Olen kerännyt pulloja ja tölkkejä jonkun verran. En muistanutkaan että niiden palauttaminen on veronalaista tuloa😱
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Älä huoli en minäkään palautuksista veroja maksa.
- Anonyymi00002
Omaan käyttöön ostetuista ei tarvitsekaan veroja kun palauttaa mutta jos kerää pulloja ja tölkkejä niistä maksettava vero kun palauttaa. Aivan älytöntä. Varmaan hirmuiset verotulot valtiolla pullon palautuksista.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Omaan käyttöön ostetuista ei tarvitsekaan veroja kun palauttaa mutta jos kerää pulloja ja tölkkejä niistä maksettava vero kun palauttaa. Aivan älytöntä. Varmaan hirmuiset verotulot valtiolla pullon palautuksista.
Varsinkin jos ottaa sitten myös huomioon verovähennykset esim. työvaatteista yms. kuluista.
Ja miksikäs ei ottaisi, jos kerran sille linjalle lähdetään.
- Anonyymi00004
Ei pienistä lahjoista tarvitse veroa maksaa. Eikö ne ole jonkun heittämiä lahjoja toisille, kun eivät itse viitsi niitä vielä palautukseen. Toisaalta sen heittäjän pitäisi maksaa sille pantinkerääjälle, kun viitsii siivota ympäristöä ja viedä pantit palautukseen.
- Anonyymi00005
"Ei pienistä lahjoista tarvitse veroa maksaa. Eikö ne ole jonkun heittämiä lahjoja toisille, kun eivät itse viitsi niitä vielä palautukseen. Toisaalta sen heittäjän pitäisi maksaa sille pantinkerääjälle, kun viitsii siivota ympäristöä ja viedä pantit palautukseen."
Sinä kehittelet omia verolakeja, kun vien naapurin mummolle höttösäkillisen koivuklapeja niin mummo antaa lahjaksi 10 € säkistä, 100 € puista, 20 € puiden tuonnista ja pullakahvit päälle.
Ajelen 130 € lahja kukkarossa kotiin ja pian olen uudella lahjareissulla toisaalle.
Olen kuin joulupukki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123776
- 81706
- 56678
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60542
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71526Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517- 26491
- 53473