Nyt on kyllä pakko sanoa suoraan koska olen realisti.
Asiat on tai sitten ne ei ole.
En ole ikinä ollut jaakaaja. Menen eteenpäin jos joku ei toimi. Sinuun jäin ja se vei elämääni kauan väärään suuntaan.
Joten sanon tän suoraan:
Minulle on aivan sama että sinä avustat rahallisesti taiteilija naistasi. Vanhaa eksääsi. Tai jotain dumboa tampereen suunnalla.
Mutta varma asia on se, että minä haluan toimivan miehen.
En mitään pillereillä toimivaa( sen laitoit itse tuonne aloitukseesi että käytät vielä niitä sinisiä) Edelleenkään. En halua. Ei tehnyt mieli silloin enää. Siksi olin puhelimessakin taas kylmä koska tiesin ettei tämä toimi. Ihan sama mitä puhuit. Väänsin samaa koska en tunne mitään enkä rakasta sinua enää.
Tuhoat kaiken mihin kosket. Minä sanon nyt ✋️ ei enää.
Minulla on taustalla eräs hyvin rikas mies. Mutta en halua vielä muuttaa pois suomesta.
En siis halua sinua. Koska en halua pahoja ja ilkeitä pettäviä ihmisiä elämääni.
Kiitos kaikesta 🤎 ruskeista ja vihreistä 😄 oikea tietää
Toivon että saat elää kivan elämän naistesi kanssa ja tämän ns yhteisön kanssa täällä.
En olisi sinusta ikinä uskonut. Pidin sua jotenkin erilaisena. Hienona ja tasokkaampana. Arvostin sua kunnes löysin tämän paikkasi. Puhuit minusta todella rumasti täällä usein. Kerroit meidän asioita niin kuin ne olisi sinun keksimiä. Nimityksiä söpötyksiä aiheita. Tuntui pahalle sydämmessä. Monesti kylmensi sydäntä. Sattu. Kuvottavaa
Rakkikoira ei vaan ole mun juttu🤷🏼♀️
Puhu minusta pahaa mitä puhut jumala näkee ja kuulee kaiken
Ehkä pystytte nukkumaan yönne levollisesti, kiusaaja porukkasi kanssa.
En halua täältä ystäviä en edes sinua enää
Hyvästi S
Eräs k
Jos joku käyttää kta ei kiinnosta. Tämä on minun viimeinen k täällä 7:26
🌬
Anteeksi entinen mieheni
11
309
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eniten palstaäijä näissä lyriikoissa häiritsee se että tarinallisuudet on sen verran yksityiskohtaisen sekavia..
Että millä vtulla ton tason potilas on edes vapaalla jalalla.
Ei kauaa.- Anonyymi00003
Ja sinä kuvittelet olevasi joku palstapsykologi ja millähän meriiteillä täällä änkytät,?!!
Ehkä ei kannata ihan kaikkien avautumiseen täällä puuttua varsinkaan kun et edes tunne kyseessä olevia ihmisiä.
Kuvittelet omassa pienessä päässäsi kaikkea ja sitten suollat sitä tänne.
Sinä olet kuvottava ihminen! - Anonyymi00004
Ja sinä kuvittelet olevasi joku palstapsykologi ja millähän meriiteillä täällä änkytät,?!!
Ehkä ei kannata ihan kaikkien avautumiseen täällä puuttua, varsinkaan kun et edes tunne kyseessä olevia ihmisiä.
Sinä olet kuvottava ihminen!
Kannattaa hankkia se oma elämä niin ei tarvitse toisten ongelmissa hekumoida. - Anonyymi00005
Ehkä ei kannata ihan kaikkien avautumiseen täällä puuttua, varsinkaan kun et edes tunne kyseessä olevia ihmisiä.
Sinä olet kuvottava ihminen!
Kannattaa hankkia se oma elämä niin ei tarvitse toisten ongelmissa hekumoida. - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ehkä ei kannata ihan kaikkien avautumiseen täällä puuttua varsinkaan kun et edes tunne kyseessä olevia ihmisiä.
Sinä olet kuvottava ihminen!Eiköhän näitä tarkastele sellaiset joilla on meriitit siihen..
- Anonyymi00002
ruskeista ja vihreistä kuulista?
Oletko jo kuunnellut levyn?- Anonyymi00010
Isi tarjoaa ruskeaa piparia ja vihreää pilveä
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Isi tarjoaa ruskeaa piparia ja vihreää pilveä
Ja löysää pientä munaa
- Anonyymi00006
On sulla jutut
- Anonyymi00008
Kumpaa yritit piilottaa narsistisuuttasi vai katkeruuttasi kovin tarkkaan olit keskittyny kirjoittamaan ettet mitään rikosoikeudellisesti loukkaavaa laittanu
- Anonyymi00009
Kalju mikä kalju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi953580Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562536Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla172464Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi712321Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "182199Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021262Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5751127Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001025Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611016Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142989