ja ymmärtäminen kokonaan kokonaistilanteesta ja siksi kaikki oli niin epämääräistä! Monilla täytyi olla tiedossa se, kuinka tärkeä minulle se työpaikka minulle oli, koska entiset työkaverit näkivät sen naamastani ja myös kerrooin sen! Siitä hetkestä lähtien olen ollut sisäisesti surullinen! Mikään ei voi enää koskaan muuttaa tilannetta paremmaksi ja siksi en halua koskaan olla misäään tekemisissä kenenkään sellainen kanssa, jonka nimen tiedän! Kaikki ne naamat, jotka olivat mukana projektissa, on välttämätöntä unohtaa, koska he muistuttaisivat aina siitä mikä minulta vietiin! En varmasti ollut niin huono työntekijä, että sen takia minulle olisi pitänyt antaa loparit! Syy oli aivan toinen ja sen me jo olemme tienneet kauan! Voin sanoa vain sen, että projekti pilasi minulta liian monia vuosia! Siksi elämääni ei voi tulla ystäväksi, kuin vain sellainen ikäiseni mies, joka ei ole ollut koskaan mukana projektissa!
Puutuiko yhteistyö
Anonyymi-ap
4
226
Vastaukset
- Anonyymi00001
” En varmasti ollut niin huono työntekijä, että sen takia minulle olisi pitänyt antaa loparit! Syy oli aivan toinen ja sen me jo olemme tienneet kauan!” Ei varmana ollut sinussa(kaan) palstasetä mitään vikaa itsessä kun eihän teissä koskaan ole, eikuu
- Anonyymi00002
Edestä ja takaa
- Anonyymi00003
Sulla ei taida sykosexuaali olla kaikki inkkarit kanootissa, et ole aloittajaäijää selvempi
- Anonyymi00004
https://youtu.be/5XqlQWaqFKY
Kaivattusi on konkreettisesti kaivattava koska piina ahdistelit hänet itsemurhaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60803
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111773- 46650
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla213598- 42553
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480