Rakastan sinua

Anonyymi-ap

Myönnetään nyt sitten. Tunnut omalta..

36

692

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kuka rakastaa ketä?

• Anonyymi00002
        UUSI

Hullu nainen miestä.

• Anonyymi00006
        UUSI

Samoissa ollaan..

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hullu nainen miestä.

Hullu nainen hullua miestä🤪

• Anonyymi00011
        UUSI

Ehkä se onkin.. who knows

• Anonyymi00012
        UUSI

Tämä on jäärälle joka ei lähde ytimestäni pois millään, enkä välttämättä halua lähtevänkään..

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tämä on jäärälle joka ei lähde ytimestäni pois millään, enkä välttämättä halua lähtevänkään..

Tämäkin saataa osua.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hullu nainen hullua miestä🤪

Minä en ole hullu nainen! Mutta olen tullut siihen tulokseen, että häiriköllä voi olla sellaisia ongelmia!

• Anonyymi00003
      UUSI

Sama. ❤️

• Anonyymi00005
      UUSI

en mä ikinä kai oikeesti hänestä tykännyt ollaan täysin erilaisia

• Anonyymi00028
        UUSI

Olen aina pitänyt tiettyä paljon nuorempaa liian erilaisena minulle, jo luonteenkin puolesta! Sekä iän että kaiken muunkin suhteen!

• Anonyymi00008
      UUSI

Hänkin tuntuu omalta, ihan omalta.

• Anonyymi00017
        UUSI

Todista se seurakunnan läsnäollessa

• Anonyymi00014
      UUSI

Sillä, ei ole merkitystä, & mikä mielenterveys on & tärkeintä on itse ihminen & ja, sinua rakastan, & koska sydämesi on 24 karaatin kultaa & vaikka, olen mitä olen & sinua, aina rakastan, koska todellakin & sydämesi on 24 karaatin kultaa, ☺️☺️😇😇

• Anonyymi00015
      UUSI

Mä oon sun omasi ikuisesti❤️

• Anonyymi00016
        UUSI

Tiedän. Päätin näin 😉

• Anonyymi00018
      UUSI

Asia selvä. Soitan kirkkoherralle.

• Anonyymi00019
        UUSI

Naimisiin? Nyt jo? Voi iiik

• Anonyymi00038
        UUSI

Toivottavasti olet hyvä kyökki ruuan pitää maistua

• Anonyymi00020
      UUSI
    • Anonyymi00021
      UUSI

Ikäeroa on liikaa.

• Anonyymi00022
        UUSI

Kenellä? Vai onko kiva trollata?

• Anonyymi00033
        UUSI

Noin olen ajatellut aina ja siksi olen ajatellut, ettemme voi olla edes ystäviä toistemme kanssa koskaan! Pidän vain suunnilleen ikäisistäni lyhyistä miehistä ystävyyden merkeissä! Onpa todella outoa, ettette selvittäneet muutamilla kysymyksillä ennen projektin aloitusta sitä tietoa, minkä ikäiset ja minkä tyyppiset miehet minua kiinnostavat ystävinä! Se olisi ollut kaikkein tärkein kysymys! Siksi olen kokenut projektin todella huonosti suunnitelluksi! Iso miinus kaikille heille, jotka eivät ymmärtäneet perusasioista mitään! Suorastaan törkeää toimintaa!

• Anonyymi00024
      UUSI

Kuka kenen omalta jaksa edes miettiä moisia tähän ikään ole ollu kun yksi tyttö joka on hyväksynyt mut sellaisena kuin olen sinänsä jännä (tuntematta mua edes) tienny kun nimen ja miltä näytän pitkän aikavälin ongelma muut olis väleihin päässy luultavasti ennen pitkää vaikuttamaan kuitenkin ei luottanu muhun piti parasta kaveriaan luotettavampana siitä opittuna miksi olla suhteessa edes jos ei toiseen kerran luota jotain mitä en ihmisissä ymmärrä tiedän toki syyt irtosuhteissa pitää käyttää kortsua jos ei kuppaa ja kuuttakymmentä muuta halua kaverikseen suhteessa saanti muka on varmaa ei pidä paikkaansa pitkällä aikavälillä jos ei ole muun perässä kun sen jopa huora tulee halvemmaksi ja saa mitä luultavammin joka kerta kun maksaa mitkä on parisuhteen kulut (mitä kaikkea pitää olla että on idyllinen parisuhde) ja kummalle maksaa ja mitä mä en aio viettää aikaani sellaisessa suhteessa jossa toinen ei hyväksy mua sellaisena kuin olen jopa työnantajani ovat hyväksyneet mut sellaisena kuin olen toki suurelta osin siksi että olin tuottava työntekijä

• Anonyymi00025
      UUSI

Näin on ❤️❤️❤️

• Anonyymi00026
      UUSI

Minä en rakasta ketään, koska minulle ei enää ole mitään tarvetta rakastua keneenkään! Ystäväksi haluan ikäiseni vanhemman miehen, jonka kanssa emm asuisi yhdessä, mutta harrastaisimme liikuntaa ja muita mukavia harrastuksia! Miehen maksimipituus on enintään 175cm, koska olen itse lyhyt ja siksi en ole koskaan pitänyt pitkistä miehistä!

• Anonyymi00032
      UUSI

Et tiedä miltä tunnun 😉

• Anonyymi00036
        UUSI

Tiedän miltä hän tuntuu.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tiedän miltä hän tuntuu.

Onneksi olkoon sitten.

• Anonyymi00039
        UUSI

Varmasti parhaalta... ☺️

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Onneksi olkoon sitten.

Okkoo

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tiedän miltä hän tuntuu.

Oletko kokeillut jostakin?

• Anonyymi00034
      UUSI

Valitettavasti minä en ole koskaan ajatellut sinusta samalla tavalla ja siksi en koskaan sanonut sinulle mitään, koska olisit voinut ruveta kuvittelemaan, että minäkin olisin halunnut tutustua sinuun, vaikka niin en ajatellut koskaan!

• Anonyymi00035
      UUSI

Keneen olet rakastunut? Winkki?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe