Erolle on syy

Anonyymi-ap

Erolle on aina syy. Jompikumpi on tehnyt jotain väärää ja toista loukannut. Tai Jompikumpi on pettänyt. Onnellisesta suhteesta ei erota.

17

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Salasuhde paljastui pitkän avioliiton jälkeen seurantalaitteen avulla sekä valppaudella.
      2140

    • Anonyymi00002

      Huhhuh, kyllä elämä suakin opettaa vielä, vaikka ei sitä kenellekään toivo. Syyt ovat yleensä ihan arkisia tai yksinkertaisuudessaan väärä kumppani alun perin.

      • Anonyymi00012

        Aloittaja ei varmasn luetellut kaikkia vaihtoehtoja. Pointti omasta mielestä oli, ettei onnellisesta suhteesta erota.
        Sivusts


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Aloittaja ei varmasn luetellut kaikkia vaihtoehtoja. Pointti omasta mielestä oli, ettei onnellisesta suhteesta erota.
        Sivusts

        AP Erossa on aina jokin syy. Kaikkia syitä en kirjoittanut ku lista olisi pitkä.

        Jos suhde on onnellinen ja rakastetuksi tuntee kumpikin olevan. Ei siitä eroa

        Arkinen elämäki on syy kuten monet muut kuten lapsi haaveet.

        Pointi on, että erolle on aina syy. Eikä uusi suhde voi onnistua, jos ei tiedä miksi on eronnut.


      • Anonyymi00015

        AP Erossa on aina jokin syy. Kaikkia syitä en kirjoittanut ku lista olisi pitkä. Tuokin minkä sanoit on syy.

        Jos suhde on onnellinen ja rakastetuksi tuntee kumpikin olevan. Ei siitä eroa

        Arkinen elämäki on syy kuten monet muut kuten lapsi haaveet.

        Pointi on, että erolle on aina syy. Eikä uusi suhde voi onnistua, jos ei tiedä miksi on eronnut.

        Uusi suhde ei voi toimia, jos ei tiedä miksi edellinen loppui. Ei kukaan eroa, jos ei ole jokin syy. Jos toinen kuolee ja sillei ero tulee. Niin se on toinen asia, mutta siitä en puhunut mitään.

        Ihmiset jotka sanoo, ettei erolle ollut syytä pettävät vain itseään eivätkä halua nähdä totuutta. Mitä se ikinä sitten onkaan?


    • Anonyymi00003

      Damng! Pitikin mennä naimisiin, vaikka oli edellisestä juuri päässyt.

    • Anonyymi00004

      Ei välttämättä kumpikaan ole tehnyt mitään väärää. Voi yhteisymmärryksessä erota, jos yhdessä eläminen ei suju.

      • Anonyymi00007

        Vääryys on silloin se päätös lyöttäytyä yhteen.


    • Anonyymi00005

      Ei minun suhteeni aikoinaan ollut onnellinen, koska mies ei osannut puhua mistään! Ja siksi päätin etten enää koskaan halua uutta parisuhdetta kenenkään kanssa. Ja se päätös on pitänyt ja tulee aina pitämään!

    • Anonyymi00006

      Oletko sinä pettänyt?

      • Anonyymi00008

        T.Bruno


    • Anonyymi00009

      Olisin ollut valmis eroamaan onnellisesta suhteesta jos lapsihaaveet ei olisi mennyt yksiin.

    • Anonyymi00010

      Tuo on totta. Aina siihen on syy ja syitä voi olla erilaisia.

    • Anonyymi00013

      Syy on aina mutta se että päättyy lopulta kenties eroon johtuu aina siitä että kumpikin on jättänyt oman osansa hoitamatta suhteesta ei pysty yksin pitämään suhdetta kasassa kukaan kuin kulissina korkeintaan

      • Anonyymi00017

        Tuokin on syy.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Tuokin on syy.

        Kyllä, juuri noin se on!


    • Anonyymi00019

      Kahden kauppa on kolmanne korvapuusti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      111
      1103
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      969
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      178
      558
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe