Välit vielä lähentyisi
Haluaisin että meidän
66
1139
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mä toivon samaa ❤️
- Anonyymi00008
Onko se enää mahdollista?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tietysti on. -sivusta
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
On mahdollista, tavataan Mummotunnelissa Vapuaattona illalla ❤️
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itse ajattelen, että kaikki on mahdollista, vaikka totean samalla, ettei kuitenkaan ihan kaikki. Huonoja kokemia on vaikea muuttaa muuksi, kun olen kuitenkin aika hyväntahtoinen ja ymmärrettäväkin lähes kaikille. Huonoja kohdanneena en ajattele asioita enää vain kirkkain silmin. löytyy enemmän jo variaatioita kaikelle.
- Anonyymi00025
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pöljä
- Anonyymi00039
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tavataan jo mummotunnelin avajaisissa lauantaina 🥳
- Anonyymi00052
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sopii 🥳
- Anonyymi00053
Anonyymi00039 kirjoitti:
Avajaiset on muuten jo perjantaina. Nähdäänkö jo perjantaina? 🥳❤️
- Anonyymi00059
Anonyymi00011 kirjoitti:
En sinne ryysikseen lähde.
- Anonyymi00060
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ei ehdi perjantaina.
- Anonyymi00061
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tulkaa mielummin kaikki mummot mun luokse. Kyllä me kivaa tekemistä kelsitään.
- Anonyymi00063
Anonyymi00060 kirjoitti:
Ei ehdi perjantaina.
Onko mummotunnelissa kattoa 🤔
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Onko mummotunnelissa kattoa 🤔
Ei kattoa, siellä on tänään kylmä. Olin eilen. Nähdään vappuaattona. Ok? 🥳❤️
- Anonyymi00002
Niin minäkin toivon, mutta se ei ole enää minun tehtävä.
- Anonyymi00004
Miten niin enää? Oletko joskus yrittänyt?
- Anonyymi00024
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten niin enää? Oletko joskus yrittänyt?
Minä olen se joka ihastuin, ei hän.
- Anonyymi00003
Mun ja Matin välit on oikein läheiset.
- Anonyymi00005
Yhdyn tähän. Tulevaisuudessa sinuun.
- Anonyymi00026
Millä tavoin?
- Anonyymi00042
Anonyymi00026 kirjoitti:
Millä tavoin?
Anaalisesti.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Anaalisesti.
Mies mieheen.
- Anonyymi00006
Onkohan noin? Joidenkin tapauksessa ehkä.
- Anonyymi00007
Sehän riippuu paljolti siitä, missä tulet jatkossa asumaan ja kuinka paljon kohtaamme oikeassa elämässä. Ei anonyymilla keskustelupalstalla tai somessa "lähennytä".
n>m- Anonyymi00009
No missä itse asut? Kaukana hänestä?
- Anonyymi00013
Töissä kansainvälisessä firmassa. Vapaus valita, jatkaako normaalissa työelämässä tai millaisia töitä haluaa tehdä. Onhan melkoinen määrä optioita niin tekemisen kuin asumisen ja elämisen suhteen.
- Anonyymi00014
No ei lähene yhtään kenenkään kanssa. Toivottavasti muutat kauas.
- Anonyymi00021
Sulla on näköjään tällainen Psykedeliapäivä tänään, sen Kamraattisi suurin saavutus tähän mennessä saada joku samaan veneeseen, ettei olisi niin yksinäistä harhaillessa. Onko ollu istuntoja viimeaikoina sen kanssa, että lexi on auki välilehdellä ja täällä me nyt stormaamme
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sulla on näköjään tällainen Psykedeliapäivä tänään, sen Kamraattisi suurin saavutus tähän mennessä saada joku samaan veneeseen, ettei olisi niin yksinäistä harhaillessa. Onko ollu istuntoja viimeaikoina sen kanssa, että lexi on auki välilehdellä ja täällä me nyt stormaamme
Tässä on ihan oikea piip vieressä ny- teillä vai heilläkö olette jästit persut napottaneet?
- Anonyymi00015
Kyllä.
- Anonyymi00016
Tykkäisin laittaa käteni ympärillesi ja katsella ujoa ilmettäsi.
- Anonyymi00018
joo 🙂↕️
- Anonyymi00027
Mistä tiedät olisinko silloin ujo vai jotain muuta
- Anonyymi00017
Luottamuksellisella ja kunnioittavalla tavalla, ”Kautta kunniani ja omantuntoni”
https://www.youtube.com/watch?v=MSEgZlfu3JA&list=RDbjMd8j_ur2Q&index=2- Anonyymi00058
❤️ Toivottavasti toteutuu
- Anonyymi00019
Palstalla ei mikään lähennä eikä edistä. Ainoastaan suora yhteys palstan ulkopuolella. Lämpöistä kevättä!
- Anonyymi00032
Yhteys kasvokkain. Täydennän vielä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Yhteys kasvokkain. Täydennän vielä.
