Koita jaksaa. Kohta alkaa loma ja sitten meillä on aikaa olla yhdessä.
Huomenta :)
15
350
Vastaukset
- Anonyymi00001
Laitoin tänne kun tiedän että et voi juuri ny jutella kun kello on näin vähän ja menet töihin.
- Anonyymi00016
Miten sä mun liikkeet tiedät?
- Anonyymi00002
:) :) :)
- Anonyymi00003
Kohta klo 4.30 ja nähdään kun oot lomalla töistä.
- Anonyymi00004
Nähtäisiinkin ☺️ toivottavasti 🤗 Onhan tässä jaksamista 😬
- Anonyymi00006
Minä sain erektion kun muistelin sisartani
- Anonyymi00007
Nämä kaikki on yhdestä os oisko joku jakomielitautinen
- Anonyymi00008
Huomenta! Kiva juttu teille keillä lomaa on, mä ajattelin painaa duunia kun auringosta saa lisäenergiaa 😎
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mania vai maniaa?
https://youtu.be/cA5-uH75lKw?si=OEf0SLrztYCdYflPIhan hyvä kappale siinä, mutta olen jo kärsinyt vähintään 3 psychosis, so no more mental ilnesses to me-jos jostain rahaa tulis niin olis ihan kiva, mutta sitähän ei ansaita kuin kovalla työllä.
- Anonyymi00012
Missä on aurinko näkösällä? 🥶
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Missä on aurinko näkösällä? 🥶
On se siellä olemassa jossain, vaikkei sitä aina näe. Ihan kuin kaivattunikin 😊
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
On se siellä olemassa jossain, vaikkei sitä aina näe. Ihan kuin kaivattunikin 😊
Todellakin näin, aurinkoa on olemassa, parhaillaankin ja jatkossa toivottavasti vieläkin enemmän :)
- Anonyymi00015
😍😍 sinä, olet uskomattoman upean näköinen, 😍😍 N
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1232810SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän401808Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava711776Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2851674Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161610Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291302Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291209Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971108Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411092RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042