En pääse yli siitä

Anonyymi-ap

Ajatuksesta, että sinulla on muita naisia. Aina mietin, että kenen kanssa nyt aikaa vietät ja mitä niiden naisten kanssa teet.
En jaksa tätä.

65

631

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulla on samat ajatukset. Siksi tuntuu kurjalta. En pysty olemaan näin enää kauaa.

• Anonyymi00003

Mulla sama tunne. Ei tätä jaksa kauan.

• Anonyymi00002

Kannattaa pyrkiä irti tuosta se ei oikein pidemmän päälle tee hyvää psyykeelle.

• Anonyymi00004

Niin kannattaa.

• Anonyymi00053

Tekeekö sinun psyykkeelle hyvää konsumoida tätä kekkeruusia, joka kirjoittelee itsestään itselleen olematonta itsetuntoaan nostaakseen? Sillä mitään naisia ole. T naiselta

• Anonyymi00005

Siiis.... Onko hänellä muita naisia vai epäilet että hänellä on?

• Anonyymi00008

On hänellä useita. Näin minulle on kerrottu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

On kerrottu? Entä jos sillä ei olekaan ketään?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00010 kirjoitti:

On kerrottu? Entä jos sillä ei olekaan ketään?

No miksi minulle olisi valehdeltu?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No miksi minulle olisi valehdeltu?

No kateellisuus, ehkä?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No kateellisuus, ehkä?

No mikä syy olisi olla kateellinen. En ymmärrä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No mikä syy olisi olla kateellinen. En ymmärrä.

He eivät halua, että hän on onnellinen.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

He eivät halua, että hän on onnellinen.

No en ymmärrä miksi näin olisi.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

No en ymmärrä miksi näin olisi.

Eihän sitä voi ymmärtääkään.

• Anonyymi00054

Sinä itseriittoinen mies sitten taas asemoit itsesi tähän aloittajaäijän hamesankarifantasiaan? En kestä tätä, guben hönön loppukaneetin sanoin he he. T

• Anonyymi00055
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Onko aloittajaäijä mieltä ylentävää kirjoitella itsestään kolmannessa persoonassa yksinkertaisille ihmisille? TT

• Anonyymi00006

Miksi edes kaipaat sellaista, jolla on muita? Ihan sekoa.

• Anonyymi00009

No sano sinä se. Kun minä en pääse yli siitä, vaikka kuinka yritän.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No sano sinä se. Kun minä en pääse yli siitä, vaikka kuinka yritän.

Vaikka et edes näköjään oikeasti tiedä hänen naistilannettaan? Jos et pääse yli, niin ota sitten selvää hänestä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Vaikka et edes näköjään oikeasti tiedä hänen naistilannettaan? Jos et pääse yli, niin ota sitten selvää hänestä.

Tiedänhän, hänellä on useita naisia.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kuulopuheiden perusteella, niin, mutta et oikeasti tiedä. Et tiedäkään kuinka pitkälle jotkut menevät toisten elämien sabotoinnissa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kuulopuheiden perusteella, niin, mutta et oikeasti tiedä. Et tiedäkään kuinka pitkälle jotkut menevät toisten elämien sabotoinnissa.

En ymmärrä miksi he sellaista tekisivät.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Eihän sitä voikaan ymmärtää. Kohteeksi voi joutua kuka tahansa.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sitä kyllä sattuu, usko pois, luulen että minulle kävi näin, olen nainen, mutta toisaalta, jos mies uskoo kaiken mitä kuulee niin en minä sellaista kyllä arvosta.

• Anonyymi00056

Onko tämä sinun nk toinen tulkinta tästä palstaäijän kaipaus_aloituksesta? Tarkoitan tällä kysymyksellä sitä, että käyt kaikenkirjavia kakofonisia tunteita läpi näissä humpuukiketjuissa, enimmäkseen vihamielisiä ja synkkiä sellaisia🚩

• Anonyymi00058
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sulla aloittajaäijä mtn ole. Olet ihan täysi spede, kuten nämä tietyt naissukupuoleen vähän au tistisesti suhtautuvat, joille tämä typerä performaatio menee läpi. Kova retoriikka johtuu ihan tästä nsisvihailmapiiristä T naiselta👎

• Anonyymi00059
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Onko tämä sinun nk toinen tulkinta tästä palstaäijän kaipaus_aloituksesta? Tarkoitan tällä kysymyksellä sitä, että käyt kaikenkirjavia kakofonisia tunteita läpi näissä humpuukiketjuissa, enimmäkseen vihamielisiä ja synkkiä sellaisia🚩

Toosekseen tämä lasisi kaivattu minkä palstaäijä on lanseerannut on yksinkertaisesti kammottava, erotomaanisen mielen tuottama projektio ihmisestä, josta avaudutaan julkisesti häntä rienaten säälittäviä tulkintoja eetteriin

• Anonyymi00011

Olen seksi addikti,nii en voi mitään, aina kun vaan saa pilluu nii ohan se pantava, ei siinä mitään tunteita ole pelissä

• Anonyymi00025

Tästä on pieni epäilys. Tuskin osaisi olla pettämättä.

• Anonyymi00049

Sehän olisi ihan rikollista jos mies ei puutteessa olevaa naista auta tuon vertaa.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Sehän olisi ihan rikollista jos mies ei puutteessa olevaa naista auta tuon vertaa.

Moni jättää auttamatta, ettei lähde työpaikka.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Miten meni aloittajaäijä tämä feikkidialogi niinku omasta mielestä? Tyrsk. Tee

• Anonyymi00012

Vähän samat fiilikset täälläkin, mutta ei ehkä ihan noin vahvasti. Huomaan jo siitä, että palstalla jos pistän itsestäni tai hänestä tunnisteita niin hirveä ilkeily alkaa. Samoin jatkuvaa trollailua meihin liittyvillä aiheilla joissa esiinnytään minuna. Tätä on jatkunut jo kohta kaksi vuotta vaikka juttu on kestänyt pidempään. Ilmeisesti joku tuli kuvioon -24 kesällä. Muutenhan se olisi alkanut jo aiemmin keväällä. Luotan silti edelleen vain irl. Jos mies löytää tai on löytänyt toisen niin toivottaisin vain onnea. Toki olisi hyvä tietää asiasta. Itsekin kerroin viimevuoden puolella olleesta tapailusta hänelle. Se on kuitenkin mukavampi niin kuin katkaista yhteys kokonaan.

• Anonyymi00024

Et voi olla tosissasi!?! Kukaan ei esiinny sinuna täällä tai ilkeile sinulle täällä. Olet harhainen. Kannattaisi hakeutua psykiatriseen hoitoon jos on noin syvällä harhoissa.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Et voi olla tosissasi!?! Kukaan ei esiinny sinuna täällä tai ilkeile sinulle täällä. Olet harhainen. Kannattaisi hakeutua psykiatriseen hoitoon jos on noin syvällä harhoissa.

Itseasiassa mulle tehtiin kaikki testit ja todettiin, että mun päässä ei ole mitään vikaa mutta, että olen saanut riesakseni vääränlaisia ihmisiä. Ei kannata syyttää tuntemattomia.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ja vielä sen verran, että heti tuli taas negaa kun kirjoitan. Olisit vain voinut jättää kirjoittamatta, eikö?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ja vielä sen verran, että heti tuli taas negaa kun kirjoitan. Olisit vain voinut jättää kirjoittamatta, eikö?

Tuo ei ole tervettä. Kuulostaa dementialta tai skitsofrenialta.

• Anonyymi00061

Oikeesti? Siis lue oma tekstisi uudelleen ja mieti. Jos et edes pysty henkilön kanssa puhumaan vaan hoidat asioitasi palstan kautta, niin kyllähän sinä olet pelkästään oman mielikuvituksesi varassa. Toisin sanoen, voit keksiä kaiken. Totuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Tuo ei ole tervettä. Kuulostaa dementialta tai skitsofrenialta.

Yksisarvinen se ei ikinä ns petä, mitä tulee palstaäijän aloitusten sekä kommenttien psykedeeliseen aukikirjoitteluun. Kaikki aina ”kuulostaa” ja ”vaikuttaa” siltä ja tältä

• Anonyymi00068
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No kuinkas se tuhti täti taas näin teatraaliset kierrokset veti tästä aloittajaäijän jonnin joutavasta välikerronnasta? Motiiveja on tasan kaksi- joko halpa WT- populismi tai tämän kyseisen toiminnan aiheuttama hermoromahdus omalla kohdalla kun on tullut proosailtua jostakin hlöstä mitä erikoisinta potaskaa, niin äkkiäkö sitä alkaa kokea, että nämä ”syytökset” koskee itseään. Onhan täällä eräs miespuolinenkin esimerkki vastaavalla tavalla kilahtaneesta😏

• Anonyymi00013

Noh, koitahan nyt reipastua.

• Anonyymi00016

Ai niinku ripareipastuu?

• Anonyymi00065

Nouseeko sinulla itsetunto siitä, että hymistelet naista esittävän aloituksiin jostakin koetusta stanssista käsin? Haha

• Anonyymi00015

Hyvä, että naisilla on miehiä ja toistepäin.

• Anonyymi00017

Kunpa kenenkään ei tarvitsisi olla yksin.❤️

• Anonyymi00018

Vaikka tämä sanonta on klisee niin, aika auttaa ja itsellä kokemusta siitä että se auttaa.

• Anonyymi00019

Ei ole muita naisia. ❤️

🖐️☺️

• Anonyymi00030

Ihan näin uteliaisuudesta mitä sinulle edes kuuluu jos ette kerran ole yhdessä hänen kanssaan

• Anonyymi00031

Hyvä juttu kuitenkin on se että asialle voi tehdä jotain. Nappaat sen miehen itsellesi niin sitten se on vain sun.

• Anonyymi00064

No niin sinulla tuli tällainen kannustava ja vähän tökerön mieskeskeinen asenne palstaäijän hamesankarifantasiaa kohtaan🥱 saat miehen itsellesi nappaat miehen itselleni voi venäjä. T naiselta

• Anonyymi00032

Mulla mitään naisia ole,joku nyt valehtelee
      sulle....
      Ringo

• Anonyymi00039

Ai Beatles Ringo?

• Anonyymi00034

Ronkelit ja pähkäilijät jää kokonaan ilman olipa sitten mies tai nainen. Nopeat syö hitaat vai miten se meni 🏎️🏁👻❤️

• Anonyymi00046

Sori, mutta aivan sama kuinka nopea olet, niin et sinä häntä saa jos hän ei ole kiinnostunut sinusta. Rakastuminen ei ole kilpailu.

• Anonyymi00048

Nopeat syö liikaa ja lihoo.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Nopeat syö liikaa ja lihoo.

Mä syön s*ksin korvikkeeksi ja lihon 😝

• Anonyymi00063
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Sori, mutta aivan sama kuinka nopea olet, niin et sinä häntä saa jos hän ei ole kiinnostunut sinusta. Rakastuminen ei ole kilpailu.

Haluaisitko hieman päästään himmenneen oloinen kertoa palstaäijälle eli tuolle (eli myös älöittäjälle😏) uudelleen vastaamalla tästä hänestä, kuka se hän on? Ilman muuta paksu bertta ratsatsat piittaamattomasti muiden henkilöllisyyksillä välillisesti vain koska on niin tavattoman suuri tuhoamisen tarve, mikäs siinä jos tärvelee omat asiansa kun on tämä netti kuitenkin minne proosailla ja odottaa, että sillä se palaa millä lähtikin

• Anonyymi00035

Mieti vaan ole musta sukkainen ei mua kiinnosta

• Anonyymi00043

Itseppä pelleilit ja hylkäsit

• Anonyymi00045

Sinä jätit jo kesällä.
        Sivusta

• Anonyymi00047

Ei mulla ole ketään naista, koita jo uskoa. Haluaisin kyllä hänet pienen naisen.

• Anonyymi00051

Miksi pienen?

• Anonyymi00062
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Miksi pienen?

No jos hänen kohteensa nyt on pienikokoinen. 🙄

• Anonyymi00052

Tiedän tuon tuskan. 🫂❤️sivusta

• Anonyymi00067

Koita merkin tajuta että minun naiset ei kuulu sinulle tippaakaan.En ole halunnut sinua ikinä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      194
      2725
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      151
      2444
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1142
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      101
      1028
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      931
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      837
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      830
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      290
      801
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      91
      796
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      728
    Aihe