Kuulostaa Jannelta
- Anonyymi00020
Kenen meidän eikä välit voi paljoa lähentyä enempää kuin mitä ne silloin on kun toisen seurassa on hyvä olla edellyttänee että toiseen voi luottaa tai vähintäänkin tietää mihin varautua ei tarvi pelätä satuttavansa itseään ainakaan omatoimisesti mulle on riittäny taasen että olen tienny lopputuloksen sillekin on monta eri vaihtoehtoa riippuen aina miten käyttäytyy ja miten tavat muuttuu milloinkin mä lähden siitä että niin harva uskaltaa olla omia itsejään kun ollaan niin riippuvaisia muiden hyväksynnästä mitä sillä on merkitystä jos ei itse hyväksy itseään ja sen jälkeen mun mielestä tärkein hyväksyntä on se/siltä jonka kanssa on lapset yleensä vanhempansa hyväksyy jos tämän edes tuntevat itse opittua toisinaan voi olla vanhemmalle mahdotonta.jopa rakastaa lastaan normaalisti huoli lapsesta ei jätä aikaa sille ettäkö lastaan voisi rakastaa ongelma kenties että vanhempi ei luota lapseensa syvempi ongelma onko vanhempi opettanut lapselleen tarpeeksi elämästä jos ei luota lapsensa omiin valintoihinkaan mä en sillai valitse mä elän enemmän tai vähemmän velvollisuudentunnosta ensisijaisesti velvollisuudesta lapsiani kohtaan
- Anonyymi00028
Ohi. Välimerkit puuttuu.
- Anonyymi00023
Ole huolletta ne on läheiset.
- Anonyymi00029
Huomattu ;-)
- Anonyymi00030
Ei pettäjän kanssa lähene.
- Anonyymi00031
en tiedä kuka olet, mutta Hän naisen kanssa toivoisin samaa tapahtuvan 👍🙃
- Anonyymi00034
Ap aloittaja kuka mahdat olla ?
Miehelle vai naiselle ? - Anonyymi00035
Sun pitää tehdä sitten jotain, että ne lähentyy. Eikö?
- Anonyymi00036
Musta tuntuu, että olet aikamoinen säätäjä
täällä eikö niin ? - Anonyymi00038
Päätä ensin oma ukkosi ja pidä kiinni siitä.
- Anonyymi00037
no mun elämä on kaukana täydellisestä että jos joku mies tehän oikeasti haluaa niin en sitä todeksi voi uskoa
- Anonyymi00040
Haluaisin, että se mies olis alasti tossa mun edessä :-D.
Myönnän, että hävettää jopa vähän, että paljonko mietin herraa vähäpukeisena, mutta minkäs teet.
Todellisuudessa on tapahtunut liikaa asioita, niin saahan sitä edes haaveilla. - Anonyymi00043
Mikä meidän väleihin tuli?
- Anonyymi00045
joku Lebakko uhuu
- Anonyymi00046
Niin minäkin toivon, pallo on sulla..
- Anonyymi00047
Tuntuu et sulla taitaa olla sekopää perässä joka tekee kaikensa et meidän välit menis. Mä en ehkä jaksa tämmöistä. Mä oon vetäytynyt jo melkein kaikesta sosiaallisesta kanssa käymisestä et saisin vaan olla rauhassa.
- Anonyymi00050
Ei ne minunkaan elämään pyytämällä ole tulleet, enkä tietenkään voi ymmärtää ja hyväksyä sellaista.
- Anonyymi00057
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ei ne minunkaan elämään pyytämällä ole tulleet, enkä tietenkään voi ymmärtää ja hyväksyä sellaista.
Olen pahoillani en ole ymmärtänyt. Toivottavasti jättävät sinut rauhaan.
- Anonyymi00048
Niin minäkin haluaisin ja paljon... 🥰
- Anonyymi00049
No meidän väleihin ei kukaan voi tulla se nyt on ihan varma.
Ei kannata antaa mielikuvitukselle valtaa jos näkee jonkun minun seurassani hän ei ole samalla tavalla tärkeä minulle. - Anonyymi00051
Olen kiinnostunut vain hänestä ja sen olen myös hänelle ilmoittanut. En ole tuuliviiri jonka tunteet siirtyvät kohteesta toiseen.
Puuttuu vaan se että näkisin jotain samanlaisia tunteita.
Lyhyet kohtaamiset eivät tuo selvyyttä..
En siis ole kovin hanakka lähestymään kun en saa välttämättä sitä vastakaikua mitä tarvitsen että tietäisin vastapuolen olevan yhtä kiinnostunut, sen pidemmälle en tunteissa mene. - Anonyymi00054
Ei enää lähesty olen sun tyhmyyden nähnyt niin monta kertaa ettei enää ikinä nähdä eikä totisesti olla missään tekemisissä en enää edes soita kun vedät senkin pelleilyksi
- Anonyymi00055
Samoin minö sinun kanssa ihana Inksu
- Anonyymi00056
Kenen meidän
- Anonyymi00062
Joo sillee pussailuasteelle, eiku emmä tiä sittenkään.
- Anonyymi00065
Kyllä voitaisi ainakin harkita pussailuyhteyttä, tai jos se tuntuu liian läheiseltä voisimme halitella ajoittain.
- Anonyymi00066
Ite oon etäinen eikä siis juuri kukaan tiedä musta lähes mitään
- Anonyymi00067
Be ei ikinä enää lähesty kun et osaa muuta kuin pelleillä kanssani niin pysy pois siitä mä pidän kyllä huolen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676