Kävin Dacia-kaupassa

Anonyymi-ap

Nisut tuli syötyä ja auto jätettiin ostamatta. Oli berliinin munkkeja ja Saludo-kahvia. Ne lämmitti mieltä.

26

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyl mää olisin vaatinut dallas-pullaa ja presidentti-kahvia!

• Anonyymi00002

Ikinä et ole käynyt Dacciakaupassa tyhjätasku.

• Anonyymi00003

Kerran kävin huollattamassa mun neliveto bemua. Antoivat Dacian huollon sijaisautoksi. Huhhuh mikä katiska se Dacia oli.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kerran kävin huollattamassa mun neliveto bemua. Antoivat Dacian huollon sijaisautoksi. Huhhuh mikä katiska se Dacia oli.

Bemun huollossakin tiedetään että pitää olla joku autoista jota ei tarvitse jatkuvasti peukaloida ja siis sen takia heillä oli Dacia sijais autona !!

• Anonyymi00005

Aloittajalle sanoisin että jos olisin Dacian myyjä ja näkisin sinun tulevan kahville niin pistäisin välittömästi kahvinkeittimeen eilispäivän sakkoja ja puolitoista kertaa enemmän vettä kuin normaalisti.

• Anonyymi00006

Aloittajalla, joka kiertelee autokaupoissa kahvien takia, ei ole mitään aikomustakaan eikä varaa ostaa autoa.

• Anonyymi00007

Hihihihihihihiiii. Hahahahahahahssssss. Muhahahahahahahsssss. Ps. Rahhoo o sanoi entinen pääministerikin!!!!!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hihihihihihihiiii. Hahahahahahahssssss. Muhahahahahahahsssss. Ps. Rahhoo o sanoi entinen pääministerikin!!!!!

Olet hauska ja varmaan onnellinenkin!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olen niin onnellinen että oikein naurattaa. Hahahahahasssss!!!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olen niin hauska että oikein pierettää. Hahahahahssss!!!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Muhahahahahahahsssss. Ps. Rahhoo o......................Olen aivan varma että tämän ihmisen takia Suomi pääsi" onnellisimman" maan kärkikahinoihin, muuten olisimme häntäpäässä !!

• Anonyymi00011

nuin, tuliko hyvä mieli kun sai vähän munkkia? :3

• Anonyymi00013

Joo munkki oli hyvvää, kahvi hyvvää. Dacia oli huano!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joo munkki oli hyvvää, kahvi hyvvää. Dacia oli huano!

Toivon että et jatka tuota vanhaa kahviperinnettä vaan suuntaat seuraavaksi Tesla myymälään

• Anonyymi00012

Miksi renault/dacia myymälässä aina tuoksahtaa väkevä kananmunapieru!? Menee kahvin juontihalut kun rikki katkuaa.

• Anonyymi00014

Älä käy Dacia-kaupassa niin eipähän haise kananmunapieru.

• Anonyymi00015

Siellä Dacia/Renault myymälässä myymälässä on muitakin merkkejä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Siellä Dacia/Renault myymälässä myymälässä on muitakin merkkejä.

Minä käyn siellä vain kahvilla niin ei tule niin huomiota kiinnitettyä. Kiinnitän niihin merkkeihin huomiota mitä olen elämässäni omistanut.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Älä käy Dacia-kaupassa niin eipähän haise kananmunapieru.

Tuuli tuo taas vaihteeksi valkeakosken kananmunapieru tehtaan savut isoon kaupunkiin.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minä käyn siellä vain kahvilla niin ei tule niin huomiota kiinnitettyä. Kiinnitän niihin merkkeihin huomiota mitä olen elämässäni omistanut.

Minä käyn siellä vain kahvilla niin ei tule niin huomiota kiinnitettyä. Kiinnitän niihin merkkeihin huomiota mitä olen elämässäni omistanut.................Silloin sinun on varmaan pakko löytää tyhjiä loukkoja joissa ei ole autoja.......... No hyvä näinkin, jatka samaan malliin

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minä käyn siellä vain kahvilla niin ei tule niin huomiota kiinnitettyä. Kiinnitän niihin merkkeihin huomiota mitä olen elämässäni omistanut.................Silloin sinun on varmaan pakko löytää tyhjiä loukkoja joissa ei ole autoja.......... No hyvä näinkin, jatka samaan malliin

KYLLÄ SE ON NIIN ETTÄ AUTOIHMISENÄ OLEN TOTTUNUT SAAMAAN ILMAISET MAKKARAT JA KAHVEET. JOS ON VIELÄ NISUA TARJOLLA NIIN AINA PAREMPI. KÖPI

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

KYLLÄ SE ON NIIN ETTÄ AUTOIHMISENÄ OLEN TOTTUNUT SAAMAAN ILMAISET MAKKARAT JA KAHVEET. JOS ON VIELÄ NISUA TARJOLLA NIIN AINA PAREMPI. KÖPI

Kuka uskoo, että mies tilaa uuden Toyotan ja käy Dacia kaupassa kahvilla?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kuka uskoo, että mies tilaa uuden Toyotan ja käy Dacia kaupassa kahvilla?

KÖPI TILAA AINA TOYOTAN! EI KOSKAAN MUUTA MERKKIÄ! KÖPI

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

KÖPI TILAA AINA TOYOTAN! EI KOSKAAN MUUTA MERKKIÄ! KÖPI

Köpi tilaa Toyotan kerran viikossa ja käy ihastelemassa Dacioita.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Köpi tilaa Toyotan kerran viikossa ja käy ihastelemassa Dacioita.

Köpi laittaa joka viikko muutaman Toyotan tilaukseen. Köpi on viisas ja paras! Köpi

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Köpi laittaa joka viikko muutaman Toyotan tilaukseen. Köpi on viisas ja paras! Köpi

Köpi on Köpi. -Köpi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe