On alkanut suoni vetää viikko sitten ja jatkuu. Tämän tästä, makuulla ollessa tai istuessa.
Mikään ei ole elämässä muuttunut. Katsoin netistä, pitkä rivi syitä miksi suonta vetää, ei minulla niistä mitään. Ihan samaa arkista kohtalaisen tervettä elämää ja kevyitä liikuntoja juomapullo mukana. Kuten jo pitkään tässä eläkkeellä.
Onko se vanhuutta? Onko muilla esiintynyt tai lisääntynyt suonenvetoa ilman mitään syitä?
Onko suonenvetoa teillä?
9
142
Vastaukset
- Anonyymi00001
Laitoin tyynyn jalkopäähän patjan alle. Ei oo vetänyt. Otan myös illalla viimeisimmäksi magnesium tabletin.
- Anonyymi00008
onko tyyny polvien alla. jos nukkuu polvet koukussa jäävät vähitellen suoristumatta 100% ja kävely tulee raskaammaksi.
kun kävelee pienen pienessä "kyykyssä"
- Anonyymi00002
Vähennä suolaisia syömisiä, siinä se.
- Anonyymi00003
Alkoi äskettäin vetämään, ja kyllä on aika ikävä vaiva. Mietin mistä se johtuu, niin päätin sen johtuvan istumisesta, ja nukkuessa kun pitää jalkoja koukussa. Pitäisi oppia pitämään enimmäkseen jalkoja suorana.
- Anonyymi00004
Sama vaiva, yritän muistaa iltaisin venyttää pohkeita.
- Anonyymi00005
Kävelyjen jälkeen ja nukkumaan mennessä minulla vetää eli kramppaa. Siksi käytän magnesiumvoidetta, vetelen ennen nukkumaanmenoa jalkateriin ja sääriin. Auttaa.
Apteekissa kallimpaa mutta Prisman urheilutarvikeosastolla halvempaa. - Anonyymi00006
Suonenveto on lihaskramppi. Se voi johtua esim. kaliumin puutteesta.
- Anonyymi00007
Nestetasapainon virheestä se enimmäkseen johtuu.
- Anonyymi00009
Loppui suonenvedot kun lisäsin magnesiumia , otan tabletin joka toinen päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399