Moi aloitin taas uuden tälläisen kun edellisiin ei oltu vastattu.joskus koen että ois kiva perustaa ryhmä niille jolla on tunteetonta ja tyhjää.ja mikään ei tunnu miltään eikä missään mieltä.silti positiivista ja lämpöö sisällä.TAI niille jolla on täysin tyhjää ja tunteetonta.eikä mikään tunnu miltään.ja mulla on ollut jo ihan liian kauan tää tunteeton mieli.ja voiko se johtuu edelleen niistä ssri lääkkeistä?kun mä oon joutunut syömään ssri lääkkeitä unettomuuteen.ja myös se tyhjyys on jäänyt jäädäkseen.mielestäni että oon täysin yksin mitättömyyden tunteettomuuden ja tyhjyyden kaa.eikä kukaan näe kuinka tyhjä oon sisältä.ja oon ollut tosi kauan vaan tyhjyyden ja tunteettomuuden keskel.ja tää on kokoaikaista todella ja samalla tuntuu että elämän haluu ei oo aina.koska elämän halu on on mitä on millonkin.voisitte kommentoida ja vastata tähän kiitos.ja jakaa kokemuksia.saatais keskusteluu aikaan.ja tsemppii kaikille jotka kokee just sitä että elämän halu on nollassa ja tunteet pois.ja tyhjyys vaan mieles.jospa teil alkais sujuu paremmin joskus sitten todellakin.ja jatkaisitte.
Tunnoton mieli
Anonyymi-ap
5
159
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voisitte vaikka kommentoida että sama tääl jos on samaa todella asiana joo sellaista.ja kiva ois kuulla teiltäkin asioita.kiitos.AIVOsumu yks oireista.
- Anonyymi00002
Kuulostat jotenkin ehkä traumaoireilevalta.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuulostat jotenkin ehkä traumaoireilevalta.
Onks sul samaa ?ja onks sullakin tunteetonta j tyhjää?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei ole. Mulla kuohuu tunteet.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei enään. Mut sillonkun olin traumaoireileva osittain kyllä. Tosin sillon kyllä muitakin ongelmia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211418
- 1131021
- 221014
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus309804- 42730
- 59657
- 45633
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on269619- 61573
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38555