Myönnetään nyt sitten. Tunnut omalta..
Rakastan sinua
36
692
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuka rakastaa ketä?
- Anonyymi00002UUSI
Hullu nainen miestä.
- Anonyymi00006UUSI
Samoissa ollaan..
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hullu nainen miestä.
Hullu nainen hullua miestä🤪
- Anonyymi00011UUSI
Ehkä se onkin.. who knows
- Anonyymi00012UUSI
Tämä on jäärälle joka ei lähde ytimestäni pois millään, enkä välttämättä halua lähtevänkään..
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tämä on jäärälle joka ei lähde ytimestäni pois millään, enkä välttämättä halua lähtevänkään..
Tämäkin saataa osua.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hullu nainen hullua miestä🤪
Minä en ole hullu nainen! Mutta olen tullut siihen tulokseen, että häiriköllä voi olla sellaisia ongelmia!
- Anonyymi00003UUSI
Sama. ❤️
- Anonyymi00005UUSI
en mä ikinä kai oikeesti hänestä tykännyt ollaan täysin erilaisia
- Anonyymi00028UUSI
Olen aina pitänyt tiettyä paljon nuorempaa liian erilaisena minulle, jo luonteenkin puolesta! Sekä iän että kaiken muunkin suhteen!
- Anonyymi00008UUSI
Hänkin tuntuu omalta, ihan omalta.
- Anonyymi00017UUSI
Todista se seurakunnan läsnäollessa
- Anonyymi00014UUSI
Sillä, ei ole merkitystä, & mikä mielenterveys on & tärkeintä on itse ihminen & ja, sinua rakastan, & koska sydämesi on 24 karaatin kultaa & vaikka, olen mitä olen & sinua, aina rakastan, koska todellakin & sydämesi on 24 karaatin kultaa, ☺️☺️😇😇
- Anonyymi00015UUSI
Mä oon sun omasi ikuisesti❤️
- Anonyymi00016UUSI
Tiedän. Päätin näin 😉
- Anonyymi00018UUSI
Asia selvä. Soitan kirkkoherralle.
- Anonyymi00019UUSI
Naimisiin? Nyt jo? Voi iiik
- Anonyymi00038UUSI
Toivottavasti olet hyvä kyökki ruuan pitää maistua
- Anonyymi00020UUSI
Joo, rakkautesi tekee miehen, vai tekeekö?
T. Kohtaillaan.......
Hymyile, näin :).
https://m.youtube.com/watch?v=FWi4rP3o68A - Anonyymi00021UUSI
Ikäeroa on liikaa.
- Anonyymi00022UUSI
Kenellä? Vai onko kiva trollata?
- Anonyymi00033UUSI
Noin olen ajatellut aina ja siksi olen ajatellut, ettemme voi olla edes ystäviä toistemme kanssa koskaan! Pidän vain suunnilleen ikäisistäni lyhyistä miehistä ystävyyden merkeissä! Onpa todella outoa, ettette selvittäneet muutamilla kysymyksillä ennen projektin aloitusta sitä tietoa, minkä ikäiset ja minkä tyyppiset miehet minua kiinnostavat ystävinä! Se olisi ollut kaikkein tärkein kysymys! Siksi olen kokenut projektin todella huonosti suunnitelluksi! Iso miinus kaikille heille, jotka eivät ymmärtäneet perusasioista mitään! Suorastaan törkeää toimintaa!
- Anonyymi00024UUSI
Kuka kenen omalta jaksa edes miettiä moisia tähän ikään ole ollu kun yksi tyttö joka on hyväksynyt mut sellaisena kuin olen sinänsä jännä (tuntematta mua edes) tienny kun nimen ja miltä näytän pitkän aikavälin ongelma muut olis väleihin päässy luultavasti ennen pitkää vaikuttamaan kuitenkin ei luottanu muhun piti parasta kaveriaan luotettavampana siitä opittuna miksi olla suhteessa edes jos ei toiseen kerran luota jotain mitä en ihmisissä ymmärrä tiedän toki syyt irtosuhteissa pitää käyttää kortsua jos ei kuppaa ja kuuttakymmentä muuta halua kaverikseen suhteessa saanti muka on varmaa ei pidä paikkaansa pitkällä aikavälillä jos ei ole muun perässä kun sen jopa huora tulee halvemmaksi ja saa mitä luultavammin joka kerta kun maksaa mitkä on parisuhteen kulut (mitä kaikkea pitää olla että on idyllinen parisuhde) ja kummalle maksaa ja mitä mä en aio viettää aikaani sellaisessa suhteessa jossa toinen ei hyväksy mua sellaisena kuin olen jopa työnantajani ovat hyväksyneet mut sellaisena kuin olen toki suurelta osin siksi että olin tuottava työntekijä
- Anonyymi00025UUSI
Näin on ❤️❤️❤️
- Anonyymi00026UUSI
Minä en rakasta ketään, koska minulle ei enää ole mitään tarvetta rakastua keneenkään! Ystäväksi haluan ikäiseni vanhemman miehen, jonka kanssa emm asuisi yhdessä, mutta harrastaisimme liikuntaa ja muita mukavia harrastuksia! Miehen maksimipituus on enintään 175cm, koska olen itse lyhyt ja siksi en ole koskaan pitänyt pitkistä miehistä!
- Anonyymi00031UUSI
Mun pippeli on 17,5cm, natsaako?
T.viimeisin juntti uunista, uunissa, ulos
https://m.youtube.com/watch?v=kVTM0Aela98
- Anonyymi00032UUSI
Et tiedä miltä tunnun 😉
- Anonyymi00036UUSI
Tiedän miltä hän tuntuu.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tiedän miltä hän tuntuu.
Onneksi olkoon sitten.
- Anonyymi00039UUSI
Varmasti parhaalta... ☺️
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Onneksi olkoon sitten.
Okkoo
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tiedän miltä hän tuntuu.
Oletko kokeillut jostakin?
- Anonyymi00034UUSI
Valitettavasti minä en ole koskaan ajatellut sinusta samalla tavalla ja siksi en koskaan sanonut sinulle mitään, koska olisit voinut ruveta kuvittelemaan, että minäkin olisin halunnut tutustua sinuun, vaikka niin en ajatellut koskaan!
- Anonyymi00035UUSI
Keneen olet rakastunut? Winkki?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954