Pasi oli kuullut toimituksessa olevien henkilöiden rakkaudesta laittomia pakettiautojen kiihdytyskisoja kohtaan. Hän itse vierasti ajatusta jonkun muun kuin nyrkkeilyn seuraamisesta, mutta lähti kuitenkin nyrkkeilyliiton akkreditoimana katsomaan ja kuvaamaan siemensyöksyn kulkunopeuden SM-kisoja Iisalmeen.
Mitä jäi reissusta käteen?
- No ainakin se oppi tuli ynnättyä, että Tangoa saa edelleen hanapaketissa, samoin kuin Camden Parkia tetrassa. Ja nykyään skodet ovat lyöntejä ja pytyt vartaloita.
Mistä tämä muutos tuli, ja koveneeko peli huippua kohden?
- En tiedä. Ei se enää kovene, ja en ole enää edes varma lyökö isot miehet enää tuhmasti pienillä kintailla.
Kuulostaa siltä, että jotain perustavanlaatuista on muuttunut. Miten se tiivistettäisi?
- Kun näkee Reijo Kempin muna kädessä laukomassa päin anturoita, siinä on jo jotain sellaista tiivistettynä, jota maailma ei ole laajemmassa mittakaavassa valmis kohtaamaan.
Ammattinyrkkeily.netin toimitus Siemensyöksyn kulkunopeuden SM-kisoissa! S
Anonyymi-ap
1
121
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pasin maailma järkkyi.
Mutta tässä on hyvääkin, munakas tehdään niin että rikotaan munat ensin. Nyt Kemppi rikkoi oma muna kädessä jotain jota Pasi ei saa enää korjattua.
Kumpi oli ensin, muna vai ammattinyrkkeily?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141349Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1831272Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1441156Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 133941
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66837Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47822- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776