Jii mies, tulisitko kahville

Anonyymi-ap

Jos minä pyydän? 🫣

94

965

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaikka juosten... 😅

• Anonyymi00005

otanko kortsupaketin mukaan - - - - ?

• Anonyymi00007

No juokse sitten. Hyvin sä jaksat vielä toiset 3h

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minulle sitten niitä laktoosittomia kortonkeja, kiitos. Sivusta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jos tahdot. Minulle ei niin väliä.

• Anonyymi00002

Mitä sinä täällä kyselet, sinullekko riittää, kun tuntemattomat höpöttelee niitä näitä?

• Anonyymi00031

Sinäkö tuntematon tykkäät edelleen folklorisoida, että tämä jiikurjaimella elämänkoululaisia hööpöttävä häiskä on joku muu, kuten olet kuudetta vuotta jankuttanut pakkomielteisesti? Rasittava riesa olet VVain, et mikään kerrontojen mestari, anna olla jo pygmi

• Anonyymi00003

Älä ruikuta. Mies pyytää sut jos haluaa ja on kiinnostunut

• Anonyymi00006

Saa kai nainenkin kysyä nykyään päiväkahvi-seuraa? Sivusta

• Anonyymi00022

Olet oikeassa……

• Anonyymi00025

😢😢😢😟

• Anonyymi00032

Tällainen antifeministinen spinnaus paksulta Veeralta ja hännystekijöiltä palstaäijän aloitukseen, jostain näitä lannistuneita äänestäjiä aina ilmestyy Sinua orjailemaan. T

• Anonyymi00033
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Olet oikeassa……

Kerro sinä kolmannen tason tai kerroksen kirjainpakkomielteinen toki lisää. Ymmärränkö oikein, että bipolaarisessa päässäsi on peräti useampi vaihtoehto jii-ihmisistä, jotka on sinulle ja eräälle marginaalille tuttuja henkilöitä? Tämä tun nimikirjain on kuin rutto mitä tulee tähän maisemaan.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tällainen antifeministinen spinnaus paksulta Veeralta ja hännystekijöiltä palstaäijän aloitukseen, jostain näitä lannistuneita äänestäjiä aina ilmestyy Sinua orjailemaan. T

Sattuu sitä WT-populismiin jumahtamista paremmissakin piireissä. Kerro ihmeessä tuksari läskäri tästä trollauksen keskeisestä henkilöstä, niin hyvin meni viimeksikin piittaamaton proosailu, tutkut poli ja kenen vika se on?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Saa kai nainenkin kysyä nykyään päiväkahvi-seuraa? Sivusta

Ei saa.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Ei saa.

Hyvä vastaus..

• Anonyymi00055
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Sattuu sitä WT-populismiin jumahtamista paremmissakin piireissä. Kerro ihmeessä tuksari läskäri tästä trollauksen keskeisestä henkilöstä, niin hyvin meni viimeksikin piittaamaton proosailu, tutkut poli ja kenen vika se on?

Kuka tuksari läskäri? Ihan itsekses saatte täällä vainota noita WT juttujanne ja muita sekoiluita. Turha maalittaa tänne ketään jotka ei täällä kirjoittele. Ihan älyvapaata porukkaa

• Anonyymi00088
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Kuka tuksari läskäri? Ihan itsekses saatte täällä vainota noita WT juttujanne ja muita sekoiluita. Turha maalittaa tänne ketään jotka ei täällä kirjoittele. Ihan älyvapaata porukkaa

No älä sinä aloittajaäijä siitä murehdi. Huomio saattaa koskea muitakin pakkomielteisiä

• Anonyymi00089
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Hyvä vastaus..

Mikä tässä vastauksessa oli mielestäs niin ”evinomaista”? Hih sivusta

• Anonyymi00090
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Ei saa.

Ei niin, asia täytyy hoitaa mm vislaamalla tai muuten elehtien. Trololo

• Anonyymi00101
        Anonyymi00032 kirjoitti:

No pääasia että läskillä on joku areena missä käyttää pakkoajatustensa takia halventavaa retoriikkaa

• Anonyymi00009

Kyllä!

🧔🏻‍♂️
      ☕🤏🏻
      🩳
      🧦

• Anonyymi00027

Ja toinen ovi sulkeutui.

• Anonyymi00011

Lähtisin kyllä. ❤️

• Anonyymi00012

Nyt nukkumaan aamulla kahvia.
      Muuten kunnossa.

• Anonyymi00014

Ei multa tämä aloitus vaik olen toki avoin kahvittelulle Sn-45

• Anonyymi00015

Vaikea on kuvitella että joku kaipaisi

• Anonyymi00016

Ei tullut kutsua. 😔

• Anonyymi00017

No öitä sentään

• Anonyymi00018

Joo, jos et laita mitään "ehtoja" kahvittelulle.

• Anonyymi00036

Voimia ja jaksamisia sivusta tähän elämän makuisern propagointiin sulle

• Anonyymi00019

Tuun huomenna.
      Sovittiin irl senkin Söpis höpsöliini❤️.
      -J

• Anonyymi00026

Ai, ku kiva juttu ☕❤️

• Anonyymi00020

Ehkäpä sun pitäisi kysyä sitä häneltä itseltään saadaksesi vastauksen eipä.sekäännole kuin joko tai (kyllä tai ei) minkä muunlaisia vastauksia muka on olemassa

• Anonyymi00021

Aloittaja katosi...

• Anonyymi00023

I am here again 🫡

• Anonyymi00037

Aloittaja, eli palstasetä on ns aina läsnä täyttämässä näitä huuhaaketjujaan myös itse ja eniten itse, mutta hienoa, että jaksat juontaa muille henkiselle kakaroilla

• Anonyymi00049
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Aloittaja, eli palstasetä on ns aina läsnä täyttämässä näitä huuhaaketjujaan myös itse ja eniten itse, mutta hienoa, että jaksat juontaa muille henkiselle kakaroilla

Kyllä se tiedetään että oot jo vuosia kirjoitellut täällä palstasetänä ja vastaillut itsellesi aloituksiin.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Kyllä se tiedetään että oot jo vuosia kirjoitellut täällä palstasetänä ja vastaillut itsellesi aloituksiin.

Eli onko tämä kommentti tulkittavissa yksisarvinen yritykseksi seivata sinun väsynyt elämänkoulustoori, propagandan ammattilainen? Säälin sinua

• Anonyymi00087
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Eli onko tämä kommentti tulkittavissa yksisarvinen yritykseksi seivata sinun väsynyt elämänkoulustoori, propagandan ammattilainen? Säälin sinua

Ja lisäksi tämä pakkoajatus ”sinä vastailet itsellesi aloituksiin” monia aloituksia koskien taitaa perustua lapselliseen pakkoajatteluun ja päivystämiseen, jossa on elämää suurempi asia ”todistaa” ettei jollekin ole kommunikaatiota ”kenenkään” kanssa. Henkiselle hyvinvoinnille olisi ollut ehkä parempi ettei olisi lähtenyt ikinä projisoimaan tämän dadan kautta enemmän ja vähemmän sitä, että kumpi on jotain, eli saako miesten huomiota vai ei🥱

• Anonyymi00024

Olen pahoillani, pilasit jo kaiken meidän välillä.

• Anonyymi00038

Yksäri varmaan opportunistisesti ja hieman kuuppasoseisesti äänestänyt aloittajaäijän täytekommenttia, että nyt tässä on se

• Anonyymi00028

Pahaa teit mulle ku haluat, että oon varalla jos nykyinen saa tetää, että laitat viestejä täällä. JOS et jätä nykyistä säätöä ni tarinamme on lopullisesti ohi. Saat siihen päivään asti aikaa kunnes on vappu.

Jos säädät vappuna ja et ole luonani. En halua enää sua.

Et ole soittanut ja pyytänyt anteeksi.

• Anonyymi00029

Minun kaivattuni on J joka juttelee A kanssa salaa, ja T on tietämätön koko asiasta. A kerto mulle ku yritin pyytää hänet kahville.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Minun kaivattuni on J joka juttelee A kanssa salaa, ja T on tietämätön koko asiasta. A kerto mulle ku yritin pyytää hänet kahville.

Et sais aloittajaäijä ujutettua tähän päättämään kälkätykseen vielä muutaman vokaalinkin?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Et sais aloittajaäijä ujutettua tähän päättämään kälkätykseen vielä muutaman vokaalinkin?

Tai konsonantin. Eikö muka ole tullut joka elämänkoululaiselle täysin selväksi, että tämä keke kirjoittaa tästä jiisaagasta aina eri version, välillä ollaan toimistomiljöössä, välillä laitellaan eri nimikirjaimia ja välillä tämä ns jii haukutaan maan rakoon? Selvästi äijällä käynyt päähän se, että ko trollauksella saa huomiota aina

• Anonyymi00053
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Ei ole trolli ku J ihmisiä on monia. Hänet jonka tunnen Juttelee salaa A kanssa vaikka on T kanssa.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Ei ole trolli ku J ihmisiä on monia. Hänet jonka tunnen Juttelee salaa A kanssa vaikka on T kanssa.

Tää Jii on S kanssa💓.
        Eikä kenenkään muun eikä salaa.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Tää Jii on S kanssa💓.

Eikun H:n ja parillisina viikkoina L:n kans.Juhlapyhinä V:n kans , jos K on ollut L:n kans.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Tää Jii on S kanssa💓.

Ei ole sama J ku J ihmisiä o monia ja hänet jonka tunnen juttelee salaa A kanssa vaikka on T kanssa. A kertoi kun yritin pyytää A kahville, ku oon kiinnostunut A:sta , mutta A kertoi ettei voi ku juttelee J kanssa. A ei halunnut J pettää, ku haluaa tämän ja yrittää saada J & T eroamaan.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Eikun H:n ja parillisina viikkoina L:n kans.Juhlapyhinä V:n kans , jos K on ollut L:n kans.

Ei mee kauan ku jompikumpi tekee seuraavan siirron.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Ei ole sama J ku J ihmisiä o monia ja hänet jonka tunnen juttelee salaa A kanssa vaikka on T kanssa. A kertoi kun yritin pyytää A kahville, ku oon kiinnostunut A:sta , mutta A kertoi ettei voi ku juttelee J kanssa. A ei halunnut J pettää, ku haluaa tämän ja yrittää saada J & T eroamaan.

A haluaa J itselleen, mutta J ei oo laittanut välit poikki T kanssa vielä. Haluavat toisiaan, mutta tilanne o monimutkainen ennen ku J voi jättää T.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

A haluaa J itselleen, mutta J ei oo laittanut välit poikki T kanssa vielä. Haluavat toisiaan, mutta tilanne o monimutkainen ennen ku J voi jättää T.

Pyysin J:ltä apua että oisin saanut A:n itselleni. Mutta vei hänet jonka mä halusin. Kaipaan J:tä ku puhuttiin mitä omassa elämässä tapahtuu ja suhteesta T kanssa. Luulin, että ovat onnellisia ja että menevät kihloihin ja avioon. Luulin, että minusta voi tulla J:n ja T:n lapsen kummitäti ja pääsen heidän häitä juhlimaan.

Ei he näköään menekään kihloihin ja avioon.

Miks seurustella jos ei mene kihloihin ja avioon?

• Anonyymi00078
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Olisin menny J kahville kysyny miten saan A itselleni. Neuvoja miten isketään ja toinen kiinnostuu.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Tää Jii on S kanssa💓.

Ja mä vain sun kanssa… sivusta

• Anonyymi00084
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Olisin menny J kahville kysyny miten saan A itselleni. Neuvoja miten isketään ja toinen kiinnostuu.

