Miettikää itse

Anonyymi-ap

miltä se tuntuisi, jos sinua stalkattaisiin vuosien ajan, häritään asumisrauhaa vuosien ja tehdään muutakin sellaista kauan mikä ahdistaa valtavasti! Stalkkaaja joka ei osaa päästää irti henkilöstä, joka ei halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan, voi todella huonosti eikä stalkkaaja välitä siitä yhtään. On täysin varmaa jo, että stalkkaaja on narsistinen, ei sitä kaikkea tapahtunutta voi muuten ymmärtää!

4

194

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Stalkkaajat ovat alinta kastia, noin sen voi arvioida olevan! Pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto stalkkaajalle! En voi sietää sellaista ihmistä koskaan, joka yrittää väkisin tunkea elämääni!

• Anonyymi00002

Minulla ei ole yhtään hyvää sanaa sanottavana häirikölle! Eikä tule koskaan olemaan! Jos hän vielä kerrankin lähestyy minua haukun hänet totaalisesti ja otan valokuvan hänestä! Pidän vain ja ainostaan vähintään 60++ ikäisistä ja sitä vanhemmista lyhyistä miehistä!

• Anonyymi00003

Saisin orgasmin tuollaisesta.

• Anonyymi00004

Stalkkaaminen on henkistä väkivaltaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      114
      1502
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      141
      824
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      208
      768
    4. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      33
      720
    5. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      717
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      69
      702
    7. 49
      652
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      565
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      551
    10. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      76
      551
    Aihe