Mikkeliläiset ovat todella pahvia porukkaa.Ei mitään käytöstapoja! Olen kolme kertaa ohikulkiessani matkalla poikennut Mikkelissä ja joka kerta siellä kävellään nokka näkkärillä ja ei tajuta väistää ostoskärryillä vaan tullaan kuin maailmanvaltiaat.En ole enää neljään vuoteen turistirahojani sinne jakanut vaan ajanut mahdollisimman kovaa ohi!
Mikkelissä ollaan tosi
8
1263
Vastaukset
- jossain muualla
kun Graanissa. siellä menee hermot.
- tuuri
sulla vaan ollut, eiköhän niitä pahvinaamoja löydy kaikkialta! Mikkelissä on PALJON ihania ihmisiä, enkä täältä pois lähtis ku kerran oon tänne löytänyt.. oon asunu aikoinaan tampereella ja lahessa..
- mikkelinmies
"eiköhän niitä pahvinaamoja löydy kaikkialta!"
niin, ja varsinkin ruuhkaisista ostoskeskuksista. - Mli
Olen ihan muualta päin tänne muuttanut ja asunut mm lahdessa yms ja täytyypä sanoa,että mikkeliläiset ovat mukavaa väkeä, tuntuu kuin olisi jälleen "kotona" täällä, siksipä asttauduimme tänne asumaan :)
- on turisteja
mikkelinmies kirjoitti:
"eiköhän niitä pahvinaamoja löydy kaikkialta!"
niin, ja varsinkin ruuhkaisista ostoskeskuksista.-ELI muita kuin mikkeliläisiä- kesäisin näissä ostoskeskuksissa, kuten graanilla..että sellasta
- käynyt??
Oletko käynyt itäkeskuksessa?Sielläkin iha sama juttu ja pahempaa.Ihmiset eivät väistä ollenkaan, vaan kauheella kiireellä kävelevät päin kylkeä.
Kyllä niitä pahvipäitä löytyy ihan joka paikasta. No ite on oo kyllä moista huomannut. Kohta vuosi täynnä siitä kun tänne muutettiin. Ja tosi hyvin ollaan viihdytty. Ja ennen muuttoa kun muutamaan kertaan käytiin saatiin kyllä oikein hyvä kuva tästä kaupungista. Ei täällä kukaan naama rutussa kävellyt tms.
Etenkin tori on ihana paikka. Vaikka sieltä ei ihmisiä ja myyjiä tunne, tuntee itsensä kuitenkin joka kerta tervetulleeksi. Sitä paitsi kuinka monessa kaupungissa kaikki kulkee hymyillen kuin naantalin aurinko? Tai kaupunki jossa ei kenelläkään ole ikinä kiire? Tai kulje omissa ajatuksissa.
Mutta meneppä sitten vaikka Helsinkiin. En todellakaan tarkoita haukkua sitä, mutta siellä on huomattavan paljon enemmän esim kiireisiä ihmisiä. No yllätys sinänsä onhan sielä enemmän ihmisiä.
Olen todella pahoillani, että olet saanut moisen kuvan kaupungistamme. Tulehan joskus ohikulkumatkalla, kun aurinko paistaa ja tori kuhisee. Tule itsekkin ilman kiirettä ja stressiä, silleen, että voit vaikka väistää sitä joka kiireellä sinua päin rynnii. Ja hymyilepä vaikka sille ihmiselle. Saata vaikka saada hymyn takaisin ja hieman mukavemman kuvan Mikkelistä.- tpi se
ei mitään uutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736