Aloittajaäijän tuttu taktiikka- vetää WT väelle mahdollisimman pitkälle näitä ”vanamaisia” ketjuja mm juurikin näillä psykedeelisillä feikkidialogeilla, joissa on uu vau lisää nimikirjaimia

• Anonyymi00093
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Aloittajaäijän tuttu taktiikka- vetää WT väelle mahdollisimman pitkälle näitä ”vanamaisia” ketjuja mm juurikin näillä psykedeelisillä feikkidialogeilla, joissa on uu vau lisää nimikirjaimia

En ole aloittaja. Kyllä kaverilta voi kysyä neuvoa miten saa hänet, johon on ihastunut. Hyvä on kysyä sellaiselta joka saa rakkauden ja löytää onnen.

• Anonyymi00100
        Anonyymi00093 kirjoitti:

En ole aloittaja. Kyllä kaverilta voi kysyä neuvoa miten saa hänet, johon on ihastunut. Hyvä on kysyä sellaiselta joka saa rakkauden ja löytää onnen.

Pidätkö aloittajaäijä kaikkia muita itseäsi hitaampana? Onhan ne katetta antaneet

• Anonyymi00030

Pikkaiset kahvit

• Anonyymi00039

Hienoa, tiivi tai taavi- näistä sinun eroottisista anagrammeista palstaäijän aloituksessa emme vaan saa tarpeeksemme, tai te jämät ette saa. -Ulla Taalasmaa

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Hienoa, tiivi tai taavi- näistä sinun eroottisista anagrammeista palstaäijän aloituksessa emme vaan saa tarpeeksemme, tai te jämät ette saa. -Ulla Taalasmaa

Ei uskois, että tällaisilla on edes pussihousupositiota, mutta kas vain

• Anonyymi00035

lIIAN M YÖHÄÄN ryyppäsin jo Kahvia.

• Anonyymi00043

Mahtoikohan kukaan saada kutsua?

• Anonyymi00044

IRL? No, ei tietenkään. 😀

• Anonyymi00063

Saitko? 👍🏻 Palstahistorian ensimmäinen yhteydenotto koskaan. 😁

• Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Saitko? 👍🏻 Palstahistorian ensimmäinen yhteydenotto koskaan. 😁

No en saanut. Yllättäen. 😅

• Anonyymi00083

Mikähän hemmetin skaalalaajennus se tämä kommentti mahtaa olla suhteessa palstsäijän provoon?

• Anonyymi00045

Jo vain milloin mihin so soon

• Anonyymi00046

Minä rakastan kahvitella kultaisin sun kanssa.

• Anonyymi00047

Eikö ihmisten kanssa saa edes jutella nykyään vaan pitää heti tulla heittämään sakean kitkerää settiä tänne.

• Anonyymi00082

Aloittajaäijän performaatio mitään muuta olekaan kuin vihapuhetta, elämänkoululaiset eivät suostu jostain syystä millään sisäistämään, että häröimmät kommentit tulee sen näppäimistöltä. Pitkästyttävää seurattavaa tämä ihmisten yksinkertaisuus

• Anonyymi00094

Jos salaa juttelee ja eikä kerro sen kanssa jonka on? Niin onhan siinä jotain hämärää, jos ei halua, että toinen tietää kenen kanssa juttelee...

• Anonyymi00097
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Jos salaa juttelee ja eikä kerro sen kanssa jonka on? Niin onhan siinä jotain hämärää, jos ei halua, että toinen tietää kenen kanssa juttelee...

Jos ei kerro toiselle, että toista näkee ja ovat kavereita. Eikä halua, että toinen tutustuu kaveriin niin on siinä jotain hämärää.

Kavereita voi olla, mutta silloin se ei tapahdu salaa.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Jos ei kerro toiselle, että toista näkee ja ovat kavereita. Eikä halua, että toinen tutustuu kaveriin niin on siinä jotain hämärää.

