Olen täälläkin itkenyt Allianssin pelillisistä ongelmista. Tuntuu tragikoomiselta, että juuri nyt Allianssin peli on parempaa kuin koskaan.
Pister on aivan selvästi parempi ja tiedostava valmentaja kuin Tiittanen ja belgit ovat aivan erinomaisia pelimiehiä. Esimerkiksi Cheibakista tulee, jos saa pelata, todellinen liigatähti.. Toivottavasti Allianssi saa jatkaa...
Allianssi ei ole koskaan ollut näin hyvä
8
558
Vastaukset
- KOKO LAJIA!!!
SAMAA MIELTÄ. BELGIAN POIKA ON VELIKULTA!!!
PISTER PISTÄÄ VIELÄ RANTTALIKSI! - Lisää menossa?
Taas Allianssin pelaaja loppukaudeksi sivuun ...
- OLET
...PIENI LIERO!!!
VAI SILLÄ TAVALLA,OTAPPA AAMULÄÄKE JA TIEDOSTA MISSÄ MENNÄÄN!!!
MARKKINAJOUKKUE JA TODELLISET PÄSSIT VETÄVÄT NARUSTA!!!!!- Karolus
omaisit enemmän aivosoluja, huomaisit ´tarkoitukseni. Joukkue pelaa upeasti, mutta seura on paskojen hallussa.
- käpy
Karolus kirjoitti:
omaisit enemmän aivosoluja, huomaisit ´tarkoitukseni. Joukkue pelaa upeasti, mutta seura on paskojen hallussa.
vedä vagina niskaan ja pakene vuorille.
siis jos tollasta annetaan tapahtua,pitäisi kuopata koko allianssi ja porukalle uusi nimi ja suomalaiset valmentajat ja johtoporras.
Alaja ja muut perseestä.
Mä en pelais enää sekunttiakaan,mut nää pelimannit pelaa...kusipäitä.
Eikös pelaajat osaa boikotoida!!!!Raukkamaista..pelaajilta!!!!
- TAPAHTUI
..KUNTOVALMENTAJALLE!!!
KOHTA LÄHTEE OSA JÄRJESTYSMIEHISTÄ JA KUULUTTAJA...TÄÄ ON VARMAA TIETOO KIINASTA!!!! - Belgi
Allianssi ei ole pitkään aikaan pelannut näin hyvännäköistä ja toimivaa futista. Kuntoon pääsevät "Belgit" näyttävät olevan pelimiehiä, paitsi ehkä se veskari. Neljä muuta kaveria on hyviä, kattokaa allianssin parin kolmen viimeisen liigapelin tilastoja ja ottelutapahtumia. Toivottavasti Allianssi pysyy sarjassa, tämä tekee hyvää suomifutikselle.
- Toukola
Meillä on vihdoin yksi eurooppalaista lyhytsyöttöpeliä pelaava joukkue liigassa, jonka pelaajat eivät panikoi pallon kanssa. Lisäksi Pister on hyvä valmentaja.
Omistajasotkut vain vetää mielen matalaksi. Toivottavasti kaikki selvitetään perin pohjin, ettei jää "sopupeliseuran" pysyvää mainetta sekä Allianssille että meidän liigalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908546Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424748Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414421Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462623Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991500- 401306
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441256Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641162Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671100