Nyt mulla takki kääntyi ja seuraavissa vaaleissa saa vasemmistopuolue ääneni.
Takki kääntyy
20
329
Vastaukset
- Anonyymi00001
,,, ? Eli kaikki jatkuu kohdaltanne ennallaan. Takin vuori kestänee uv-valoa.
- Anonyymi00002
Keskusta saa nyt ääneni.Kun Matti Vanhanen ei pääministerinä huseeraa.Meni aikoinaan maku koko kesk.nyt nousee.On niin fiksu mies puikoissa olen kätellytkin häntä.Tosi mukava sympaattinen kuunteleva ihminen.Asiallinen.Siksi ei SDP,PS,kok.Pitää saada jotain ihan muuta..Nykypolitiikka ei ole järkevää.Meillä on lapinlahtelainen hallituksessa,voisi tie hankkeet saada ainakin ajan tasalle.Tehdyksi.Toinen mihin voisi keskittyä maatalous asioihin.Luonto,terveys kiittäisi voisi liikkua maaseudun kauniissa maisemissa nauttia,melu saasteet ilmasta ei varmaan hyvästä.Onnettonuuksia sattuu liikaa,jopa liikenne kuolemia..
- Anonyymi00003
Kyllähän se keskustakin voisi olla hyvä vaihtoehto.
Ei ainakaan koko, persu eikä kristilliset. - Anonyymi00004
Miten olis vihreät kaikki riittävästi ympäristö haitoista puhuvat ovat yleensä professoreja,tietävät tavan maalaista enemmän en tarkoita elokapina hippejä,se on taas ihan oma lahkonsa.
- Anonyymi00005
Olen päättänyt että elän vain omaa elämääni,jätän lukematta kunnan päätökset koska ei niillä äänestetyillä,omaa tahtoa ole yhdelläkään saati ajattelu kykyä muita kuin yrittäjiä kohtaan,kunta ei tue yksilöitä.
- Anonyymi00006
Onko tosiaan suomalaisilla noin huono muisti, että samat valehtelijat äänestetään vuorotellen valtaan kerta toisensa jälkeen? Ettekö ollenkaan muista, minkälaista helvettiä vähävaraiselle oli Marininkin hallituksen aika?
Eduskunnan ulkopuolella löytyy kyllä oikeasti tavallisen ihmisen etua ajavia pienpuolueita, mutta ilmeisesti olette niin dementoituneita, ettette ole niiden olemassaolosta edes tietoisia. - Anonyymi00007
No vihreitä ei missään nimessä kannata äänestää.
- Anonyymi00008
Kaikki puolueet valehtelee tasaisesti 4 vuoden välein olen seurannut miten törkeästi jopa Sari nuoleksii Orpana että pysyisi hallituksessa siinä on lahkon Raamatusta lupaukset kaukana
- Anonyymi00009
Sitä minä en ymmärrä että jaettava ruoka apu pitää olla rukoilin varassa jos kouluissa ei saa laulaa Jo joutui Armas aika .Kunnan pitäisi järjestää paikka johon ei sotketa uskontoa ja jakaa ruoka apu sieltä.
- Anonyymi00010
Lapinlahden vasemmistolaiset syö luvatonta riistaa.
- Anonyymi00011
Miten niin? Taas oikea itämaan tietäjä puhuu!!
- Anonyymi00012
Vitun kommarit.
- Anonyymi00013
Vaikka kuinka paljon oon yrittänyt välttää vasemmiston äänestämistä, niin vuoden päästä se on varmaan pakko tehdä.
- Anonyymi00014
Sofia Virran kauneuden takia äänestäisin vihreitä, mutta en äänestä kun ne on niitä piiperöitä.
- Anonyymi00015
Vasemmisto on vitun kommareita.
- Anonyymi00016
Oikeisto on taas kova marssimaan oikea käsi ojossa.
- Anonyymi00017
No jos on likainen takki ja sisäpuoli puhdas.
- Anonyymi00018
Toisaalta nyt kerrankin taitaa keskustalla olevan ihan ok puheenjohtaja.
- Anonyymi00019
Sofia Virta puhui kuin Veikko Vennamo aikoinaan köyhän kansan puolesta .joka kyllä puhui täysin totta.Historia toistaa itseään näköjään vuosikymmenten päästä.Saipahan Rydmannin poju nolata itsensä a studiossa ihan julkisesti.
- Anonyymi00021
Esinahka kääntyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648