Haluaisin että meidän

Anonyymi-ap

Välit vielä lähentyisi

66

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mä toivon samaa ❤️

      • Anonyymi00008

        Onko se enää mahdollista?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Onko se enää mahdollista?

        Tietysti on. -sivusta


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Onko se enää mahdollista?

        On mahdollista, tavataan Mummotunnelissa Vapuaattona illalla ❤️


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Onko se enää mahdollista?

        Itse ajattelen, että kaikki on mahdollista, vaikka totean samalla, ettei kuitenkaan ihan kaikki. Huonoja kokemia on vaikea muuttaa muuksi, kun olen kuitenkin aika hyväntahtoinen ja ymmärrettäväkin lähes kaikille. Huonoja kohdanneena en ajattele asioita enää vain kirkkain silmin. löytyy enemmän jo variaatioita kaikelle.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        On mahdollista, tavataan Mummotunnelissa Vapuaattona illalla ❤️

        Pöljä


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        On mahdollista, tavataan Mummotunnelissa Vapuaattona illalla ❤️

        Tavataan jo mummotunnelin avajaisissa lauantaina 🥳


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Tavataan jo mummotunnelin avajaisissa lauantaina 🥳

        Sopii 🥳


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Tavataan jo mummotunnelin avajaisissa lauantaina 🥳

        Avajaiset on muuten jo perjantaina. Nähdäänkö jo perjantaina? 🥳❤️


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        On mahdollista, tavataan Mummotunnelissa Vapuaattona illalla ❤️

        En sinne ryysikseen lähde.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Avajaiset on muuten jo perjantaina. Nähdäänkö jo perjantaina? 🥳❤️

        Ei ehdi perjantaina.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Avajaiset on muuten jo perjantaina. Nähdäänkö jo perjantaina? 🥳❤️

        Tulkaa mielummin kaikki mummot mun luokse. Kyllä me kivaa tekemistä kelsitään.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Ei ehdi perjantaina.

        Onko mummotunnelissa kattoa 🤔


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Onko mummotunnelissa kattoa 🤔

        Ei kattoa, siellä on tänään kylmä. Olin eilen. Nähdään vappuaattona. Ok? 🥳❤️


    • Anonyymi00002

      Niin minäkin toivon, mutta se ei ole enää minun tehtävä.

      • Anonyymi00004

        Miten niin enää? Oletko joskus yrittänyt?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miten niin enää? Oletko joskus yrittänyt?

        Minä olen se joka ihastuin, ei hän.


    • Anonyymi00003

      Mun ja Matin välit on oikein läheiset.

    • Anonyymi00005

      Yhdyn tähän. Tulevaisuudessa sinuun.

      • Anonyymi00026

        Millä tavoin?


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Millä tavoin?

        Anaalisesti.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Anaalisesti.

        Mies mieheen.


    • Anonyymi00006

      Onkohan noin? Joidenkin tapauksessa ehkä.

    • Anonyymi00007

      Sehän riippuu paljolti siitä, missä tulet jatkossa asumaan ja kuinka paljon kohtaamme oikeassa elämässä. Ei anonyymilla keskustelupalstalla tai somessa "lähennytä".
      n>m

      • Anonyymi00009

        No missä itse asut? Kaukana hänestä?


    • Anonyymi00013

      Töissä kansainvälisessä firmassa. Vapaus valita, jatkaako normaalissa työelämässä tai millaisia töitä haluaa tehdä. Onhan melkoinen määrä optioita niin tekemisen kuin asumisen ja elämisen suhteen.

    • Anonyymi00014

      No ei lähene yhtään kenenkään kanssa. Toivottavasti muutat kauas.

      • Anonyymi00021

        Sulla on näköjään tällainen Psykedeliapäivä tänään, sen Kamraattisi suurin saavutus tähän mennessä saada joku samaan veneeseen, ettei olisi niin yksinäistä harhaillessa. Onko ollu istuntoja viimeaikoina sen kanssa, että lexi on auki välilehdellä ja täällä me nyt stormaamme


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Sulla on näköjään tällainen Psykedeliapäivä tänään, sen Kamraattisi suurin saavutus tähän mennessä saada joku samaan veneeseen, ettei olisi niin yksinäistä harhaillessa. Onko ollu istuntoja viimeaikoina sen kanssa, että lexi on auki välilehdellä ja täällä me nyt stormaamme

        Tässä on ihan oikea piip vieressä ny- teillä vai heilläkö olette jästit persut napottaneet?


    • Anonyymi00015

      Kyllä.

    • Anonyymi00016

      Tykkäisin laittaa käteni ympärillesi ja katsella ujoa ilmettäsi.

      • Anonyymi00018

        joo 🙂‍↕️


      • Anonyymi00027

        Mistä tiedät olisinko silloin ujo vai jotain muuta


    • Anonyymi00017
      • Anonyymi00058

        ❤️ Toivottavasti toteutuu


    • Anonyymi00019

      Palstalla ei mikään lähennä eikä edistä. Ainoastaan suora yhteys palstan ulkopuolella. Lämpöistä kevättä!

      • Anonyymi00032

        Yhteys kasvokkain. Täydennän vielä.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Yhteys kasvokkain. Täydennän vielä.

        Kuulostaa Jannelta


    • Anonyymi00020

      Kenen meidän eikä välit voi paljoa lähentyä enempää kuin mitä ne silloin on kun toisen seurassa on hyvä olla edellyttänee että toiseen voi luottaa tai vähintäänkin tietää mihin varautua ei tarvi pelätä satuttavansa itseään ainakaan omatoimisesti mulle on riittäny taasen että olen tienny lopputuloksen sillekin on monta eri vaihtoehtoa riippuen aina miten käyttäytyy ja miten tavat muuttuu milloinkin mä lähden siitä että niin harva uskaltaa olla omia itsejään kun ollaan niin riippuvaisia muiden hyväksynnästä mitä sillä on merkitystä jos ei itse hyväksy itseään ja sen jälkeen mun mielestä tärkein hyväksyntä on se/siltä jonka kanssa on lapset yleensä vanhempansa hyväksyy jos tämän edes tuntevat itse opittua toisinaan voi olla vanhemmalle mahdotonta.jopa rakastaa lastaan normaalisti huoli lapsesta ei jätä aikaa sille ettäkö lastaan voisi rakastaa ongelma kenties että vanhempi ei luota lapseensa syvempi ongelma onko vanhempi opettanut lapselleen tarpeeksi elämästä jos ei luota lapsensa omiin valintoihinkaan mä en sillai valitse mä elän enemmän tai vähemmän velvollisuudentunnosta ensisijaisesti velvollisuudesta lapsiani kohtaan

      • Anonyymi00028

        Ohi. Välimerkit puuttuu.


    • Anonyymi00023

      Ole huolletta ne on läheiset.

      • Anonyymi00029

        Huomattu ;-)


    • Anonyymi00030

      Ei pettäjän kanssa lähene.

    • Anonyymi00031

      en tiedä kuka olet, mutta Hän naisen kanssa toivoisin samaa tapahtuvan 👍🙃

    • Anonyymi00034

      Ap aloittaja kuka mahdat olla ?
      Miehelle vai naiselle ?

    • Anonyymi00035

      Sun pitää tehdä sitten jotain, että ne lähentyy. Eikö?

      • Anonyymi00036

        Musta tuntuu, että olet aikamoinen säätäjä
        täällä eikö niin ?


      • Anonyymi00038

        Päätä ensin oma ukkosi ja pidä kiinni siitä.


    • Anonyymi00037

      no mun elämä on kaukana täydellisestä että jos joku mies tehän oikeasti haluaa niin en sitä todeksi voi uskoa

    • Anonyymi00040

      Haluaisin, että se mies olis alasti tossa mun edessä :-D.
      Myönnän, että hävettää jopa vähän, että paljonko mietin herraa vähäpukeisena, mutta minkäs teet.
      Todellisuudessa on tapahtunut liikaa asioita, niin saahan sitä edes haaveilla.

    • Anonyymi00043

      Mikä meidän väleihin tuli?

    • Anonyymi00045

      joku Lebakko uhuu

    • Anonyymi00046

      Niin minäkin toivon, pallo on sulla..

    • Anonyymi00047

      Tuntuu et sulla taitaa olla sekopää perässä joka tekee kaikensa et meidän välit menis. Mä en ehkä jaksa tämmöistä. Mä oon vetäytynyt jo melkein kaikesta sosiaallisesta kanssa käymisestä et saisin vaan olla rauhassa.

      • Anonyymi00050

        Ei ne minunkaan elämään pyytämällä ole tulleet, enkä tietenkään voi ymmärtää ja hyväksyä sellaista.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Ei ne minunkaan elämään pyytämällä ole tulleet, enkä tietenkään voi ymmärtää ja hyväksyä sellaista.

        Olen pahoillani en ole ymmärtänyt. Toivottavasti jättävät sinut rauhaan. 🫩


    • Anonyymi00048

      Niin minäkin haluaisin ja paljon... 🥰

    • Anonyymi00049

      No meidän väleihin ei kukaan voi tulla se nyt on ihan varma.
      Ei kannata antaa mielikuvitukselle valtaa jos näkee jonkun minun seurassani hän ei ole samalla tavalla tärkeä minulle.

    • Anonyymi00051

      Olen kiinnostunut vain hänestä ja sen olen myös hänelle ilmoittanut. En ole tuuliviiri jonka tunteet siirtyvät kohteesta toiseen.
      Puuttuu vaan se että näkisin jotain samanlaisia tunteita.
      Lyhyet kohtaamiset eivät tuo selvyyttä..
      En siis ole kovin hanakka lähestymään kun en saa välttämättä sitä vastakaikua mitä tarvitsen että tietäisin vastapuolen olevan yhtä kiinnostunut, sen pidemmälle en tunteissa mene.

    • Anonyymi00054

      Ei enää lähesty olen sun tyhmyyden nähnyt niin monta kertaa ettei enää ikinä nähdä eikä totisesti olla missään tekemisissä en enää edes soita kun vedät senkin pelleilyksi

    • Anonyymi00055

      Samoin minö sinun kanssa ihana Inksu

    • Anonyymi00056

      Kenen meidän

    • Anonyymi00062

      Joo sillee pussailuasteelle, eiku emmä tiä sittenkään.

    • Anonyymi00065

      Kyllä voitaisi ainakin harkita pussailuyhteyttä, tai jos se tuntuu liian läheiseltä voisimme halitella ajoittain.

    • Anonyymi00066

      Ite oon etäinen eikä siis juuri kukaan tiedä musta lähes mitään

    • Anonyymi00067

      Be ei ikinä enää lähesty kun et osaa muuta kuin pelleillä kanssani niin pysy pois siitä mä pidän kyllä huolen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2030
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      711
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      65
      574
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe