Moi onks tääl ketään jolla ois kokemusta kokoaikaisesta tyhjästä tunteettomasta mitättömästä mielestä ?ja mitättömyys ja tunnoton ja mikään ei tunnu miltään asia seuraa kokoajan mua.välillä pakotan elämän halunkin pois.eikä mulla oo sillon elämän haluu olla täällä sitten on samalla lämpö sisäl ja tyhjyys.ja se tyhjyys vaan ei lähe pois.sitten ei myöskään ruokahaluu ja se ruoka ei maistu miltään.voisitte kirjoittaa jakaa kokemuksia kiitos.ja jakaa asioita tähän liittyen.ja ois kiva kuulla teiltä samaa kokemusta.ja sellainen että oon täysin tyhjä sisältä joo todella asiana.ja sellaista todella.ja tunnottomuus.mikään ei tunnu miltään eikä missään.eikä mitenkään.ja se lämpö ja positiivisuus sisällä.onko tää masennusta vai mitä.vai voiko tää olla edes masennusta kun ei tunnu siltä ollenkaan.JOO kertokaa vaan teidän tunteettomuudesta ja tyhjyysestä että mistä asti ootte tuntenut sellaista todella asina joo.onko kokoaikaista ?ja miten se näkyy teissä todella?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Voisitte kommentoida tätä.
- Anonyymi00002
Odota vähän, seuraavaksi sinua vituttaa koko elämä. Se vaihteeksi tuntuu.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Odota vähän, seuraavaksi sinua vituttaa koko elämä. Se vaihteeksi tuntuu.
Ei mul oo elämän vitutus tunnetta.
- Anonyymi00004
Mene töihin niin mikään ei tunnu tyhjältä,kun päivät menevät töissä ja yöt kipujen parissa,paitisi lompakossa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mene töihin niin mikään ei tunnu tyhjältä,kun päivät menevät töissä ja yöt kipujen parissa,paitisi lompakossa.
En haluu tehä töitä ehkä vapaaehtoistöitä.ja ei mul oo unelmien työpaikkaa täl hetkel tiedos joten en aio tehä töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561