Kommentointi kulttuuri on raaistunut

Anonyymi-ap

https://youtu.be/IPpQx_PNkBw?is=zNgFDp8JjDoW--He

@metsaman. 1 t sitten:

"Kommentointi kulttuuri raaistunut paljon viime vuosina ja monet häiriköt juuri hakee reaktiota ja huomiota räkytyksillään. Se kertoo sen häirikön omasta pahasta olosta jota kaadetaan toisen niskaan..."

Siinä oikea enkeli pesee nyt itseään puhtaaksi sukupuolik'rpien v'tuista!
Tuskin kukaan toinen tubettaja on saamaan räkytyksen määrään yltänyt kuin metsäman.

30

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Varmasti monelle tulee pahaolo jos lähipiirissä on aivoton moukka jolla ei ole minkään sortin kontrollia sanoissa eikä teoissa.

• Anonyymi00029

Varmasti kelaluukun luuser pummit.

• Anonyymi00002

"Siinä oikea enkeli pesee nyt itseään puhtaaksi sukupuolik'rpien v'tuista!
      Tuskin kukaan toinen tubettaja on saamaan räkytyksen määrään yltänyt kuin metsäman."

Itse räkytät myös käyttämällä rivoa kieltä.

• Anonyymi00003

Kun ihminen varttuu vapaana korvessa, sitten joutuukin vangiksi kouluun ja hikipajaan eikä itse olekaan huomion keskipiste ja kumartelun kohde niin kyllä siinä v'tutus kasvaa.
      "En ookkaa mittää kun en osu potkupalloonkaan"

• Anonyymi00004

Metriheikin tähti hiipuu. Naapuriin muuttanut turvokki painaa ohi hyvvee on kanavallaan.

• Anonyymi00035

Öö tuota.. mistä niin päättelit että kyseessä on kilpailu?

• Anonyymi00006

Osuttu tossa asian ytimeen 👇

"monet häiriköt juuri hakee reaktiota ja huomiota räkytyksillään. Se kertoo sen häirikön omasta pahasta olosta jota kaadetaan toisen niskaan..."

Häirikkö on myös saman lässyttäjä vuodesta toiseen vaikka kuinka "positiivista" esittäisi 🤡🎭

• Anonyymi00011

Spurgu mode on taas pääleviämis tilassa ;))

• Anonyymi00012

Voi voi, älä sit juo enempää! :0

• Anonyymi00013

Toi on kyllä niin totta voi olla se pahin kiusaaja häirikkö ja onkin miettikääpä sitä 🤡

"Häirikkö on myös saman lässyttäjä vuodesta toiseen vaikka kuinka "positiivista" esittäisi 🤡🎭"

• Anonyymi00014

Niinpä. Sairasta olla modena ja pilkata menestyjiä kun on luuseri.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Niinpä. Sairasta olla modena ja pilkata menestyjiä kun on luuseri.

Aivan, sairasta olla modena ja kytätä menestyjiä kun on luuseri.
        Mene töihin tienaamaan itse.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Aivan, sairasta olla modena ja kytätä menestyjiä kun on luuseri.
        Mene töihin tienaamaan itse.

Näin, luuseri on se jolla aikaa suoltaa samaa pjaskaa kommenteissa tube kanavilla, menis vaki duuniin

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Näin, luuseri on se jolla aikaa suoltaa samaa pjaskaa kommenteissa tube kanavilla, menis vaki duuniin

Niinpä, ilkeää vielä "itkeä" krokotiilin kyyneliä kun itse suoltaa samaa pjaskaa aamusta iltaan, naurettavaa ton ikäiseltä

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niinpä, ilkeää vielä "itkeä" krokotiilin kyyneliä kun itse suoltaa samaa pjaskaa aamusta iltaan, naurettavaa ton ikäiseltä

Noi on aivan pimeitä noi modet. Keräily eristä luusereit.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tottakai huomauttelevat kun itse sitä toi riidankylväjähaluaa, pitääilmeisesti ollakiusattu samankaltainen kuinjokuon :D

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tottakai huomauttelevat kun itse sitä toi riidankylväjähaluaa, pitääilmeisesti ollakiusattu samankaltainen kuinjokuon :D

Noin se voi olla.

