Kävin Dacia-kaupassa

Anonyymi-ap

Nisut tuli syötyä ja auto jätettiin ostamatta. Oli berliinin munkkeja ja Saludo-kahvia. Ne lämmitti mieltä.

34

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyl mää olisin vaatinut dallas-pullaa ja presidentti-kahvia!

• Anonyymi00002

Ikinä et ole käynyt Dacciakaupassa tyhjätasku.

• Anonyymi00003

Kerran kävin huollattamassa mun neliveto bemua. Antoivat Dacian huollon sijaisautoksi. Huhhuh mikä katiska se Dacia oli.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kerran kävin huollattamassa mun neliveto bemua. Antoivat Dacian huollon sijaisautoksi. Huhhuh mikä katiska se Dacia oli.

Bemun huollossakin tiedetään että pitää olla joku autoista jota ei tarvitse jatkuvasti peukaloida ja siis sen takia heillä oli Dacia sijais autona !!

• Anonyymi00005

Aloittajalle sanoisin että jos olisin Dacian myyjä ja näkisin sinun tulevan kahville niin pistäisin välittömästi kahvinkeittimeen eilispäivän sakkoja ja puolitoista kertaa enemmän vettä kuin normaalisti.

• Anonyymi00006

Aloittajalla, joka kiertelee autokaupoissa kahvien takia, ei ole mitään aikomustakaan eikä varaa ostaa autoa.

• Anonyymi00007

Hihihihihihihiiii. Hahahahahahahssssss. Muhahahahahahahsssss. Ps. Rahhoo o sanoi entinen pääministerikin!!!!!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hihihihihihihiiii. Hahahahahahahssssss. Muhahahahahahahsssss. Ps. Rahhoo o sanoi entinen pääministerikin!!!!!

Olet hauska ja varmaan onnellinenkin!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olen niin onnellinen että oikein naurattaa. Hahahahahasssss!!!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olen niin hauska että oikein pierettää. Hahahahahssss!!!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Muhahahahahahahsssss. Ps. Rahhoo o......................Olen aivan varma että tämän ihmisen takia Suomi pääsi" onnellisimman" maan kärkikahinoihin, muuten olisimme häntäpäässä !!

• Anonyymi00011

nuin, tuliko hyvä mieli kun sai vähän munkkia? :3

• Anonyymi00013

Joo munkki oli hyvvää, kahvi hyvvää. Dacia oli huano!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joo munkki oli hyvvää, kahvi hyvvää. Dacia oli huano!

Toivon että et jatka tuota vanhaa kahviperinnettä vaan suuntaat seuraavaksi Tesla myymälään

• Anonyymi00012

Miksi renault/dacia myymälässä aina tuoksahtaa väkevä kananmunapieru!? Menee kahvin juontihalut kun rikki katkuaa.

• Anonyymi00014

Älä käy Dacia-kaupassa niin eipähän haise kananmunapieru.

• Anonyymi00015

Siellä Dacia/Renault myymälässä myymälässä on muitakin merkkejä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Siellä Dacia/Renault myymälässä myymälässä on muitakin merkkejä.

Minä käyn siellä vain kahvilla niin ei tule niin huomiota kiinnitettyä. Kiinnitän niihin merkkeihin huomiota mitä olen elämässäni omistanut.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Älä käy Dacia-kaupassa niin eipähän haise kananmunapieru.

Tuuli tuo taas vaihteeksi valkeakosken kananmunapieru tehtaan savut isoon kaupunkiin.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minä käyn siellä vain kahvilla niin ei tule niin huomiota kiinnitettyä. Kiinnitän niihin merkkeihin huomiota mitä olen elämässäni omistanut.

Minä käyn siellä vain kahvilla niin ei tule niin huomiota kiinnitettyä. Kiinnitän niihin merkkeihin huomiota mitä olen elämässäni omistanut.................Silloin sinun on varmaan pakko löytää tyhjiä loukkoja joissa ei ole autoja.......... No hyvä näinkin, jatka samaan malliin

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minä käyn siellä vain kahvilla niin ei tule niin huomiota kiinnitettyä. Kiinnitän niihin merkkeihin huomiota mitä olen elämässäni omistanut.................Silloin sinun on varmaan pakko löytää tyhjiä loukkoja joissa ei ole autoja.......... No hyvä näinkin, jatka samaan malliin

KYLLÄ SE ON NIIN ETTÄ AUTOIHMISENÄ OLEN TOTTUNUT SAAMAAN ILMAISET MAKKARAT JA KAHVEET. JOS ON VIELÄ NISUA TARJOLLA NIIN AINA PAREMPI. KÖPI

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

KYLLÄ SE ON NIIN ETTÄ AUTOIHMISENÄ OLEN TOTTUNUT SAAMAAN ILMAISET MAKKARAT JA KAHVEET. JOS ON VIELÄ NISUA TARJOLLA NIIN AINA PAREMPI. KÖPI

Kuka uskoo, että mies tilaa uuden Toyotan ja käy Dacia kaupassa kahvilla?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kuka uskoo, että mies tilaa uuden Toyotan ja käy Dacia kaupassa kahvilla?

KÖPI TILAA AINA TOYOTAN! EI KOSKAAN MUUTA MERKKIÄ! KÖPI

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

KÖPI TILAA AINA TOYOTAN! EI KOSKAAN MUUTA MERKKIÄ! KÖPI

Köpi tilaa Toyotan kerran viikossa ja käy ihastelemassa Dacioita.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Köpi tilaa Toyotan kerran viikossa ja käy ihastelemassa Dacioita.

Köpi laittaa joka viikko muutaman Toyotan tilaukseen. Köpi on viisas ja paras! Köpi

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Köpi laittaa joka viikko muutaman Toyotan tilaukseen. Köpi on viisas ja paras! Köpi

Köpi on Köpi. -Köpi

• Anonyymi00027

Aloittajalle tiedoksi: Soitin Dacia kauppaan, en mennyt sinne kuokkimaan (=mutustelemaan ilmaista pullaa ja teeskentelemään muka ostajaa). Tilasin Bigsterini kauan ennen, kuin edes ensimmäistä ko autoa oli koeajettavissa. Olen ollut erittäin tyytyväinen etäostos-Daciaani. Hyvin on palvellut niin kotimaassa, kuin myös Euroopan teillä.

• Anonyymi00028

Köpi on köpi. Ei tuo todellisuudessa laita niin mitään tilaukseen ja todennäköisesti polkee kesät edesmenneen mummonsa polkupyörällä, ja talvet etenee rajoitetusti saman evp. henkilön vanhalla potkukelkalla. Onko Köpi ns. rajoitteisella kapasiteetilla varustettu kylähullu? Mutta täällä Köpi on esiintyvä asiantuntija.... joka ei kuitenkaan tiedä niin mitään, yhtään mistään, ja kaikkein vähiten Daciasta.

• Anonyymi00029

Köpin tieto autoista perustuu korkeintaan autolehtiin, joita hän polkee lukemaan kirjaston lukusaliin.

• Anonyymi00030

Jos olisi autolle tarvetta, niin Dacia olisi ihan järkivalinta.

• Anonyymi00033

Jos olisi autolle tarvetta, niin Dacia olisi ihan järkivalinta.::: KÖPI TÄSSÄ. DACIA ON JÄRKIVALINTA. TOYOTA ON HUIPPUVALINTA. KÖPI PS. TÄNÄÄNKIN KÄVIN TOYOTA-KAUPASSA TEKEMÄSSÄ TILAUKSEN. NYT ON MIELI LEVOLLINEN, SUORASTAAN MUIKEA! KÖPI

• Anonyymi00031

KÖPI TÄSSÄ. TULIN JUST TOYOTA-KAUPASTA JA LAITOIN UUDEN AUTON TILAUKSEEN. LAITOIN OIKEIN TAKATUKKAANI GEELIÄ. NYT ON MUIKEA MIELI. KÖPI

• Anonyymi00032

EI SE TOYOTA NIIN HUONO OLE, ETTÄ JOKA VIIKKO PITÄÄ TILATA UUSI.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

EI SE TOYOTA NIIN HUONO OLE, ETTÄ JOKA VIIKKO PITÄÄ TILATA UUSI.

KÖPI TÄSSÄ MIETTII KUMPI ON PAREMPI, DALLAS-PULLA VAI BERLIININ MUNKKI. KUMMAN SINÄ VALITSISIT JA MIKSI. JA LAITTAKAAHAN NIITÄ TOYOTIA TILAUKSEEN. PIDETÄÄN LIPPU KORKEALLA! KÖPI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      316
      3735
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2058
    3. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      100
      1703
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1674
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      108
      1407
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1146
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1123
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      103
      959
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      70
      860
    Aihe