Kavereita voi olla, mutta silloin se ei tapahdu salaa.

J ei ollu kertonut T:lle että juttelee A kanssa. Ei kertonut. Jos rakastaa T:tä miksei kertonut, että juttelee A:lle? Miksei halunut, että T tutustuu kunnolla A:n, jos ovat muka vain muka juttelua on. J ei kertonut myöskään minulle, että juttelee A:n kanssa, kun kerroin että tykkään A:sta paljon ja kysyin neuvoa miten saan A:n itelleni.

Joten jos on pelkkää juttelua ni miksei J kertonut muille, että juttelee A kanssaan? Miksi teki sen salaa.

A:n mielestä olisi ollu vääriin tulla kahville minun kanssan, kun juttelee J:n kanssa eikä halua loukata J:tä, kun on ihan vakavissaan jutellut J:n kanssa.

J ei kertonut että A kanssa juttelee.

• Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

J ei ollu kertonut T:lle että juttelee A kanssa. Ei kertonut. Jos rakastaa T:tä miksei kertonut, että juttelee A:lle? Miksei halunut, että T tutustuu kunnolla A:n, jos ovat muka vain muka juttelua on. J ei kertonut myöskään minulle, että juttelee A:n kanssa, kun kerroin että tykkään A:sta paljon ja kysyin neuvoa miten saan A:n itelleni.

Joten jos on pelkkää juttelua ni miksei J kertonut muille, että juttelee A kanssaan? Miksi teki sen salaa.

A:n mielestä olisi ollu vääriin tulla kahville minun kanssan, kun juttelee J:n kanssa eikä halua loukata J:tä, kun on ihan vakavissaan jutellut J:n kanssa.

J ei kertonut että A kanssa juttelee.

Uskomstonta ettei tämä lapsellinen porukka muka millään suostu ymmärtämään aloittajaäijän jiisaagaa trollailuksi

• Anonyymi00050

oon koittanu kahvin juontia vähentää pirun kallista ja närästää

• Anonyymi00052

vttu mis mun rennie

• Anonyymi00056

Viikonloput on varatut.

• Anonyymi00058

Jorma!

• Anonyymi00059

Juu käsiä vaihdellen.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Juu käsiä vaihdellen.

Buu te poistitte mun kauniin viestin.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Buu te poistitte mun kauniin viestin.

Se oli kyllä mun ✌🏻

• Anonyymi00062

Ainoostaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä. Kivaa iltaa.

• Anonyymi00068

Ootko aloittaja Tnainen?

• Anonyymi00081

Aloittaja on palstasetä, mutta hän voi muuttua sinulle täksi yhdeksi väsähtäneeksi nimikirjaimeksi, kuten se tätä kersojen performanssia vetää esim tässä aloituksessa t seuraavassa m jne, kuten jo ”pienen tovin”, eli vuosikymmeniä, mitä te ns uuspopulistit ette ymmärrä kun

• Anonyymi00071

Kyllä.

• Anonyymi00072

Tiina?

• Anonyymi00091
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Tiina?

Voiko j-mies olla Tiina?

• Anonyymi00095
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Voiko j-mies olla Tiina?

Voi.

• Anonyymi00079

En,...tulen.

• Anonyymi00086

Ryypätään kahvia, ryyppymies, ja pyöriyään sdänghyssä kuin tornado-hirmumyrsky.

Kerran tipahdin sängystä itse kun joku taistelujuttu oli mielessä, pyörähdin, vä'hän kuin joku Tornmmi-Toenado.

• Anonyymi00092

Ei ole tänäänkään tullut kutsua. 😔

• Anonyymi00096

Tulen, jos pyydetään.

• Anonyymi00102

Tulisin, ottaisin mukaan matkalta pienet herkkuleivokset ja ne kun olisimme arvostelleet, voisimme istuskella tovin vierekkäin ja haistella tuntemuksia.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1090
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      761
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      87
      734
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe