Hölmöt haminalaiset silläki rahalla ois ollu vanhusten hoitoon parempaa käyttöä.Kuka hölmö muka tollasta lippua tulee katsomaan...
Lippu Hamina
5
92
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No tietyst Haminan hölmöt.heh heh
- Anonyymi00002UUSI
Ei kaikki haminalaiset olleet silloin hölmöjä, fiksuimmat vastusti, koska rahaa olisi tarvittu huutavaan pulaan; perhepäivähoitajien palkkaamiseen, mutta ei, miljoona vaan lippuhankkeeseen puuhamies Kiljusen johdolla. Armeija joutui väistymään tulevalta tankokentältä ja rakentamaan uuden autoharjoitusradan jonnekin metsään. Käyttökulut juoksevat; 25 000 euroa/vuosi.
- Anonyymi00003UUSI
Voi hyvää päivää kyl haminalaiset on pöljiä.Ei tulis mielenkään tulla toljottaman tollasta lippua..Hamina on ihan p.....stä.
- Anonyymi00004UUSI
Oisko mitä jos strömbergin ruumisauto.tekis siel ympyrän j sit veis rukmishuonelle. OISHAN SE HIDNOA
- Anonyymi00005UUSI
Haluaisin uskoa, että iso osa haminalaisista minä itse mukaan lukien vastusti alun alkaenkin koko lippusirkusta. Olis kiva tietää, missä ne hirveät turistimäärät on aina jemmassa joita Kelju Kiljunen mainosti Viiden jälkeen haastattelussa 🤔 ja miksi yritykset sulkee luukkunsa yksi toisensa jälkeen 🤔 sopis nykyisen päättäjäporukan riveihin hyvin, paskanjauhanta tuntuu tulevan oikean poliitikon elkein.
Toivon, ettei vaan kovin moni nähnyt koko ohjelmaa ainakaan Haminan ulkopuolelta, koska eka ajatus jutun nähtyäni oli, että pääsee taas muu Suomi ainakin nauramaan meille.
Mut eikös lipusta ja koko fiaskosta nyt olla pääsemässä eroon? ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711