Tosi rakas minulle. En voi sille mitään.
Olet edelleen
26
560
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisi vain mukava jo jutella tunteista ja kohdata ne toistemme kanssa.
- Anonyymi00002
Sanos muuta!
- Anonyymi00006
Mikä tuntuu täysin mahdottomalta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikä tuntuu täysin mahdottomalta.
Höpötystä.
- 12:19
- Anonyymi00003
Kuinka näytät sen tosielämässä?
- Anonyymi00004
Jokaisella olisi hyvä olla hän-
https://www.youtube.com/watch?v=2ecvefVrDxY&list=RDbjMd8j_ur2Q&index=6 - Anonyymi00005
Miehelle/naiselle? Muita tunnisteita vai onko sulle vaan patouman purkua täällä niin kuin useimmilla muillakin.
Kun aloittaja laittaa viestin jossa ei edes sukupuoli selviä niin ei ehkä oikeesti oo kovin ikävä. Tai ei ainakaan halua että se oikea sen tietäisi jos palstalla sattuis olemaan.- Anonyymi00025UUSI
Minä en odota keneltäkään minkäänlaista kaipausviestiä, koska en itse kaipaa ketään!
- Anonyymi00007
Luota siihen 🤗 minä tiedän 🥰😍♥️ sinäkin olet tosi rakas minulle ♥️🥰😍🤗 edelleen ♥️
- Anonyymi00008
Sinäkin minulle. Jos jollain tuurilla sattuisit oleman hän. ❤️
- Anonyymi00009
*Olemaan
- Anonyymi00010
Tuollainen asia tulisi kertoa todellisessa elämässä, ei netissä.
- Anonyymi00011
Samoin eräälle nuoremmalle. m-n
- Anonyymi00014UUSI
Jaa sä et mulle et saa mun tunteita enää suhun takasin mieti mitä olet elämälläsi pelleilly
- Anonyymi00015UUSI
Oliko jiimiehelle
- Anonyymi00017UUSI
Olispa.
- Anonyymi00016UUSI
Valetta.
- Anonyymi00018UUSI
💚💚💚💚💚
- Anonyymi00019UUSI
Mitä haluat nähdä??
- Anonyymi00020UUSI
Kuka on rakkaasi ja kuka sä itse olet ?
Anonyymi palstalla ei tiedä
Haaveilla toki voi
Toivottavasti irl varten teet kuitenkin muutakin liikehdintää jaivattuasibkohti kun kauniita tai Kuvaja ajatuksia . .
Sivusta - Anonyymi00021UUSI
Kuka kenelle miksi ja miten osoitit sen hänelle kun joudut nyt täällä rakkauttasi tunnustamaan vai kävikö perinteisesti et osannu arvostaa kun yhdessä olitte hieno homma ei huolta niin päättyy 99% suhteista aina puuttuu jotain ei riitä että sadasta kohdasta yhdeksänkymmentäyhdeksän on hyvin jos edes se yksi raha puuttuu kertoo mistä minun mielestäni siitä mitä ihmiselämässä arvostetaan menikö joku v ituiksi minun mielestäni jopa todella pahasti jos kerran raha on ainoa mikä merkitsee
- Anonyymi00022UUSI
Kauhea kohtalo jollain. Ei kyllä toivoisi pahimmalle vihamiehellekään 😉
- Anonyymi00023UUSI
Edelleen ei kosketa sitten kun ei mitään ole ollutkaan.
- Anonyymi00024UUSI
Paskat.
- Anonyymi00026UUSI
Samat sanat sinullekin. Turha luulla että haluaisin tutustua oman lapseni ikäiseen koskaan! Älä unta nää!!
- Anonyymi00027UUSI
Kuka kenelle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1843089SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän681948Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3091926Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081891Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251711Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.301570Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard11565Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291402Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181273Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411142