Skootterit on naisia varten

Mopoilija

verratakaa skootteria ja naistenpolkupyörää ja toiseksi mopoa ja miestenpolkupyörää.
tästä huomaamme että skootterilla ja naistenpyörällä on yhtäläisyyksiä ja mopolla ja miestenpyörää. naisten polku pyörissähän on tanko alhalla että sillä voi ajaa hameella.
SKOOTTERI ON SIIS SUUNNITELTU TYTÖILLE ja MOPO POJILLE.

43

4061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh hee

      skootterissa on toisaalta vähintään 125 kuutiota, joissakin jopa 600, kun taas mopossa tai moposkootterissa 50 kuutiota, joten skootterikuski jättää mopokuskin kevyesti.

      • Mopot ++

        Joo yhdyn tohon..skootterit tosiaan on naisille ja uusavuttomille jätkille jotka ei osaa tehdä kahta asiaa kerrallaan (käyttää kytkintä ja vaihtaa vaihdetta)..skootterilla ajaminen näyttää ja kuulostaa naurettavalta...pöööööm...ja siinä on paikka vielä käsilaukullekkin!!...EI MUUTA KUN HAMEET KORVILLE JA KÄSILAUKKU PAIKALLE JA KÖRÖTTELEEN!!


      • janita
        Mopot ++ kirjoitti:

        Joo yhdyn tohon..skootterit tosiaan on naisille ja uusavuttomille jätkille jotka ei osaa tehdä kahta asiaa kerrallaan (käyttää kytkintä ja vaihtaa vaihdetta)..skootterilla ajaminen näyttää ja kuulostaa naurettavalta...pöööööm...ja siinä on paikka vielä käsilaukullekkin!!...EI MUUTA KUN HAMEET KORVILLE JA KÄSILAUKKU PAIKALLE JA KÖRÖTTELEEN!!

        skoude on poliisi jos et sattunut tietämään, idiootti landepaukku.


      • manki-mies

        niin että mopot on parempii ja skonut on naisille :D


    • Skootterit rules

      siis mun mielestä tossa äskeisessä ei ollu mitään järkee et skootterit ois vaan naisille... mun mielestä skootteria voi ajaa mies tai nainen. Sitäpaitsi skootterit on parempia ja sopii paremmin kaupunki ajoon....

    • janita

      Nyt ymmärrän miksi vänkäät tuota "skootteri on naisille..."-hommaa. Siksi koska on paljon nolompaa ajaa pikkusella mopolla kuin skootterilla ja te miehet tiedettävästi olette nolompia ja heikompia kuin me tehotytöt.
      Joten ihan kunnialla hymyilen tekstillesi. Kiitos kannustuksesta, olen erittäin samaa mieltä, että teidän poikien pitäisi ajaa mopoilla, ettei mitään vahinkoa satu!

      • edelleen..

        "nolompaa ajaa pikkusella mopolla" noin sanoo tomboy (..jos tiet mitä meinaa) nolompaa se on vetää skootterilla, tehottomalla muoviköntillä joka painaa sata kiloo ja huiput korkeintaan 60km..skoottereissa ainoo hyvä puoli mopoihin verrattuna on levyjarrut..ja vilkut..mutta muuten ei oo kehumista..ensinnäkin se on PERSEESTÄ kun ei oo vaihteita, mutta nehän onkin suunnattu tytöille ja muille uusavuttomille ihmisille jotka eivät osaa tehdä kahta asiaa kerrallaan..se on varmaan pirun vaikeeta teille hameväelle painaa kytkin alas ja nostaa jalkaa..:D sori mut koita vaan myöntää faktat äläkä marise mistään tehotytöistä


      • janita
        edelleen.. kirjoitti:

        "nolompaa ajaa pikkusella mopolla" noin sanoo tomboy (..jos tiet mitä meinaa) nolompaa se on vetää skootterilla, tehottomalla muoviköntillä joka painaa sata kiloo ja huiput korkeintaan 60km..skoottereissa ainoo hyvä puoli mopoihin verrattuna on levyjarrut..ja vilkut..mutta muuten ei oo kehumista..ensinnäkin se on PERSEESTÄ kun ei oo vaihteita, mutta nehän onkin suunnattu tytöille ja muille uusavuttomille ihmisille jotka eivät osaa tehdä kahta asiaa kerrallaan..se on varmaan pirun vaikeeta teille hameväelle painaa kytkin alas ja nostaa jalkaa..:D sori mut koita vaan myöntää faktat äläkä marise mistään tehotytöistä

        Tyhmät tekee työtä, viisaat pääsee vähemmällä, kuten skoottereita käyttävät. Miksi olisin niin hemmetin idiootti, että käyttäisin pikkupojille suunnattua lelupyörää, kun voisin yhtä hyvin päästä helpommalla ajaessani skootterilla? Et varmasti keksi vastausta. puhutaan naisten pyörän ja skootterin yhtäläisyyksistä ja niin edelleen. Puhutaanpa lasten lelumoposta ja "oikeasta" moposta... Yhtä pieniä molemmat ja kumpikin suunnattu pienille, laihoille ja lapsellisille pikkuhuristelijoille. Olen niin paljon ylempiarvoisempi tuollaisia säälittäviä öljynäppisiä yläasteelaisia, etten voi muuta kuin nostaa kauniin nokkani pystyyn ja jättää teidät mopopojat tänne huutamaan vittua ja saatanaa. Joten ei-kiitos ajastanne, lähden toteuttamaan itseäni muualle. Täältä en saa laistani älykästä ja filosofista kommunikointikumppaniani. >:D
        - teidän kuningattarenne, janita.-


      • tyttå_

        olen aivan samaa mieltä sun kanssas, miks skootteri olis vaan naisille? musta voi pojat/miehet käyttää myös skootteria! Ja musta on paremman näköstä että menee skootterilla kun mopolla, olis se aika karmaseva näky kun me tehotytöt otettais mopot esille ja minihameet päälle ja käsilaukku käteen! ja mulle: mä voi olla uusavuton koska en kuitenkaan pystyis tekee kahta asiaa kerrallaan! koten skootteri on kuin mulle luotu! jos suo janita kiinnostaa niin ota yhteyttä: [email protected]


      • jincheng jc 50
        edelleen.. kirjoitti:

        "nolompaa ajaa pikkusella mopolla" noin sanoo tomboy (..jos tiet mitä meinaa) nolompaa se on vetää skootterilla, tehottomalla muoviköntillä joka painaa sata kiloo ja huiput korkeintaan 60km..skoottereissa ainoo hyvä puoli mopoihin verrattuna on levyjarrut..ja vilkut..mutta muuten ei oo kehumista..ensinnäkin se on PERSEESTÄ kun ei oo vaihteita, mutta nehän onkin suunnattu tytöille ja muille uusavuttomille ihmisille jotka eivät osaa tehdä kahta asiaa kerrallaan..se on varmaan pirun vaikeeta teille hameväelle painaa kytkin alas ja nostaa jalkaa..:D sori mut koita vaan myöntää faktat äläkä marise mistään tehotytöistä

        kyllä olen aivan samaa mieltä.


      • jincheng jc 50

        tiesitkös että scoottereissa on huono teho/painosuhde. mitä järkee ajaa semmosilla lähelle 100 kilosilla möhkäleillä? (kyllä ne jotkut scootterit ovat siistejä:aprilia sr)

        ja vielä sen verran:et osaa ajaa miehien manuaalimopoilla!!! :D


      • jincheng jc 50

        mankit ovat tehokkaampia ja kevyempiä kuin scooterit.


      • Anonyymi
        tyttå_ kirjoitti:

        olen aivan samaa mieltä sun kanssas, miks skootteri olis vaan naisille? musta voi pojat/miehet käyttää myös skootteria! Ja musta on paremman näköstä että menee skootterilla kun mopolla, olis se aika karmaseva näky kun me tehotytöt otettais mopot esille ja minihameet päälle ja käsilaukku käteen! ja mulle: mä voi olla uusavuton koska en kuitenkaan pystyis tekee kahta asiaa kerrallaan! koten skootteri on kuin mulle luotu! jos suo janita kiinnostaa niin ota yhteyttä: [email protected]

        Siis kuka vittu kehtaa haukkua naisii uusavuttomiks!? Ilman naisii teitä miehii ei ees olis olemas, nii turpa kii. Mopot on kyllä alunperin suunnattu pojille ja skopat tytöille, mutta mikä vitun ongelma siinä on että jos tyttö ajaa mopolla tai poika ajaa skopalla!? Itellä on beta merkkinen mopon ja oon tyttö.


      • Anonyymi
        janita kirjoitti:

        Tyhmät tekee työtä, viisaat pääsee vähemmällä, kuten skoottereita käyttävät. Miksi olisin niin hemmetin idiootti, että käyttäisin pikkupojille suunnattua lelupyörää, kun voisin yhtä hyvin päästä helpommalla ajaessani skootterilla? Et varmasti keksi vastausta. puhutaan naisten pyörän ja skootterin yhtäläisyyksistä ja niin edelleen. Puhutaanpa lasten lelumoposta ja "oikeasta" moposta... Yhtä pieniä molemmat ja kumpikin suunnattu pienille, laihoille ja lapsellisille pikkuhuristelijoille. Olen niin paljon ylempiarvoisempi tuollaisia säälittäviä öljynäppisiä yläasteelaisia, etten voi muuta kuin nostaa kauniin nokkani pystyyn ja jättää teidät mopopojat tänne huutamaan vittua ja saatanaa. Joten ei-kiitos ajastanne, lähden toteuttamaan itseäni muualle. Täältä en saa laistani älykästä ja filosofista kommunikointikumppaniani. >:D
        - teidän kuningattarenne, janita.-

        Herranjestas ku oot narsisti


      • Anonyymi

        9/13


    • Kimma -85

      Enpä tunne ketää tyttöa jolla olisi skootteri...kahdella pojalla minun kavereistani on kyllä ja itselläni yamaha DT50R...ja ainoa tyttö täs pikkukaupungissa(Suonenjoella!) jolla on mopo..!

    • MäVain

      Mä veikkaan et jokanen jätkä ketä on kirjottanu tänne ja haukkunu skootterii naisten mopoks on tyyppei joilla ei oo rahaa skootteriin ja joutuu ajaa jollai turhil vehkeil mitkä kilahtelee melkee koko aja...ja mä oon varma et mun skootteri kulkee enemmän ko kenenkää teijä mopot...120km/h...!

      • mopoonparempi

        Miks yamahalla dt=3190 ja aerox 2790? Ja dt on yamahan halvin mopo ja aerox kallein skopa... Ilmoita paikka missä otetaan viivat, niin tuun kyllä dtllä paikalle. Vähennä huumeita kun oot kerran nähny skootterin kulkevan 120...


      • Anonyymi

        lol mun derbi menee sellaset 158 gepsiin :D


    • vanha mopoilijaksi tyttö22v.?

      minä voin valita ajaako mopolla (monkey) vaiko (mopo)skootterilla(merkillä mitään väliä,mutta bajaj se on)
      ajan mankilla.parikin syytä: hävettää ajaa moposkootterilla sen ulkonäön vuoksi,toiseksi tykkään vaihtaa vaihteita.en huolisi automaattivaihteista autoakaan.

    • z

      Tälläiset tossumopot ja moposkootterit ovat kyllä melko noloja molemmat. Oon tossa kattellut, että nykyään näkyy näitä kevarin näköisiä mopoja, esim aprilia rs 50 (jos oikein muistan), jotka nyt sentään näyttävät järkeviltä.
      Ja sä, kuka selitit että sun moposkootteri kulkee 120 km/h, älä sit ainakaan mun auton perseeseen jysäytä sitä, kun et kuitenkaan osaa jarruttaa tiukassa tilanteessa sillä.

      • the real mopoman

        joo... aika naurettavaa juttua... ensimmäisenä kyllä nauran paskaset sille jutulle että skootteri kulkee 120!!! nimittäin skootteri, jossa on max. 13tuumaset renkaat, ei nimittäin takuulla kule sataakahtakymppiä millään ilveellä, siis mikäli se on moposkootteri (kevarit on sitten asia erikseen)! ei nimittäin saa millään niin pitkiä välityksiä semmosiin vehkeisiin että vois niin kovasti kulkee, tai sitten sen pitäs kiertää vähintään
        20 000rpm/min... ja ne mittarinopeudet on kans vähän mitä sattuu... jos sattuu olemaan esim. peugeot ni mittari heittää ihan sairrraasti!! eli jos se väittää 120, niin todellista nopeutta on ehkä 95...:) ja kun puhutte että on romuja, jotka on koko ajan rikki, ni siitäkin voi olla eri mieltä... onhan näitä mopoja muullaisiakii ku tossuja... niinku nämä uudet endurot esim. aprilia rx, mbk x-limit, yamaha dt, derbi r/sm, suzuki ts... itelläni sattuu olemaan tommmonen x-limit ja sitten vielä pv... ne on ne skootterit tosiaan tyttöjä varten!! eihän siinä siis oo mitään iloo ajaa, ku lyödään kaasu pohjaan ja tarvittaessa nykästään vähän jarrua... BOORING!!! eikä se oo kaupungissa yhtään sen parempi ku kunnolliset mopotkaan... vähän laitettuna ne nimittäin kulkee kakkosella sen viiskymmentä mitä ne skootteritkii... ainoo hyvä asia niissä on tosiaan ne jarrut, tai siis niissä joissa on levyt eessä ja takana... vaikka onhan ne levyt eessä ja takana rx:ssä derbeissä ja mbk:ssa yamahassa eessä... eieiei... eiköhän me tosimiehet jätetä ne skootterit tytöille ja homopojille!!!!


      • miia
        the real mopoman kirjoitti:

        joo... aika naurettavaa juttua... ensimmäisenä kyllä nauran paskaset sille jutulle että skootteri kulkee 120!!! nimittäin skootteri, jossa on max. 13tuumaset renkaat, ei nimittäin takuulla kule sataakahtakymppiä millään ilveellä, siis mikäli se on moposkootteri (kevarit on sitten asia erikseen)! ei nimittäin saa millään niin pitkiä välityksiä semmosiin vehkeisiin että vois niin kovasti kulkee, tai sitten sen pitäs kiertää vähintään
        20 000rpm/min... ja ne mittarinopeudet on kans vähän mitä sattuu... jos sattuu olemaan esim. peugeot ni mittari heittää ihan sairrraasti!! eli jos se väittää 120, niin todellista nopeutta on ehkä 95...:) ja kun puhutte että on romuja, jotka on koko ajan rikki, ni siitäkin voi olla eri mieltä... onhan näitä mopoja muullaisiakii ku tossuja... niinku nämä uudet endurot esim. aprilia rx, mbk x-limit, yamaha dt, derbi r/sm, suzuki ts... itelläni sattuu olemaan tommmonen x-limit ja sitten vielä pv... ne on ne skootterit tosiaan tyttöjä varten!! eihän siinä siis oo mitään iloo ajaa, ku lyödään kaasu pohjaan ja tarvittaessa nykästään vähän jarrua... BOORING!!! eikä se oo kaupungissa yhtään sen parempi ku kunnolliset mopotkaan... vähän laitettuna ne nimittäin kulkee kakkosella sen viiskymmentä mitä ne skootteritkii... ainoo hyvä asia niissä on tosiaan ne jarrut, tai siis niissä joissa on levyt eessä ja takana... vaikka onhan ne levyt eessä ja takana rx:ssä derbeissä ja mbk:ssa yamahassa eessä... eieiei... eiköhän me tosimiehet jätetä ne skootterit tytöille ja homopojille!!!!

        puhuitpa asiaa..:)vaikka oon tyttö ni silti en ostais skootteria, syitä on monia.tosin en kyllä mitään tossumopoakaan! esim.vaihteilla on kiva pelata,ja onhan ne skootterit(ainakin osa,ei kaikki) aika nolon näkösii..ajelen tyytyväisesti derbilläni:)