• Anonyymi00022

"Häirikkö on myös saman lässyttäjä vuodesta toiseen vaikka kuinka "positiivista" esittäisi 🤡🎭"

Yli kymmenen vuotta jo tubettanut ja siitä hetkestä lähtien kun aloittl tubettajana "viäntämään ommoo kieltään" on samat p'llut ja sukupuolik'rpien v'tut maailman somekanaville sinkoilleet.
      Nyt jo Amerikkaa myöten ylpeillen kertoo sontansa levinneen.

• Anonyymi00026

Äläs nyt kadehti spurgu menestyjiä-.

• Anonyymi00023

Tämä 👇teksti ei liity tubettajaan

Häirikkö on myös saman lässyttäjä vuodesta toiseen vaikka kuinka "positiivista" esittäisi 🤡🎭"

• Anonyymi00025

Jos syyttämäsi henkilö on mielestäsi häirikkö ja lässyttäjä niin mihin sinä perustat väitteesi?
        Eikö näissä suomi24 Tuusniemi keskusteluissa keskustella pelkästään kolmesta tuusniemeläisestä somevaikuttajasta, ja nimen omaan siitä miten heidän harjoittama tauoton aivopesu vaikuttaa heikko-osaisiin seuraajiin?

Keskustellaan ihmisistä jotka ovat kokeneet itsensä niin merkityksellisiksi ja tärkeiksi, että ovat alkaneet tuhansien videoiden vyörytyksellä elämäänsä ja mielipiteitään esitelmöimään.

Vaikuttaa kuin oman elämänsä esittelijät olisivat mielenterveysongelmaisia joilta puuttuu kyky hallita tunteitaan ja käyttäytymistään.

• Anonyymi00027

Jep, se on ihan daiju ka kajahtanu modekin.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Jos syyttämäsi henkilö on mielestäsi häirikkö ja lässyttäjä niin mihin sinä perustat väitteesi?
        Eikö näissä suomi24 Tuusniemi keskusteluissa keskustella pelkästään kolmesta tuusniemeläisestä somevaikuttajasta, ja nimen omaan siitä miten heidän harjoittama tauoton aivopesu vaikuttaa heikko-osaisiin seuraajiin?

Keskustellaan ihmisistä jotka ovat kokeneet itsensä niin merkityksellisiksi ja tärkeiksi, että ovat alkaneet tuhansien videoiden vyörytyksellä elämäänsä ja mielipiteitään esitelmöimään.

Vaikuttaa kuin oman elämänsä esittelijät olisivat mielenterveysongelmaisia joilta puuttuu kyky hallita tunteitaan ja käyttäytymistään.

Sulla on pahoja ongelmia hyväksyä menestyjiä kun itse olet onneton.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Sulla on pahoja ongelmia hyväksyä menestyjiä kun itse olet onneton.

"Sulla on pahoja ongelmia hyväksyä menestyjiä kun itse olet onneton."

Onneton? Minulla oli satumainen onni, orvosta pienestä kaupunkilaispojasta tuli vauraiden maa-ja metsätilallisten perintöpoika.
        Perintöpojasta varttui komea, viisas ja urheilullinen mies.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

"Sulla on pahoja ongelmia hyväksyä menestyjiä kun itse olet onneton."

Onneton? Minulla oli satumainen onni, orvosta pienestä kaupunkilaispojasta tuli vauraiden maa-ja metsätilallisten perintöpoika.
        Perintöpojasta varttui komea, viisas ja urheilullinen mies.

Vinkuja vailla vertaa tuli. Kelauukun luuseri.

• Anonyymi00031
      • Anonyymi00032

Kertokaa mikä ikäinen on tuo Stigan selässä istuva poika?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kertokaa mikä ikäinen on tuo Stigan selässä istuva poika?

Komea mestari.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Komea mestari.

En ole mestari t, metsa man

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2425
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1407
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      80
      1253
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      7
      1170
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      875
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      870
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      44
      713
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      92
      712
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      27
      689
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      666
    Aihe