Anteeksi entinen mieheni

Anonyymi-ap

Nyt on kyllä pakko sanoa suoraan koska olen realisti.
Asiat on tai sitten ne ei ole.
En ole ikinä ollut jaakaaja. Menen eteenpäin jos joku ei toimi. Sinuun jäin ja se vei elämääni kauan väärään suuntaan.

Joten sanon tän suoraan:
Minulle on aivan sama että sinä avustat rahallisesti taiteilija naistasi. Vanhaa eksääsi. Tai jotain dumboa tampereen suunnalla.

Mutta varma asia on se, että minä haluan toimivan miehen.
En mitään pillereillä toimivaa( sen laitoit itse tuonne aloitukseesi että käytät vielä niitä sinisiä) Edelleenkään. En halua. Ei tehnyt mieli silloin enää. Siksi olin puhelimessakin taas kylmä koska tiesin ettei tämä toimi. Ihan sama mitä puhuit. Väänsin samaa koska en tunne mitään enkä rakasta sinua enää.
Tuhoat kaiken mihin kosket. Minä sanon nyt ✋️ ei enää.

Minulla on taustalla eräs hyvin rikas mies. Mutta en halua vielä muuttaa pois suomesta.

En siis halua sinua. Koska en halua pahoja ja ilkeitä pettäviä ihmisiä elämääni.
Kiitos kaikesta 🤎 ruskeista ja vihreistä 😄 oikea tietää
Toivon että saat elää kivan elämän naistesi kanssa ja tämän ns yhteisön kanssa täällä.
En olisi sinusta ikinä uskonut. Pidin sua jotenkin erilaisena. Hienona ja tasokkaampana. Arvostin sua kunnes löysin tämän paikkasi. Puhuit minusta todella rumasti täällä usein. Kerroit meidän asioita niin kuin ne olisi sinun keksimiä. Nimityksiä söpötyksiä aiheita. Tuntui pahalle sydämmessä. Monesti kylmensi sydäntä. Sattu. Kuvottavaa
Rakkikoira ei vaan ole mun juttu🤷🏼‍♀️

Puhu minusta pahaa mitä puhut jumala näkee ja kuulee kaiken
Ehkä pystytte nukkumaan yönne levollisesti, kiusaaja porukkasi kanssa.
En halua täältä ystäviä en edes sinua enää

Hyvästi S

Eräs k
Jos joku käyttää kta ei kiinnosta. Tämä on minun viimeinen k täällä 7:26
🌬

11

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Eniten palstaäijä näissä lyriikoissa häiritsee se että tarinallisuudet on sen verran yksityiskohtaisen sekavia..
      Että millä vtulla ton tason potilas on edes vapaalla jalalla.

      Ei kauaa.

      • Anonyymi00003

        Ja sinä kuvittelet olevasi joku palstapsykologi ja millähän meriiteillä täällä änkytät,?!!
        Ehkä ei kannata ihan kaikkien avautumiseen täällä puuttua varsinkaan kun et edes tunne kyseessä olevia ihmisiä.
        Kuvittelet omassa pienessä päässäsi kaikkea ja sitten suollat sitä tänne.
        Sinä olet kuvottava ihminen!


      • Anonyymi00004

        Ja sinä kuvittelet olevasi joku palstapsykologi ja millähän meriiteillä täällä änkytät,?!!
        Ehkä ei kannata ihan kaikkien avautumiseen täällä puuttua, varsinkaan kun et edes tunne kyseessä olevia ihmisiä.
        Kuvittelet omassa pienessä päässäsi kaikkea ja sitten suollat sitä tänne.
        Sinä olet kuvottava ihminen!
        Kannattaa hankkia se oma elämä niin ei tarvitse toisten ongelmissa hekumoida.


      • Anonyymi00005

        Ja sinä kuvittelet olevasi joku palstapsykologi ja millähän meriiteillä täällä änkytät,?!!
        Ehkä ei kannata ihan kaikkien avautumiseen täällä puuttua, varsinkaan kun et edes tunne kyseessä olevia ihmisiä.
        Kuvittelet omassa pienessä päässäsi kaikkea ja sitten suollat sitä tänne.
        Sinä olet kuvottava ihminen!
        Kannattaa hankkia se oma elämä niin ei tarvitse toisten ongelmissa hekumoida.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ja sinä kuvittelet olevasi joku palstapsykologi ja millähän meriiteillä täällä änkytät,?!!
        Ehkä ei kannata ihan kaikkien avautumiseen täällä puuttua varsinkaan kun et edes tunne kyseessä olevia ihmisiä.
        Kuvittelet omassa pienessä päässäsi kaikkea ja sitten suollat sitä tänne.
        Sinä olet kuvottava ihminen!

        Eiköhän näitä tarkastele sellaiset joilla on meriitit siihen..


    • Anonyymi00002

      ruskeista ja vihreistä kuulista?
      Oletko jo kuunnellut levyn?

      • Anonyymi00010

        Isi tarjoaa ruskeaa piparia ja vihreää pilveä


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Isi tarjoaa ruskeaa piparia ja vihreää pilveä

        Ja löysää pientä munaa


    • Anonyymi00006

      On sulla jutut

    • Anonyymi00008

      Kumpaa yritit piilottaa narsistisuuttasi vai katkeruuttasi kovin tarkkaan olit keskittyny kirjoittamaan ettet mitään rikosoikeudellisesti loukkaavaa laittanu

    • Anonyymi00009

      Kalju mikä kalju

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe