Viikonloppuna näin unta,että olin uimahallissa. Altaan reunalla oli joku nainen kuvaamassa videota. Sitten näin hänen kasvot. Hän oli YouTube kanavan beez asmr nainen.
Tänään Tiistaina päiväunilla näin unen,että olin jossain kerrostalossa. Siellä oli alakerroksessa kerhohuone täynnä ihmisiä. Porukasta tunnistin Salkkareiden Laila Kajanderin. Juttelin hänen kanssaan. Se oli ihanaa.
Olisi kiva tietää oliko näillä unilla joku merkitys.
YouTubesta ja Salkkareista tuttuja unessa
1
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
mulla uintiunet ja uimahallit unet meleko yleisiä.
Esim tällaisia uimahalli-unia;
en pääse uima-altaaseen kun sinne menoon ensin pitää tehdä joku vaikea 35 kysymyksen tehtävä joka pitää läpäistä 32 oikein jotta pääsee uimaan.
Sitten uimahalli-uni jossa uin niin nopeaa kilpailussa että tulen kohti uimahallin päätyä ja olkapäillä runttausliikkellä pysähdyn päätyyn niin että olkapäihin sattuu. Usein sijoitun uimakisassa ykköseksi, kakkoseksi tai kolmanneksi ja uintivauhti on normaalia huomattavan nopeamphaa ja usein en käy edes kunnolla veden alla .
Joskun näen unta että uin valtaisassa järvessä jossa tulee 7-10 metrin korkuisia aaltoja. Usein palaan takaisin ja joskus ne hornaisee uumeniinsa jolloin pidätän hengitystä johon herään happivajeen tuntuun mutta kun nämä unet on yleistyneet niin pystyn unitilassa välttämään nämä unet että unikuva pysähtyy automaattisesti ja siirtyy toiseen unitilaan tai riittää kun kanootissa&veneessä tai uimistilassa käännän selkäni menosuuntaan ja suljen silmäni niin unikuva siirtyy uuteen unikuvvaan.
Meriunet on mielenkiintoisia kun katsoo horisonttiin , ei näy rantaa koska meri. Aikomuksena uida koko meren läpi toiselle puolelle Ruotsiin. Jopa usein uimalla. Joskus jäätä kun talvella kulkee merenjäällä ja haaveilee ruotsin puolelle menosta. Yhtäkkiä minuutin kuluttua sitä onkin jo toisella puolella eli Ruotsissa. Keltasinisiä ristilippuja alkaa näkymään.
Usein oulujärvi tulee uniin (kun siellä päin tulee liikuttua) niin oulujärvessä uin tai meen veneellä (joskus moottorivene jossa hytti) ja pääsen toiseen kaupunkiin jossa järvi melkein ulottuu kaupungin ensimmäisiin katuihin ja rakennuksiin. Tämä sama uni toistuu ja kaupungilla aina sama nimi myös mutten saa mieleeni kaupungin nimeä.
näin kerran unta että olin pikkulapsena melkein hukkunut /kuollut kokkolan uimahallissa kun 2-3 vuotiaana olin vauvojen&lapsien altaassa hornaissut vettä keuhkoihin rajusti ja uimahallin valvoja puhui siitä minulle ja perheelleni kun noin unessa 15-vuotiaana tulin käymään uudelleen samassa uimahallissa niin uimahallin valvoja oli sama ja muisti minut ja kerroin hänelle että siitä jäi traumat että pelkään vettä mutta osaan toki jollain lailla uida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875