ettei vaan pääse rahaa kasaantumaan.
"Nämä asiakasmaksut nousevat: Hammashoito, terveyskeskuskäynnit, uusi maksu sairaaloihin"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cc625e26-9560-485a-8f24-01750605d292
Vävypoika hoitaa vähävaraisille lisää maksuja
13
734
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jätetään maksamatta. Riittää ainakin ulosottolaisille töitä😁
- Anonyymi00002
Kyllä saimme erikoisen huonon vävyn rakkaaseen kuntamme.
- Anonyymi00003
Mene itse laittamaan asiat kuntoon, kun tunnut osaavan.
- Anonyymi00005
Et ilmeisesti ymmärrä ollenkaan lukemaasi tekstiä.
- Anonyymi00006
Vävypoika tekee hyvää työtä. Nyt olisi paikallaan tiputtaa puolankalan kuntaosuuksia. Puolankalassa on opittu siihen, että kun kurjuus maksimoidaan yksilöä myöten ja ollaan oikein kepuleita niin sitä kautta rahaa tulee ja paljon. Eniten koko Kainuussa on tullut tähän asti. Noin 60 % budjetista.
Nyt vaan rapsakka leikkaus (vaikkapa 15 %) puolankalalle ja muillekin rupukunnille. Ihmisen ja kunnan pitää pärjätä paremmin ilman hyysäystä.
Yksi esimerkki puolankalasta. Henkilö halusi kunnan keskustaan "asioille". Hän asuu kilometrin päässä keskustasta. Kun ei ollut puolankalassa vapaata taksia piti se tilata Ristijärveltä! Tuli siinä taas asioinnille hintaa. Ja näitä esimerkkejä on elättikunta pullollaan.
Olen itsekin ikääntyvä, mutta minä maksan kulunkini rahalla enkä maataloustuilla.- Anonyymi00007
Selkärangattomuus saattaa olla sukuvika.
- Anonyymi00008
Petteri on paras pääministeri tällä vuosituhannella.
Oletko itse vaihtamassa kuntaa ? - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Petteri on paras pääministeri tällä vuosituhannella.
Oletko itse vaihtamassa kuntaa ?"Osa terveydenhuollon asiakasmaksuista lähes kaksinkertaistuu hallituskauden aikana"
https://yle.fi/a/74-20222438
Mutta tulihan suurituloisille veroale. - Anonyymi00010
Hyvä!
Lisää vaan. Huomaan, että kepuleista poiketen osaat kirjoittaa.
Kokemuksesta voin kertoa, että juuri kirjoitus- ja ajatteluntaito on myrkkyä tänne jääneille kepureppanoille. Kuten sille maatila-matille sinne syrjimmäiseen kylään. Naurettiin tuossa maatila-matin ikäkavereiden kanssa, että heikoin aines se jää ja äitikompleksisin aines.
Ja maatila-matista, ettei saanut muuta kuin kymmen vuotta vanhemman. Kiertopalkintonakin tunnetun. Ei ollut maatila-matista ladun tai vaon ensiauraajaksi. Vain viimeisenä perässähiihtelijänä. Sellaista se on Puolankalassa kun ei kelpaa mihinkään muualle kuin äidin pihamaalle tallustelemaan ja traktoria kaasuttelemaan. Ja sitten kepujen valtuustoehdokkaaksi, kun siinä järjenjuoksu ei ole vaatimus. Vaan nöyryys sanoa yksi sana "jaa". - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hyvä!
Lisää vaan. Huomaan, että kepuleista poiketen osaat kirjoittaa.
Kokemuksesta voin kertoa, että juuri kirjoitus- ja ajatteluntaito on myrkkyä tänne jääneille kepureppanoille. Kuten sille maatila-matille sinne syrjimmäiseen kylään. Naurettiin tuossa maatila-matin ikäkavereiden kanssa, että heikoin aines se jää ja äitikompleksisin aines.
Ja maatila-matista, ettei saanut muuta kuin kymmen vuotta vanhemman. Kiertopalkintonakin tunnetun. Ei ollut maatila-matista ladun tai vaon ensiauraajaksi. Vain viimeisenä perässähiihtelijänä. Sellaista se on Puolankalassa kun ei kelpaa mihinkään muualle kuin äidin pihamaalle tallustelemaan ja traktoria kaasuttelemaan. Ja sitten kepujen valtuustoehdokkaaksi, kun siinä järjenjuoksu ei ole vaatimus. Vaan nöyryys sanoa yksi sana "jaa".Kepuleilla sen vähäisen järjen käyttö on sallittua joskaan ei aina suotavaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kepuleilla sen vähäisen järjen käyttö on sallittua joskaan ei aina suotavaa.
Valitettavasti sinulta järki puuttuu kokonaan.
- Anonyymi00013
Orpo on vielä huonompi pääministeri kuin Jyrki-Boy aikoinaan joka luopui pääministerin tehtävästä kesken kauden ja luikki ulkomaille, Orpossa ei ole miestä edes erota.
Kykypuolue Kokoomuksesta ei näytä löytyvän yhtään kykyä hoitamaan suomen taloutta järkevällä tavalla.- Anonyymi00014
Edes omat ei enää luota Orpoon.
--Kokoomuksen äänestäjien usko Suomen suuntaan romahti--
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011975528.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723388Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031683- 681249
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991077- 581041
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50986- 63971
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42817
- 47792