Näin Arin ja Timon Maanantaina .Timo ei edes suruvalitteluja Arin äidin poismenon johdosta Arille osoittanut .Ari sentään aikanaan muisti Timon äitiä. On itseään täynnä .Koulussa pikku Timo oli jo riidankylväjä samalla luokalla olin kuin Timo.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ari oli tuon Äidin hautajaisis .
- Anonyymi00002
Saisi hävetä käytöstään ja puheitaan myös Youtubessa. Pyytäisi reilusti kaikilta anteeksi rumaa kielen käyttöään ja siirtyisi kokonaan metsähommiin.
Möykkäsi yksin metsässään ja opettelisi olemaan.- Anonyymi00004
Samaa mieltä .Törkeää kielenkäyttöä tuon ikäseltä ukolta .Kotikasvatus siitä kaikki lähtee myös tuo hänen aikuisiän käytös muita ihmisiä kohtaan .
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Samaa mieltä .Törkeää kielenkäyttöä tuon ikäseltä ukolta .Kotikasvatus siitä kaikki lähtee myös tuo hänen aikuisiän käytös muita ihmisiä kohtaan .
Vaikuttaa sille, että kouluongelmat johtuneet omasta käytöksestään?
- Anonyymi00005
Mikä aiheutti näiden välirikon? Eivätkös he haudanneet oikein sotakirveenkin jollain manin videolla??
- Anonyymi00007
Kyllä se syypää noiden riitaan on tikkusoittajat .Ne kun haluu ettei tuo ari vaan missään teois Timon kans ja pirre tietenkin kun nuolee Timoa on tietävinään asiasta mikä oikeasti noiden kahden välit sotki .Voisin kertoa tänne erinäisiä asioita noista hämmentäjistä !!!
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä se syypää noiden riitaan on tikkusoittajat .Ne kun haluu ettei tuo ari vaan missään teois Timon kans ja pirre tietenkin kun nuolee Timoa on tietävinään asiasta mikä oikeasti noiden kahden välit sotki .Voisin kertoa tänne erinäisiä asioita noista hämmentäjistä !!!
Et sinä mitään tiedä.
- Anonyymi00008
Voi kauhia,voi hirviä.
- Anonyymi00009
Ai peuroja !
Terve vuan,...
Ooo meni alaleuka sijoiltaan...
- Anonyymi00010
https://youtu.be/QuyFfwmmcYw?is=yei55cIOsvcZbas7
No niin näyttää alaleuka nyrjähtäneen . !- Anonyymi00011
Huonosti hoidettu metsä.
- Anonyymi00012
Onko sillä tosiaan eläminen niin kiikun kaakun ja p'rseauki ettei yhtä päivääkään pysty olemaan turpaansa repimättä?
- Anonyymi00014
Ja sinä et edes viikkoa olla seuraamatta.
- Anonyymi00015
Minä katson mutta ainoastaan Forestfinnä
- Anonyymi00018
Nyt kuvittelee valloittaneensa Amerikan "sukupuolik'rpä v'ttua huutamalla".
- Anonyymi00020
Hehe
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568