Pasi oli kuullut toimituksessa olevien henkilöiden rakkaudesta laittomia pakettiautojen kiihdytyskisoja kohtaan. Hän itse vierasti ajatusta jonkun muun kuin nyrkkeilyn seuraamisesta, mutta lähti kuitenkin nyrkkeilyliiton akkreditoimana katsomaan ja kuvaamaan siemensyöksyn kulkunopeuden SM-kisoja Iisalmeen.
Mitä jäi reissusta käteen?
- No ainakin se oppi tuli ynnättyä, että Tangoa saa edelleen hanapaketissa, samoin kuin Camden Parkia tetrassa. Ja nykyään skodet ovat lyöntejä ja pytyt vartaloita.
Mistä tämä muutos tuli, ja koveneeko peli huippua kohden?
- En tiedä. Ei se enää kovene, ja en ole enää edes varma lyökö isot miehet enää tuhmasti pienillä kintailla.
Kuulostaa siltä, että jotain perustavanlaatuista on muuttunut. Miten se tiivistettäisi?
- Kun näkee Reijo Kempin muna kädessä laukomassa päin anturoita, siinä on jo jotain sellaista tiivistettynä, jota maailma ei ole laajemmassa mittakaavassa valmis kohtaamaan.
Ammattinyrkkeily.netin toimitus Siemensyöksyn kulkunopeuden SM-kisoissa! S
Anonyymi-ap
1
120
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pasin maailma järkkyi.
Mutta tässä on hyvääkin, munakas tehdään niin että rikotaan munat ensin. Nyt Kemppi rikkoi oma muna kädessä jotain jota Pasi ei saa enää korjattua.
Kumpi oli ensin, muna vai ammattinyrkkeily?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271823
- 1211345
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401130- 491029
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591011- 131970
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v248948Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77806Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58799Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179780