      • ASIAA
        the real mopoman kirjoitti:

        joo... aika naurettavaa juttua... ensimmäisenä kyllä nauran paskaset sille jutulle että skootteri kulkee 120!!! nimittäin skootteri, jossa on max. 13tuumaset renkaat, ei nimittäin takuulla kule sataakahtakymppiä millään ilveellä, siis mikäli se on moposkootteri (kevarit on sitten asia erikseen)! ei nimittäin saa millään niin pitkiä välityksiä semmosiin vehkeisiin että vois niin kovasti kulkee, tai sitten sen pitäs kiertää vähintään
        20 000rpm/min... ja ne mittarinopeudet on kans vähän mitä sattuu... jos sattuu olemaan esim. peugeot ni mittari heittää ihan sairrraasti!! eli jos se väittää 120, niin todellista nopeutta on ehkä 95...:) ja kun puhutte että on romuja, jotka on koko ajan rikki, ni siitäkin voi olla eri mieltä... onhan näitä mopoja muullaisiakii ku tossuja... niinku nämä uudet endurot esim. aprilia rx, mbk x-limit, yamaha dt, derbi r/sm, suzuki ts... itelläni sattuu olemaan tommmonen x-limit ja sitten vielä pv... ne on ne skootterit tosiaan tyttöjä varten!! eihän siinä siis oo mitään iloo ajaa, ku lyödään kaasu pohjaan ja tarvittaessa nykästään vähän jarrua... BOORING!!! eikä se oo kaupungissa yhtään sen parempi ku kunnolliset mopotkaan... vähän laitettuna ne nimittäin kulkee kakkosella sen viiskymmentä mitä ne skootteritkii... ainoo hyvä asia niissä on tosiaan ne jarrut, tai siis niissä joissa on levyt eessä ja takana... vaikka onhan ne levyt eessä ja takana rx:ssä derbeissä ja mbk:ssa yamahassa eessä... eieiei... eiköhän me tosimiehet jätetä ne skootterit tytöille ja homopojille!!!!

        Tos edellisessä viestissä kirjottanu jätkä puhu täysin pelkkää järki puhetta kuunnelkaa hänätä.
        KIITOS!


      • miia
        ASIAA kirjoitti:

        Tos edellisessä viestissä kirjottanu jätkä puhu täysin pelkkää järki puhetta kuunnelkaa hänätä.
        KIITOS!

        öö..jos tolla edellisellä viestillä minuu tarkotit,ni en oo jätkä! että ihan tyttö olen..:) mut silti, toi sama periaate tulee kyl kestämään.. ei skootteria missään nimessä!!!


      • hfsjafjgahgahdgadh
        the real mopoman kirjoitti:

        joo... aika naurettavaa juttua... ensimmäisenä kyllä nauran paskaset sille jutulle että skootteri kulkee 120!!! nimittäin skootteri, jossa on max. 13tuumaset renkaat, ei nimittäin takuulla kule sataakahtakymppiä millään ilveellä, siis mikäli se on moposkootteri (kevarit on sitten asia erikseen)! ei nimittäin saa millään niin pitkiä välityksiä semmosiin vehkeisiin että vois niin kovasti kulkee, tai sitten sen pitäs kiertää vähintään
        20 000rpm/min... ja ne mittarinopeudet on kans vähän mitä sattuu... jos sattuu olemaan esim. peugeot ni mittari heittää ihan sairrraasti!! eli jos se väittää 120, niin todellista nopeutta on ehkä 95...:) ja kun puhutte että on romuja, jotka on koko ajan rikki, ni siitäkin voi olla eri mieltä... onhan näitä mopoja muullaisiakii ku tossuja... niinku nämä uudet endurot esim. aprilia rx, mbk x-limit, yamaha dt, derbi r/sm, suzuki ts... itelläni sattuu olemaan tommmonen x-limit ja sitten vielä pv... ne on ne skootterit tosiaan tyttöjä varten!! eihän siinä siis oo mitään iloo ajaa, ku lyödään kaasu pohjaan ja tarvittaessa nykästään vähän jarrua... BOORING!!! eikä se oo kaupungissa yhtään sen parempi ku kunnolliset mopotkaan... vähän laitettuna ne nimittäin kulkee kakkosella sen viiskymmentä mitä ne skootteritkii... ainoo hyvä asia niissä on tosiaan ne jarrut, tai siis niissä joissa on levyt eessä ja takana... vaikka onhan ne levyt eessä ja takana rx:ssä derbeissä ja mbk:ssa yamahassa eessä... eieiei... eiköhän me tosimiehet jätetä ne skootterit tytöille ja homopojille!!!!

        jos ajaa kaverin kevarin vieressä ja kattoo sen mittarista nopeuden...


    • Kallu

      Ne jotka ostavat,tai joille ostetaan skootteri, siirtyvät yleensä seuraavaksi paskan auton rattiin esimerkiksi Ford Kan tai jonkun muun pikkuauton.
      Niiden ei kannata tulla kolmiontakaa meikän eteen.


      Yhdelle kävi jo huonosti !!!!! HAhaaa
      ei kyllä mun ansiosta.

    • mg

      Mutta miehetpä ajavat AUTOLLA!!!

    • Ape

      Mä valitsin skootterin sen takia koska sillä kehtaa ajaa viellä esim 18vuotiaaana mut mopolla ei koska ne on niin pieniä.

      Ja liikenteessä näkee monta aikuista jotka ajaa skootterilla mutta mopot on only teineille sellasille
      pikkupojille.HUOM!: tää on mun mielipide!Ja yks toinen juttu viellä miks valitsin skootterin koska poliisit kattoo ja valvoo paljon enemmän mopoilijoita kun skodeja ja syy on se että mopot nuorille ja ne virittää,myös minä mutta ei poliisit mua niin paljon vahdi edes kun mopoilijoita sillä ajoin myös mopolla kerran eli kokemusta on.Oon tän harley neidin kanssa täysin samaa mieltä! ;P

      • jincheng jc 50

        valitse täysverinen 50cc enduro tai supermoto. scoottereissa on huono paino/tehosuhde.


    • ...ajaakin.

      esimerkiksi 50- 60 luvulla skootterin malliset mopot olivat miehille, pojille ja herrasmiehille. esim pappa tunturi on skootteri mallinen mopo, mutta kuinka moni tyttö ajaa sellaisella??? muutama kuva todistamaan ssanomaani(mainoskuvia 50-60luvulta)

      http://www.customhasse.com/bilder till nostalgisidan/Crescent moped 921153 2vxl 1963 utf 2.JPG

      http://mo-ped.se/cre63v1b.jpg

      http://www.aquarticles.com/articles/people/clip_image125.jpg

      (tämä kannattaa katsoa etenkin) http://www.raketsport.com/1173x2_650.jpg

      ja tuolta sivulta kun katsotte kuvat niin näette että skootterit ovat tarkoitettu kaikille
      http://www.raketsport.com/saxopeden.htm

      ja vielä tiedoksi niille jotka eivät tienneet: Kaikki mopot ovat alun perin olleet skootteri eli naistenpolkupyörän mallisia!Niitä on vain siitä muuteltu!!!




      (itselläni on vuoden 2008 solifer xtr50(export)(oikea kiinan ihme) ja vuoden 1963 Crescent (rakettiperä))

      • jincheng jc 50

        skootterit ovat naisia varten, jotka eivät osaa ajaa manuaalimopolla.


    • skopagirl

      Monissa muissa euroopan maissa ja idän maissa juuri naiset ajaa skoottereilla, kyllä. se on kevyt, toimii sujuvasti liikenne ruuhkissa ja on sivistyneen näköinen. Vain pohjoismaissa skootterit on pääasiallisesti ollu teinien käytössä ja yleensä tytöt ei hanki mopoa vaan skootterin. Se on kuitenkin naisille hyvä kulkuneuvo jos asuu kaupungissa, on ikä mikä tahansa. Suomen talvi kelit on ainoa miinus täällä sen käytössä.

    • skootteril huristan

      "Joten ei-kiitos ajastanne, lähden toteuttamaan itseäni muualle. Täältä en saa laistani älykästä ja filosofista kommunikointikumppaniani. >:D"


      Vai sillä lailla se "Janita" selventää. Kuulostipas jälleen ylimieliseltä naiselta kuten moni itsestään liikoja luuleva ylpeänokka kuvittelee ;) vai liekö edes nainenkaan vielä jos ikää on vasta se parikymmentä..
      Aina näillä on kaiken A ja O:na ÄLYKKYYS JA FILOSOFISET KESKUSTELUT :)
      Kuka näitä akkoja jaksaa enää tätä nykyä katsella kun ne on näitä pelkkiä
      "äly ja filosofian" pellejä joille pitäisi maksaa ravintolaillalliset ja viedä autolla paikasta toiseen, pitäisi kyetä keskustelemaan jostain fuckin filosofiasta ja olla älykäs.... kun ei rouva tiedä itsekään mikä on älykäs. Aivot on sen verran monimutkainen kapistus että joku mensan paapatus tai filosofiset keskustelut EI tee kenestäkään älykästä.. ainoastaan turhamaisen pellen tai nörtin joka joko esittää tai on oikeasti niin helvatin tylsä.
      Kyllä näitä akkoja on nähty...niitä tulee ja menee.... ja aina sama litania. Ylpeänä kävellään ja ollaan maailman napoja :)
      vaaditaan mieheltä kaikkea.... mikään ei riitä :)

      Aiheeseen palaten minua ei hävetä ajaa edes pv:llä vaikka olen iso äijä ja pitkä. Ja olen ajanutkin ihan ihmisten keskuudessa päivittäin.
      Samoin millä muulla tahansa, ei hävetä mikään, koska nää ajoneuvot kun ont ehty sitä varten että jokainen saa nauttia niistä jos niistä tykkää.. se mikä on omaan mieleen.
      Paskantärkeät pilkkuanussivat mukafiksut taas ihmettelevät jos ei aja sellaisella mikä oikeasti sen ja sen kokoiselle sopii esim. minä miehenä ajan nyt skootterilla ja minulla pitäisi ilmeisesti olla auto kun olen yli 30 vuotias.
      eihän se muille kuulu.. on itsestäänselvyys.

      tuskin kelpaisin tälle filosofisen älykkäälle kaikkitietävälle rouvalle joka täällä papatti, sillä ei ole varaa kustantaa hänelle ravintolaillallista :)
      pitää säästää että on joskus rikas tai rikkaampi! :)

    • hshshshshshshshshs

      Okei paskanpuhujat, skoottereissa EI ole vaihteita, saatana. Josain vanhoissa vespoissa on vaihteet. Mut uusissa skoottereissa EI oo vaihteita, ei automaattivahteita niinkuin kaikki väittää. VAIHTEITA EI OLE! ei minkäänlaista. Ja nyt en halua kuulla skoottereitten vaihteista vitun päälle mitään. Ja sitten vielä se, että onko se vittu sun ongelma millä ketäkin ajelee??

    • Tepaaa

      Kyllähän jos pojalle on tarve kantaa meikkejään ja käsilaukkua mukana, skoottorin säilytystila voi olla hyödyksi. :D

    • J78.

      Harvalla tuon ikäisellä teinillä mitään käsilaukkuja saati meikkejä on mukanaan jotka skootterilla huristaa. ei ne niille edes sovi kun ovat niin lapsosia vielä.

    • SkopaTyttö

      Mä oon nähny aika monta poikaa jolla on ollu skopa kuin myös tytöillä oon nähny mopoja millä ne päristelee joten tästä huomaamme et ne on kyll tarkotettu molemmille 😏

      • Jutustelija1

        Itsellä on ollut molempia ja ei ne sukupuolta katso.

        Yhtähyvin voisi sanoa että skootterit on pisnesmiehille kun niillä voi ajaa kengät plankissa ilman että pinta kiilto menee pilalle.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Itsellä on ollut molempia ja ei ne sukupuolta katso.

        Yhtähyvin voisi sanoa että skootterit on pisnesmiehille kun niillä voi ajaa kengät plankissa ilman että pinta kiilto menee pilalle.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


    • Anonyymi

      Kyllä skootteri on lälläripyörä. Sanoohan sen jo laulukin.:-DD

    • Anonyymi

      Mä oon muija ja kyl mä mopol mielumi ajan ku skopal

    • Anonyymi

      Aika hienoja uudet skootterit kyllä ja hauskoja ajella niillä tyttöjen mielestä kai.

      Mutta isopyöräisillä pääsee paremmin menemään, kerran mökkijutuissa lähdin seuraamaan jotain metsäjuttua, minkä polun oli tehnyt sellainen metsä-harvesteri-kone.... niin tota, hirveä vesimöykky ei edes päässyt isopyöräisellä raskaalla menemään, pakko jotenkin nostaa sitä toiseen suuntaan, urat noin 76 senttiä syvät vesimöhnät.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2296
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1891
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1565
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1332
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe