Vävypoika hoitaa vähävaraisille lisää maksuja

Anonyymi-ap

13

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jätetään maksamatta. Riittää ainakin ulosottolaisille töitä😁

• Anonyymi00002

Kyllä saimme erikoisen huonon vävyn rakkaaseen kuntamme.

• Anonyymi00003

Mene itse laittamaan asiat kuntoon, kun tunnut osaavan.

• Anonyymi00005

Et ilmeisesti ymmärrä ollenkaan lukemaasi tekstiä.

• Anonyymi00006

Vävypoika tekee hyvää työtä. Nyt olisi paikallaan tiputtaa puolankalan kuntaosuuksia. Puolankalassa on opittu siihen, että kun kurjuus maksimoidaan yksilöä myöten ja ollaan oikein kepuleita niin sitä kautta rahaa tulee ja paljon. Eniten koko Kainuussa on tullut tähän asti. Noin 60 % budjetista.

Nyt vaan rapsakka leikkaus (vaikkapa 15 %) puolankalalle ja muillekin rupukunnille. Ihmisen ja kunnan pitää pärjätä paremmin ilman hyysäystä.

Yksi esimerkki puolankalasta. Henkilö halusi kunnan keskustaan "asioille". Hän asuu kilometrin päässä keskustasta. Kun ei ollut puolankalassa vapaata taksia piti se tilata Ristijärveltä! Tuli siinä taas asioinnille hintaa. Ja näitä esimerkkejä on elättikunta pullollaan.

Olen itsekin ikääntyvä, mutta minä maksan kulunkini rahalla enkä maataloustuilla.

• Anonyymi00007

Selkärangattomuus saattaa olla sukuvika.

• Anonyymi00008

Petteri on paras pääministeri tällä vuosituhannella.
        Oletko itse vaihtamassa kuntaa ?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Petteri on paras pääministeri tällä vuosituhannella.
        Oletko itse vaihtamassa kuntaa ?

"Osa terveydenhuollon asiakasmaksuista lähes kaksinkertaistuu hallituskauden aikana"

https://yle.fi/a/74-20222438

Mutta tulihan suurituloisille veroale.

• Anonyymi00010

Hyvä!
        Lisää vaan. Huomaan, että kepuleista poiketen osaat kirjoittaa.

Kokemuksesta voin kertoa, että juuri kirjoitus- ja ajatteluntaito on myrkkyä tänne jääneille kepureppanoille. Kuten sille maatila-matille sinne syrjimmäiseen kylään. Naurettiin tuossa maatila-matin ikäkavereiden kanssa, että heikoin aines se jää ja äitikompleksisin aines.
        Ja maatila-matista, ettei saanut muuta kuin kymmen vuotta vanhemman. Kiertopalkintonakin tunnetun. Ei ollut maatila-matista ladun tai vaon ensiauraajaksi. Vain viimeisenä perässähiihtelijänä. Sellaista se on Puolankalassa kun ei kelpaa mihinkään muualle kuin äidin pihamaalle tallustelemaan ja traktoria kaasuttelemaan. Ja sitten kepujen valtuustoehdokkaaksi, kun siinä järjenjuoksu ei ole vaatimus. Vaan nöyryys sanoa yksi sana "jaa".

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Hyvä!
        Lisää vaan. Huomaan, että kepuleista poiketen osaat kirjoittaa.

Kokemuksesta voin kertoa, että juuri kirjoitus- ja ajatteluntaito on myrkkyä tänne jääneille kepureppanoille. Kuten sille maatila-matille sinne syrjimmäiseen kylään. Naurettiin tuossa maatila-matin ikäkavereiden kanssa, että heikoin aines se jää ja äitikompleksisin aines.
        Ja maatila-matista, ettei saanut muuta kuin kymmen vuotta vanhemman. Kiertopalkintonakin tunnetun. Ei ollut maatila-matista ladun tai vaon ensiauraajaksi. Vain viimeisenä perässähiihtelijänä. Sellaista se on Puolankalassa kun ei kelpaa mihinkään muualle kuin äidin pihamaalle tallustelemaan ja traktoria kaasuttelemaan. Ja sitten kepujen valtuustoehdokkaaksi, kun siinä järjenjuoksu ei ole vaatimus. Vaan nöyryys sanoa yksi sana "jaa".

Kepuleilla sen vähäisen järjen käyttö on sallittua joskaan ei aina suotavaa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kepuleilla sen vähäisen järjen käyttö on sallittua joskaan ei aina suotavaa.

Valitettavasti sinulta järki puuttuu kokonaan.

• Anonyymi00013

Orpo on vielä huonompi pääministeri kuin Jyrki-Boy aikoinaan joka luopui pääministerin tehtävästä kesken kauden ja luikki ulkomaille, Orpossa ei ole miestä edes erota.

Kykypuolue Kokoomuksesta ei näytä löytyvän yhtään kykyä hoitamaan suomen taloutta järkevällä tavalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      272
      3388
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1683
    3. 68
      1249
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1077
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      58
      1041
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      50
      986
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      971
    8. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      199
      871
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      817
    10. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      792
    Aihe