖRVEN PAPPI - NAI 17 VUOTIAAN TYTÖN
- Anonyymi00012
ALANKI SEURAvaksi ,,,papiksi - ne saavat 16 kesäistä pillua lweireillä
- Anonyymi00013
Sinne maadumme kaikki, ei auta vaikka nuori tyttökin rippisleirillä uskossansa papin kullia imisi.
- Anonyymi00015
Niin, tarkemmin vielä miehet.
- Anonyymi00016
Suomusjärven Hippipappi oli naimisissa ja alkoi naida rippisleirin isosta - sanoi että oli pirun tiukka ja samantien otti eron omasta muijastasnsa
- Anonyymi00017
Tuo on hyvä esimerkki, jolloin pappi sanoo pikkutytölle: Ime mun munaani - tai joudut ikuiseen kadotukseen, heh, hewh,,
- Anonyymi00018
Mää ja haluan sinne RIPPISLEIREILLE - vAIKKA TALKKARIKSI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631281Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75825Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87712- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt43613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot121536Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523